رئال مادرید به طور رسمی از جدایی آنتونیو بلانکو به مقصد دپورتیوو آلاوز در جریان نقل و انتقالات تابستانی جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید شایعات استعفای فلورنتینو پرز و نیز تغییر نام کمپ باشگاه به نام او را تکذیب کرد.
رئال مادرید روی آندری لونین هشت میلیون یورو قیمت گذاشته و قصد فروش او را دارد.
شواهد نشان می‌دهند که اگر رئال نتواند ستاره‌ای بزرگ را جانشین کریم بنزما کند، شرایطی مشابه آنچه پس از جدایی رونالدو رخ داد را تجربه خواهد کرد.
با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، ناچو کاپیتان اول رئال شد و تونی کروس نیز به جمع کاپیتان‌های تیم پیوست.
رئال مادرید در ماه ژوئن، تاکنون جدایی چهار بازیکن را تایید کرده است.
با رسمی شدن انتقالا خوسلو به رئال مادرید، این باشگاه دیگر اقدام به جذب بازیکن جدید نخواهد کرد مگر اینکه در ادامه بازیکن یا بازیکنانی تاثیرگذار درخواست جدایی بدهند.
آندری لونین و آلوارو اودریوسولا جدا شده‌های بعدی رئال مادرید در تابستان خواهند بود.
مدیربرنامه‌ تونی کروس، ستاره رئال مادرید، از موضع این بازیکن برای انتقال به لیگ عربستان پرده برداشت.
تغییرات بسیاری در رئال مادرید در طی چند روز آتی رقم خواهد خورد که شاید بعضی از آنها باعث شگفتی فوتبال‌دوستان شود.
قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی پیرامون آینده این بازیکن شده است.
مارکا خبر از پیشنهاد رئال مادرید به دنی سبایوس برای تمدید قرارداد خبر داد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با سویا به جدایی احتمالی سه بازیکن تیمش واکنش نشان داد.
طبق ادعای مارکا، نماینده‌های اینتر دو ماه پیش در پایتخت اسپانیا بودند تا برای انتقال ناچو با باشگاه رئال مادرید مذاکره کنند.
فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، به شدت از نتیجه به دست آمده برابر منچسترسیتی و عملکرد بازیکنان این تیم در این دیدار عصبانی است.
اولین دوره مربیگری رائول گونزالس در رئال مادرید، جایی که او هدایت رئال کاستیا را به عهده داشت به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.
کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، از ادامه حضورش در این باشگاه مطمئن نیست.
این شاید آخرین فصل حضور ناچو فرناندز در رئال باشد و او هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدیدش نداده است. قرارداد ناچو در پایان فصل به اتمام می رسد.
ماریانو دیاز، مهاجم اسپانیایی تصمیم گرفته رئال مادرید را به صورت رایگان ترک کند، اما این باشگاه قصد دارد این بازیکن 29 ساله را بفروشد.
روز گذشته کاسمیرو رسما با رئال مادرید خداحافظی کرد و به منچستریونایتد رفت. طبق ادعای آاس، ماریانو دیاز، جدا شده بعدی رئال خواهد بود.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.
رئال مادرید با جدایی کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید جدایی کاسمیرو را تایید کرده و مدعی شد این بازیکن به دنبال تجربه چالش جدیدی بوده است.
رئال مادرید در سال های اخیر در بهترین زمان ممکن ستاره های محبوب خود را فروخته است.
امسال تابستان رئال مادرید نیم‌نگاهی به فروش ادن هازارد داشت ولی کارلو آنچلوتی با تصمیم باشگاه مخالفت کرد و اصرار داشت که ستاره بلژیکی باید در مادرید ماندگار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ