یزد- تیم والیبال شهداب یزد که قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۱ شد اکنون در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات والیبال جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا است که از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت در بحرین انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
مراسم تشیع واحد گشت پلیس راه محور «خاش به تفتان» امروز در ستاد مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد.
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای پلیس راه زاهدان صبح سه شنبه در ستاد پلیس راهور فراجا برگزار می شود.
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای پلیس راه زاهدان صبح سه شنبه در ستاد پلیس راهور فراجا برگزار می شود.
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای پلیس راه زاهدان صبح سه شنبه در ستاد پلیس راهور فراجا برگزار می شود.
مراسم تشیع شهدای واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان امشب در تهران و در ۳ هیات بزرگ برگزار می شود.
عکس هایی از شهیدان حمله تروریستی به ماموران گشت پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان منتشر شد.
زاهدان- تصاویر شهدای پلیس راه زاهدان منتشر شد.
اصفهان- بذر پاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه در بدو ورود با حضور در گلستان شهدای شهر اصفهان به مقام شامخ شهدای این دیار ادای احترام کرد.
گردان های قدس اعلام کرد که به‌زودی به جنایت ترور شهید «علی حسن غالی» فرمانده یگان‌های موشکی این گردان‌ها پاسخ کوبنده خواهد داد.
گروه مقاومتی عرین الاسود در ارتباط با شهادت سه مبارز فلسطینی در نابلس بیانیه ای صادر کرد.
رئیس جمهور گفت: یکی از راه‌های مصون سازی جامعه و جوانانی که امام و شهدا را ندیده اند این است که ابعاد شخصیت امام برای آنها به صورت هنرمندانه و از طریق جهاد تبیین شناسانده شود.
شهداب یزد با پیروزی مقابل راه یاب ملل مریوان جای پیکان را در رده دوم جدول گرفت.
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: اسرائیلی‌ها خودشان اذعان دارند که صهیونیسم یک بار در ۷۵ سالگی و بار دیگر در ۸۰ سالگی سقوط کرده و در اکنون نیز در آستانه سومین شکست و سقوط خود قرار دارد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: تضمین و تقویت انقلاب و کشور، ادامه راه شهدا و در مسیر ولایت بودن است.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: تضمین انقلاب و کشور، ادامه راه شهدا و در مسیر ولایت بودن است.
سردار هداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
سردار خداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
فرمانده کل گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد: عهد بسته ایم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در این راه هیچ بازگشتی وجود ندارد.
قم این راه را باز کرد، قم حرکت را آغاز کرد، قم به ندای امام بزرگوار پاسخ گفت. چه کسی میفهمید که امام در سال ۴۱ و ۴۲ چه چیزی دارد میگوید؟ مردم قم بودند که آمدند داخل میدان. حتّی آن وقتی که احساس میکردند [نهضت] یک مقداری نُکس(۲) پیدا کرده، در سال ۴۱ که شروع نهضت بود، مردم قم بلند شدند آمدند سر درس امام
راه یاب ملل مریوان بر خلاف پیش بینی ها موفق به شکست شهداب یزد شد.
وزیر میراث فرهنگی گفت: شهدای شاهچراغ در ظلمات فتنه مشعل فروزان و شاهِ چراغی برای هدایت مردمان این زمان شدند.
کرمان - وزیر آموزش و پرورش بر ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ