ارتش در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته دولت تأکید کرد که با تأسی به آرمان شهدا به‌ویژه دو اسوه خدمت خالصانه، شهیدان رجایی و باهنر، پشتیبان دولت بوده و آماده خدمت و ایثار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سودانی از حملات و انفجارهای شدید در خارطوم، حمله نیروهای پشتیبانی سریع به دارفور جنوبی و افزایش تعداد پناهجویان سودانی در چاد و مبتلا شدن بسیاری از آنها به بیماری مالاریا خبر دادند.
انتشار تصاویری در فضای مجازی گورستان عظیم نیروهای واگنر را نشان می دهد که جان خود را در جنگ اوکراین از دست داده اند.
با وجود تلاش‌های بین‌المللی، درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور همچنان ادامه دارد و در نتیجه آن، بیش از ۹۵۸ سودانی جان خود را از دست داده‌اند.
پس از تجمع اعتراضی روز گذشته هواداران پی اس جی و شعارهای تندشان علیه مسی، نیمار و وراتی، باشگاه پاریسی جو امنیتی به خود گرفته است.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای این ستاد آماده‌تر از هر زمان برای صیانت از کیان ایران اسلامی از مجاهدت و بذل جان دریغ نخواهند کرد و هرگونه تحرّکات و توطئه‌های مذبوحانه دشمنان را تحت
صبح امروز با حمله فردی مسلح به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، رئیس نیروهای محافظ سفارت جان باخت و دو نفر نیز مجروح شدند. انگیزه این فرد شخصی و خانوادگی اعلام شده است.
باستان‌شناسان این مجسمه را زیر سه لایه کف خشتی یافتند و تصورشان این است که شاید بومیانی که از نبرد با نیرو‌های اسپانیایی در سال ۱۵۲۱ جان سالم به در برده بودند، به خاطر ارزشی که برای این مجسمه قائل بودند آن را زیر زمین دفن کرده‌اند.
وزارت کشور سوریه از حمله مسلحانه به نیروهای پلیس این کشور در حومه شرقی درعا و جان باختن یک نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر خبر داد.
شریعتمداری افزود: در کجای دنیا نیروهای غیر مسلح را به مقابله با تروریست‌های مسلح می‌فرستند؟! و به مشتی اراذل اجاره‌ای که تقریباً تمامی آن‌ها بلافاصله پس از دستگیری به فلان خوردن می‌افتند، اجازه آشوب و تعرض به جان و مال و ناموس مردم را می‌دهند؟!
مؤسسه اقدام علیه خشونت مسلحانه انگلستان اعلام کرد که در جریان حملات هوایی و زمینی نیروهای این کشور در خلال سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در افغانستان دست‌ کم ۶۴ کودک جان خود را از دست داده‌اند.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
سرلشکر باقری گفت: اغتشاشگران و فریب‌خوردگان نیز که بی‌شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تسلیت حادثه تروریستی شیراز، گفت: امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.
شیراز - جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: نیروهای جان برکف انتظامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و دشمنان بدانند جوسازی‌های آن‌ها لحظه‌ای پلیس را از مسیر اقتدار منحرف نمی‌کند.
مشهد ـ معاون رئیس جمهور گفت: نیروی انتظامی در اغتشاشات خیلی انعطاف به خرج داد گاهی نیروهای یگان امداد بدون سلاح وارد میدان می‌شوند تا از جان، مال و ناموس مردم محافظت کنند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با خانواده شهید همدانی دیدار کرد و گفت: آن شهید با دلسوزی در حوادث مختلف به میدان می‌آمد و با جان و آبروی خود برای انقلاب جانفشانی می‌کرد.
شورای تامین استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: به اطلاع عموم مردم شریف استان می رساند، نیروهای جان برکف انتظامی و امنیتی برای تامین امنیت ملت بزرگ ایران از بذل جان و خون خود دریغ ندارند و به مزدوران و ایادی وابسته به استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچگونه شرارت ناامنی و شیطنت نخواهند داد.
علی بهادری جهرمی گفت: شهادت تعدادی از نیروهای نظم و امنیت و جان باختن تعدادی از مردم ‎زاهدان درپی حمله تروریستی به پاسگاه و بیمارستان را تسلیت می‌گویم.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
منابع محلی لیبی از افزایش شمار جان باختگان درگیری ها در پایتخت این کشور به ۱۲ نفر خبر داده و اعلام کردند رئیس شورای ریاستی لیبی سفر خود به تونس را نیمه تمام گذاشته و به طرابلس بازگشته است.
منابع یمنی از تداوم اختلافات میان شورای انتقالی وابسته به امارات و نیروهای وابسته به ریاض در یمن خبر دادند.
طی یک پروژه آزمایشی عینک های هوشمندواقعیت افزوده در اختیار نیروهای اورژانس قرار گرفت تا هنگام انتقال بیماران بدحال به بیمارستان با پزشکان ارتباط برقرار کنند. این روند درمان را تسریع می کند.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای آورده است: موسوی امروز آشکارا بلندگوی قاتلان شهید سلیمانی، همدانی و صدها هزار شهیدی است که جان خود را در راه دین و دفاع از میهن فدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ