رئیس جمعیت هلال احمر گفت: برای اولین بار بالگردهای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وارد خاک عراق می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها، مغایرت‌های اساسی با قانون نظام صنفی دارد.
صدور مجوز سقط درمانی (قانونی) دارای شروطی است؛ سن بارداری نباید بالاتر از ۱۹ هفتگی (۴ ماه از لقاح) باشد و در صورتی که سن بارداری بالاتر از این حد باشد حتی با وجود احراز ناهنجاری در جنین، امکان صدور مجوز سقط وجود ندارد.
رامین رضائیان در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان دو درخواست ویژه را به نمایندگی از بازیکنان تیم مطرح کرد.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی به منظور موافقت یا عدم موافقت اعضا با استعفای صیامی در حالی فردا برگزار می شود که مجوز برگزاری اش دو روزه صادر شده است!
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی به منظور موافقت یا عدم موافقت اعضا با استعفای صیامی در حالی فردا برگزار می شود که مجوز برگزاری اش دو روزه صادر شده است!
معطلی کالاهای وارداتی در گمرکات کشور تازگی ندارد و گاهی از زمان ورود این کالاها به گمرک تا صدور مجوز ترخیص سال ها زمان می برد. این روزها هم تاخیر در ترخیص گوشت های برزیلی خبرساز شده است.
به گفته جعفری بر اساس قانون، تصمیم‌گیرنده نهایی برای صدور مجوز یا عدم جواز سقط، قاضی ویژه کمیسیون است و پزشک قانونی و پزشک متخصص تنها ارائه‌دهنده توضیحات لازم در خصوص ناهنجاری جنینی یا بیماری مادر و میزان خطر جانی ناشی از این بیماری به قاضی هستند. قاضی با بررسی پرونده و توضیحات ارائه‌شده، برمبنای شرایط موجود و وجود یا عدم وجود حرج مادر (در موارد جنینی) یا خطر جانی مادر (در موارد مادری) رأی خود را صادر می‌کند.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مجوز باید امضا، هولوگرام و مهر برجسته داشته باشد، تصریح کرد: اصلا چنین مجوزی که این ویژگی‌ها را داشته باشد، وجود ندارد و اگر کسی ادعایی مبنی بر صدور مجوز زیست محیطی برای این پروژه دارد، آن را منتشر کند.
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری با اعلام صدور مجوز برای واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس بین‌شهری و همچنین سهمیه هر استان را به اداره‌های کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استانی ابلاغ کرد.
باشگاه پرسپولیس درحالی مجوز فعالیت حرفه‌ای خود را دریافت کرد که احتمال پرونده‌سازی در مالکیت این باشگاه وجود دارد. شاید به همین خاطر است که دو عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با آن مخالفت کردند.
وزنه‌برداران روسی اجازه دارند در وضعیت بی‌طرف رقابت کنند.
طبق اعلام درگاه ملی مجوزهای کشور، به دلیل مشکلات فنی صدور کارت بازرگانی و صدور مجوز واحدهای صنعتی از تاریخ ۱۳ اردیبهشت، از دسترس خارج شد.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان با صدور اطلاعیه‌ای از عدم موافقت فدراسیون برای ورود زنان به ورزشگاه خبر داده است.
مسئولان باشگاه استقلال با وجود فرصت کم باقیمانده هنوز مدارک‌های موردنیاز برای صدور مجوز حرفه‌ای را بارگذاری نکرده‌اند.
متولی راه اندازی درگاه ملی مجوز‌های کشور وزارت اقتصاد است، اما در عمل با وجود گذشت ده ماه از زمان رونمایی از این درگاه هنوز مشکلات در عمل باقی است. دبیر سابق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور معتقد است: وزارت اقتصاد باید در مقابل عملکرد خود در زمینه درگاه واحد تخصصی صدور مجوز پاسخگو باشد.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
کاظم اولیایی می‌گوید تنها یک مرجع برای صدور مجوز حرفه‌ای وجود دارد.
داریوش مصطفوی درباره ادامه کار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و شرایط سرخابی‌ها برای کسب این مجوز، توضیحاتی ارائه داد.
به گفته قنبرزاده تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران همچنان پابرجاست.
مصطفی زارعی، رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای از وجود 50 پرونده باز علیه تیم های ایرانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
باتوجه به صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه و ورود استقلالی ها در هفته گذشته، حالا پرسپولیسی ها منتظر یک حضور تاریخی در استادیوم هستند.
وزیر اقتصاد با اشاره به انحصاری که در صدور مجوزهای کسب و کار به دلیل برگزاری نامنظم آزمون‌های لازم به وجود آمده بود، تأکید کرد: بر اساس تصمیم هیات مقررات زدایی دستگاه‌هایی که صدور مجوز آنها با آزمون همراه است، ملزم شدند هر سه ماه یکبار آزمون لازم برای صدور مجوز را برگزار کنند.
ساعت رسمی کشور از سال آینده تغییر نمی کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ