«دارکو بیدوف» مهاجم صربستانی که سابقه حضور در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را دارد، دوباره به این تیم پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی خبر ممنوعیت فروش بلیت‌های چارتری رسمی اعلام کرد اما براساس شواهد موجود فروش بلیت‌های چارتری در سایت‌ها در حال انجام است.
رئال مادرید به طور رسمی از جدایی آنتونیو بلانکو به مقصد دپورتیوو آلاوز در جریان نقل و انتقالات تابستانی جاری خبر داد.
انتظار می رود امروز نام اصلی ترین گزینه جانشینی حجت کریمی اعلام شود و اگر انتخاب او رسمی نشود، کار به فردا کشیده می شود.
لوکا مودریچ درک نمی‌کند که چرا باشگاه رئال مادرید خبر تمدید قرارداد او را رسما اعلام نمی‌کند و از سوالات راجع به آینده‌اش خسته شده است.
باشگاه یوونتوس ساعتی پس از اعلام خبر کسر 10 امتیاز با صدور بیانیه ای از حکم دادگاه تجدید نظر انتقاد کرد.
خبر فروش محصولات گروه بهمن به صورت اقساطی صحت ندارد. این خبر را امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام کرده و تاکید کرده که انتشار دهندگان این اخبار نادرست مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.
سخنگوی رسمی نیروهای ائتلاف عربی از آزادی ۱۰۴ اسیر را با هماهنگی کمیته بین المللی صلیب سرخ خبر داد و اعلام کرد که انتقال آنان به صنعا روز دوشنبه انجام خواهد شد.
منابع آگاه یمنی از توافق اولیه میان ریاض و صنعاء مبنی بر تمدید آتش‌بس در این کشور و بعد از آن، اعلام رسمی پایان جنگ در یمن خبر دادند.
در دیدار نوروزی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده معظم شهید متوسلیان، خبر شهادت ایشان به طور رسمی اعلام شد.
سرانجام پس از ۴١سال، یک مقام رسمی، رسما خبر شهادت حاج احمد متوسلیان را اعلام کرد!
فدراسیون فوتبال ایران، امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب کرد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد، طبقه دوم استادیوم آزادی ظرفیت پذیرایی از هواداران‌ را ندارد.
مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم از استعفای وزیر راه و شهرسازی از سمت خود خبر داد و اعلام کرد که هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند.
انتشار فهرست ۲۶ نفره تیم ملی فوتبال ایران، مهم‌ترین خبر امروز ورزش ایران خواهد بود.
هوو ادواردز گوینده خبر بی بی سی با چهره ای غمگین و لباس مشکی خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم را اعلام کرد. عصر پنجشنبه ۸ سپتامبر، دربار بریتانیا در بیانیه‌ای رسمی خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم را تایید کرد. خانواده و نزدیکان ملکه از صبح این روز با اعلام نگرانی پزشکان از وضعیت سلامتی او، به بالمورال رفته بودند. این کاخ در اسکاتلند آخرین اقامتگاه ملکه بود.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
همه چیز برای تمدید قرارداد کریم بنزما با رئال مهیاست و خبر رسمی آن به زودی اعلام خواهد شد.
رسانه های بلژیکی نسبت به اعلام رسمی خبر پیوستن امیرحسین حسین زاده به شارلوا واکنش نشان دادند.
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از اعلام نتایج آزمون فوق العاده وکالت ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور، از اعلام رسمی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.
گفته می‌شود امروز یا فردا، خبر رسمی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ منتشر خواهد شد و بلافاصله گزینه‌های داخلی با حمایت مجلس در مقابل گزینه خارجی مدنظر وزارت ورزش، روی میز قرار می‌گیرند. برخی اعضای هیات رئیسه هم دنبال ابقای اسکو هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ