در دیدار نوروزی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده معظم شهید متوسلیان، خبر شهادت ایشان به طور رسمی اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، محمد منتظر کاپیتان تیم امید عراق پس از جلسه با علی خطیر و موفقیت در تست‌های پزشکی با امضای قراردادی دو ساله رسماً به استقلال پیوست.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به مسکو اعلام کرد که توافق‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات سایبری و فضای مجازی و همچنین مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر و توسعه همکاری‌های همه جانبه در مرزها بین ایران و روسیه شکل گرفت.
نظری خانقاه گفت: آبروی ما نمایندگان رفته است جایی رفته بودم یک پیرمرد ۹۰ ساله به من گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید؟
سرباز شهید «محمد جمالزاده» یکی از پنج شهید حادثه تروریستی سراوان بود که خبر شهادتش را به خانواده وی اعلام کردند. منبع: خبرگزاری دانشجو
قصی بن الامیر از مدیران شرکت نفت کویت از اعلام وضعیت اضطراری توسط این شرکت به دلیل نشت نفت در غرب این کشور خبر داد.
وزیر دفاع آمریکا در ادامه وحشت مقامات این کشور از اعلام سفر رسمی خود به عراق به صورت ناگهانی وارد بغداد شد.
نیکی هیلی نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل که رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد، در این نشست سخنرانی کرد و بار دیگر پیام تبلیغاتی خود را برای جذب آرای طرفداران حزب جمهوری‌خواه تکرار کرد.
نیکی هیلی در این ویدئوی اعلام نامزدی خود، موضع تندی علیه چین و ایران اتخاذ کرد و به اتهام پراکنی علیه پکن و تهران پرداخت.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد.
الهام علی‌اف یک قاری قرآن را به مرز ایران در کنار رود ارس فرستاده تا «سوره فتح» را بخواند. این اقدام به نوعی دمیدن در شیپور جنگ است. منبع اصلاحات‌نیوز
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
طبق اعلام رسانه‌های عرب زبان کریستیانو رونالدو با عقد قرارداد ۲ ساله راهی النصر عربستان شد.
وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان با اعلام ممنوعیت موسیقی در افغانستان اعلام کرد که به هتل‌ها، مغازه‌ها و راننده‌های تاکسی در کابل دستور داده شد تا از پخش و شنیدن موسیقی خودداری کنند.
مجری خبری صداوسیما در اقدامی عجیب تعداد جانباختگان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین را ۴۰ نفر عنوان کرد که بعد از آن با عذرخواهی این تعداد را اصلاح کرد.
تصاویری در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که در آن تعدادی از شهروندان ارمنستانی به تصویر ستارخان که بر روی یک خودروی باری که به مقصد ایروان می‌رفت اهانت می‌کنند. این تصاویر موجب واکنش فعالین فضای مجازی شده و واکنش رسمی تاکنون در این مورد اعلام نشده است.
در مناظره برنامه شیوه تقی آزاد ارمکی، با اشاره به این‌که جامعه از مجموعه‌ی بحران‌ها خسته شده و حتی شیوه‌ی برگزاری انتخابات آزارنده است، به روش اداره‌ی کشور انتقاد و آن‌را ترویج دهنده‌ی تنهایی عنوان کرد. به گفته‌ی این جامعه‌شناس ایرانیت و اسلامیت به رسمیت شناخته نشده‌اند. او در توضیح حرفش اضافه کرد: «فکر می‌کنیم انقلاب کردیم و اسلام وارد ایران شد و شیعه شدیم! ایران یک پدیده تاریخی‌ست. تاریخمند است. چرا باید از کوروش بترسیم؟ در ایران تاریخ را یک‌وجهی می‌نویسیم.»
مالک فلسطینی این زمین که قبل از اعلام رسمی از افشای هویت خود امتناع کرد، کف موزاییک را با ورقه‌های قلع پوشاند و گفت که امیدوار است در ازای حفاظت از یافته منحصر به فرد در ملک خود غرامت دریافت کند.
مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: درباره کوتاه‌ترین زمان اعلام علت مرگ مرحومه مهسا امینی، گفت: با توجه به اینکه آزمایش‌های انجام شده بخشی آسیب شناسی است، حدود دو الی سه هفته فرایند آزمایش‌ها انجام می‌شود و پس از این مدت علت فوت به مقام قضایی اعلام می‌شود.
هوو ادواردز گوینده خبر بی بی سی با چهره ای غمگین و لباس مشکی خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم را اعلام کرد. عصر پنجشنبه ۸ سپتامبر، دربار بریتانیا در بیانیه‌ای رسمی خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم را تایید کرد. خانواده و نزدیکان ملکه از صبح این روز با اعلام نگرانی پزشکان از وضعیت سلامتی او، به بالمورال رفته بودند. این کاخ در اسکاتلند آخرین اقامتگاه ملکه بود.
بعد از اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم انبوه جمعیت مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کرده و رفته‌رفته به شمار تجمع‌کنندگان افزوده می‌شود. ملکه الیزابت دوم کهن‌سال‌ترین و دارای طولانی‌ترین پادشاهی در تاریخ بریتانیا بود. وی به هنگام مرگ ۹۶ سال داشت.
نشست خبری کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید به دلیل اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم، برای لحظاتی به وقفه افتاد. او سپس با خاندان سلطنتی و مردم بریتانیا ابراز همدردی کرد.
نیرو‌های لیبی مستقر در شرق روز دوشنبه گفتند که یک پهپاد را در نزدیکی فرودگاه بنینه بنغازی سرنگون کرده اند. یکی از افسران ارشد ارتش ملی لیبی در بیانیه‌ای که در کانال‌های رسمی آن منتشر شد، گفت که این پهپاد ناشناس است. ژنرال احمد المسمری، سخنگوی ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر، شامگاه دوشنبه اعلام کرد که نیرو‌های پدافند هوایی یک پهپاد ناشناس حامل دو موشک را پس از ورود به حریم هوایی سرنگون کردند
لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته‌های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ