در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی سفر آیت‌الله رئیسی به شهرستان بم، مردم این شهرستان از دقایق ابتدایی صبح در فرودگاه منتظر رئیس‌جمهور بودند و وی را مرد استقبال پرشور خود قرار دادند.
باشگاه استقلال حکم محرومیت ریکاردو ساپینتو را به محاکم بین‌المللی می‌برد.
آیا ساپینتو دروغ به این بزرگی می‌گوید؟ / افشاگری مدیر پیشین استقلال علیه ادعای مرد پرتغالی: ۴۰۰هزاریورو از نیم‌میلیون قراردادش را گرفته!
قائم مقام باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد شروط جدید را مطرح کرده است.
ریانه برناوی و علی القرنی، نخستین فضانورد زن سعودی و دومین فضانورد مرد عربستان سعودی وارد ایستگاه فضایی بین‌المللی شدند. ریانه برناوی که به عنوان اولین زن عربستان سعودی به فضا رفته بسیار تلاش کرد تا در ایستگاه فضایی نیز حجاب خود را حفظ کند. درحالی که سه فضانورد دیگر هنگام استقبال در آغوش دیگر فضانوردان قرار گرفتند، ریانه از انجام این کار امتناع کرد و بار‌ها کلاهی که برای پوشاندن موهایش استفاده کرده را جابجا کرد. برناوی و القرنی روز دوشنبه با یک موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس عازم ایستگاه بین‌المللی فضایی شدند. آن‌ها و دیگر همراهانشان به سلطان النیادی فضانورد اماراتی خواهند پیوست که هم‌اکنون برای یک ماموریت شش ماهه در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد.
به نظر می‌رسد هنوز تردید‌هایی نسبت به توانایی این مرد پرتغالی وجود داشته باشد و درون هیئت‌مدیره این باشگاه اختلاف‌نظری جزئی برای ادامه همکاری با سا پینتو وجود دارد. دست‌کم عاقلانه‌ترین تصمیم در این برهه زمانی این است که مسئولان منتظر نتیجه سا پینتو و تیمش در جام حذفی باشند؛ چون نتیجه کار استقلال در آن جام می‌تواند بسیاری از ابهامات درباره ماندن یا نماندن سا پینتو را حل‌وفصل کند.
گلزن آبی‌ها در دیدار رفت، استقلال را در بازی برابر طلایی‌پوشان آبادان همراهی نخواهد کرد.
بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در یک جلسه تمرین ریکاوری گرد هم آمدند و البته به صحبت‌های سرمربی تیم شان گوش کردند.
تقریبا همه در باشگاه استقلال از اختلافات میان سرمربی و مدیرعامل اطلاع داشتند و سرانجام این دوئل به سود مرد پرتغالی آبی ها به پایان رسید.
دفاع چپ استقلال مزد تلاش و صبوری خود را گرفت و به مهره مورد اعتماد ساپینتو تبدیل شد.
برگزاری دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با یک جمله پر حرف و حدیث از سوی گزارشگر اصفهانی مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفت.
شکست استقلال برابر تراکتور در لیگ برتر در صورت تکرار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی می‌تواند تبعات سنگینی برای تیم آبی پایتخت داشته باشد که سهم مرد پرتغالی بیشتر از دیگران است.
در صورتی که استقلال موفق به جلب رضایت استراماچونی نشود با جریمه‌های سنگینی مانند کسر امتیاز، سقوط به دسته پایین‌تر و جریمه مالی مواجه خواهد شد.
پس از به ثمر رساندن یکی از گل‌های ماندگار و زیبای تیم ملی در تاریخ جام‌‌های جهانی، هافبک آبی‌ها در دربی هم گلزنی کرد.
ریکاردو ساپینتو امیدوار است تا بالاخره به روند ناکامی استقلال برابر پرسپولیس در طول 90 دقیقه پایان دهد.
اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد (کاری به قیمت شکلات و شیشه مغازه و... هم نداریم. اصلا شاید دلیل اصلی عدم حضور مردم همین قیمت‌های بالا باشد که دست‌های پنهان باعث و بانی آن است.
این‌طور که پیداست مرد شماره یک نیمکت استقلال از بابت تغذیه در ایران مشکلی ندارد و با توجه به اینکه در هتل زندگی می‌کند، انواع غذا‌های بین‌المللی برایش موجود است و البته از غذا‌های ایرانی هم استقبال می‌کند.
برای ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال زمان رسیدن به اولین جامی که به هواداران استقلال قول داده بود فرا رسیده است.
بهادری جهرمی در واکنش به تداوم سردادن شعارهایی علیه وی و مسئولان دولت، تصریح کرد: من از هر حرف و پرسشی که مطرح شود استقبال می‌کنم و کاملا آمادگی پاسخگویی دارم اما رعایت شأن دانشجویی را از یاد نبرید. این امر مهمی است. ما باید در مسیر گفت‌وگو و پاسخگویی جلو رویم و در این جلسه یک فرصت برای گفت‌وگو شکل گرفته است.
اعضای تیم استقلال در تمرین ظهر سه‌شنبه تولد ریکاردو ساپینتو را جشن گرفتند؛ تولدی کوچک که با حاشیه‌های زیادی همراه بود. واکنش سیاوش یزدانی به تولد ساپینتو را مشاهده می‌کنید که باعث شد مرد ۵۰ساله پرتغالی قبل از تمرین با این مدافع صحبت کرده و سپس او را از تمرین اخراج کند
ریکاردو ساپینتو در تولد 50 سالگی خود می گوید که با وجود اشتباهات داوری، دست از تلاش نمی کشد و به تیمش اعتماد دارد.
تیم فوتبال استقلال که با سرمربی جدید خود در دو دیدار ابتدایی لیگ بیست و دوم سه گل خورده بود، با تصمیم «ساپینتو» به روش دفاعی این مرد پرتغالی برگشت و موفق به ثبت اولین کلین شیت شد.
رفتار خشن و عجیب ریکاردو ساپینتو در برابر نیروهای هلال احمر در بازی با ملوان ممکن است برای این سرمربی دردسرساز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ