فدراسیون فوتبال ایران، امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، نگرانی ها در مورد مصدومیت لیونل مسی را بی اساس دانست.
منصور قنبرزاده می‌گوید روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها مطابق برنامه پیش نرفت و همین موضوع باعث شد تا این دو باشگاه‌ با مشکل مواجه شوند.
آیا آمریکا شواهد زیستی از موجودات فضایی را به دست آورده و از جهان پنهان کرده است؟ در این جلسه به غیر از ادعاهایی که قبلا هم در رسانه‌ها شنیده شده بودند مدرکی ارائه نشد و تردیدها به جای خود باقی ماندند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که این باشگاه در مراحل پایانی جذب یک مهاجم جدید قرار دارد.
یک رسانه آلمانی خبر داد همسر هری کین در شهر مونیخ حضور دارد و به دنبال خانه می‌گردد.
باشگاه تاتنهام هیچ اطلاعاتی در مورد هتل محل اقامتش در بانکوک تایلند منتشر نکرده و دلیل این پنهان‌کاری نامشخص است.
کارلو آنچلوتی در مصاحبه جدید خود گفت که ناگزیر به تغییر سیستم برای فصل پیش رو است و این کار را انجام خواهد داد.
صحبت‌های شب گذشته رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در گفتگو با هواداران و اعلام قطع همکاری این باشگاه با کریم باقری از جهاتی تاسف‌آور و ناراحت‌کننده است.
هری کین با بایرن مونیخ مذاکره کرده است و گفتگو بین دو طرف وارد مراحل پیشرفته شده است.
بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی ورزشکاران به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.
احتمال دارد که در نشست خبری امروز ریکاردو ساپینتو، خبر مهمی مبنی بر تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی اعلام شود.
حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، در بازگشت از سفر کوتاه خود به امارات، درباره دو موضوع بزرگی که تبدیل به دغدغه اصلی هواداران استقلال شده، حرف‌های مهمی را به زبان می‌آورد.
فیفا قصد دارد از سال آینده با تغییر و اصلاح برخی قوانین، فوتبال را متحول کند. قانون ضد دیبو مارتینز یکی از آنها خواهد بود.
یک کپسول کوچک به اندازه نخود که حاوی عنصر رادیواکتیو سزیم ۱۳۷ است، در حال انتقال از معدن تا مقصد گم شده بود. این مسیر ۱۰۰۰ کیلومتری کار یافتن کپسول گمشده را بسیار دشوار کرده است.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از انتقال به بیمارستان خطر بزرگ را رد کرده اما باید تحت مداوی بیشتر قرار بگیرد.
بازگشت سادیو مانه به تمرینات، اتفاق خوبی بود که امروز بایرنی ها را خوشحال کرد.
ژنرال والری زالوژنی، فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین، پیشتر گفته بود که روسیه می‌تواند در فوریه (بهمن) حمله جدیدی را آغاز کند. وی تاکید کرد: «در بهترین حالت این حمله در ماه مارس (اسفند) و در بدترین حالت در پایان ژانویه (اوایل بهمن) رخ می‌دهد».
در ساعت‌های پایانی روز چهارشنبه خبر قطع همکاری کی‌روش با تیم ملی در شرایطی در فضای مجازی منتشر شد که هنوز از سوی فدراسیون فوتبال تصمیم رسمی درباره سرنوشت تیم ملی اتخاذ نشده است.
رئیس جمهوری روسیه گفت نخستین هیئت نمایندگی تجاری بزرگ در ماه مه سال ۲۰۲۲ از ایران بازدید کرد که در جریان آن، اعضای هیئت روسی توسعه صنایع به ویژه در عرصه فناوری‌های پیشرفته در موسسات ایرانی را مورد توجه قرار دادند.
ستاره قدیمی والیبال مصر از حضور در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان انصراف داد.
معاون اجرایی باشگاه فولاد از در جریان بودن پرونده جذب رضاوند بین دو باشگاه فولاد و استقلال خبر داد.
با این حال، مدیران استقلال آخرین شانس خود برای جذب محبی را یک بار دیگر آغاز کردند و اکنون اخباری که از سوی نزدیکان باشگاه مخابره می‌شود، حکایت از توافق اولیه طرفین برای این انتقال است.
روزنامه پرتغالی آبولا مدعی شد که محمد محبی با قراردادی قرضی و یک ساله راهی استقلال می شود.
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ