مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
در حالی که وزارت امور خارجه الجزایر درخواست این وزارتخانه از سفیر امارات برای خروج از خاک الجزایر را قاطعانه رد کرد؛ منابع محلی از برکناری وزیر ارتباطات این کشور خبر دادند.
در حالی که وزارت امور خارجه الجزایر درخواست این وزارتخانه از سفیر امارات برای خروج از خاک الجزایر را قاطعانه رد کرد؛ منابع محلی از برکناری وزیر ارتباطات الجزایر از سمت خود خبر دادند.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
عکس‌های منتشر شده همگی مربوط به بستری ایشان در سال‌های قبل است و در حال حاضر، ایشان در منزل است و به جز مشکل زانودرد که مراحل درمان را سپری می‌کند، مشکل دیگری ندارد.
برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، مهدی قایدی ۲ کارته است و خطر چهار کارته شدن و محرومیت از دربی او را تهدید نمی‌کند.
پیگیری‌ها از بانک مرکزی نشان می‌دهد خبر "زیان ۴۰ درصدی ایران به دلیل وصول دیناری طلب خود از عراق" نادرست است.
روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر فوت دانش‌آموز دختری در پاکدشت را تکذیب کزد.
روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر فوت دانش‌آموز دختری در پاکدشت را تکذیب کزد.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی خبر ارسال نامه محرمانه از سوی علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیسی را تکذیب کرد.
روزنامه دولت نوشت: برخی از رسا‌نه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که هدف رژیم صهیونستی در حمله دیشب به دمشق ترور فرمانده نیروی قدس بود، حتی شایعات متعددی درمورد هدف قرارگرفتن فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه قدس پخش کرده‌اند که تماما کذب است.
«اوانا لونگسکو» سخنگوی ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) گفت: ماموریت استولتنبرگ به عنوان دبیر کل ناتو تاکنون سه بار تمدید شده و او تا پایان دوره ماموریت خود در مجموع برای ۹ سال در این پست فعالیت خواهد کرد.
خبر دستور مخبر برای لغو عرضه خودرو در بورس کالا توسط سخنگوی وزارت صمت تکذیب شد.
نورنیوز رسانه نزدیک به شورای امنیت ملی خبر جابه‌جایی علی شمخانی از مسئولیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تکذیب کرد.
مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تا پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا نخواهد شد و هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب وی به باشگاه استقلال ارسال نشده است.
احکام متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان در دیوان عالی کشور در حال بررسی است و لغو حکم اعدام حمید قره حسنلو صحت ندارد.
یک وکیل دادگستری این خبر را که قرار است محمدمهدی کرمی اعدام شود را تکذیب کرد.
وزارت امور خارجه چین گزارش های رسانه ای درباره قصد رئیس جمهور این کشور برای سفر به عربستان سعودی را تکذیب کرد.
تکذیب خبر ممنوع‌الخروجی ملی‌پوش سرشناس و تأکید تابناک
خبر زخمی شدن پسر مولوی عبدالحمید تکذیب شد
ورود مقتدی صدر به ایران تکذیب شد.
روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کرد: خبر قطع درختان مجموعه ورزشی انقلاب به هیچ‌عنوان صحت نداشته و تنها تعدادی از درختان به دلایل کاملا کارشناسی و مطابق با اصول حفظ درختان و فضای سبز زیر نظر کارشناس فضای سبز شهرداری تهران و به‌طور معمول و مرسوم در همه جای کشور، سرزنی شده است.
یک منبع آگاه با تکذیب اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های معاند مبنی بر ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه، آن را جنگ روانی و خبرسازی کذب برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ