مصطفی زارعی، رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای از وجود 50 پرونده باز علیه تیم های ایرانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هلی کوپتر نبوغ ناسا برای پنجاه و پنجمین بار بر فراز سیاره سرخ پرواز کرد. این پهپاد ۱.۸کیلوگرمی روز ۱۲ آگوست عملیات مذکور را انجام داد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال انتقادات تندی را نسبت به تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها و عدم وجود ضمانت اجرایی برای این قانون مطرح کرد کرد.
تیم ملی زنان و مردان آمریکا تمام جوایز حاصل شده از جام‌های جهانی زنان و مردان را به طور مشترک تقسیم خواهند کرد.
از جالب ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی این فصل از رقابت ها کوچ تعدادی از بازیکنان و مربیان تیم آلومینیوم اراک به نساجی بود.
روانشناسانی که در اکوتراپی یا تمرین حضور در طبیعت برای تقویت سلامت روان تخصص دارند توصیه های مرتبط با پرندگان را ارائه می کنند:"از پنجره به بیرون خیره شوید یا آرام قدم بزنید. با دقت به جزئیات، مانند پرها، چشم ها، پاها یا نحوه حرکت پرنده توجه کرده و با دقت به صدای آن گوش کنید".
با این چنگال‌ها و ظاهر خوفناک، عقاب هارپی نامش را از مخلوقی اهریمنی از افسانه‌های یونان باستان گرفته است که نیمی زن و نیمی پرنده شکاری بود.
شبکه سی‌بی‌اس می‌‌گوید عربستان سعودی امسال تابستان به دنبال جذب 50 فوتبالیست است که دست‌کم 20 فوتبالیست جذب شده به باشگاه‌های این کشور باید بازیکنان نخبه باشند.
بلیت فروشی بازی آلومینیوم- استقلال با پنجاه درصد ظرفیت وررشگاه شروع شده است.
ظرف تنها 24 ساعت، بیش از پنجاه هزار قطعه بلیت دیدار میان ناپولی و میلان به فروش رفته است.
عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از مسائلی که از ابتدای ورود به شورا پیگیر آن بودیم بحث مسائل قضائی و حقوقی شهرداری بود که ۲۵ هزار پرونده در این خصوص وجود داشت.
مدافع فولاد می‌گوید خودش در پنالتی بودن صحنه مشکوک مردد بوده اما در نهایت مطمئن شده که داور اشتباه کرده است.
افتتاح پنجاه وسومین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای
در زندگی روزمره، در معرض اشیاء متعددی هستیم که باید آن‌ها را بشناسیم. برای مثال، اگر هنگام غروب چیزی از کنار پنجره عبور کند، احتمالاً دوست داریم بدانیم که آیا این یک پرنده، یک خفاش یا یک پهپاد است. تشخیص بصری اشیاء به ندرت بر اساس آنچه چشمان ما به تنهایی درک می‌کنند، انجام می‌شود و تحت تأثیر زمینه و تجربیات قبلی ماست.
کوین یامگا بعد از گلزنی دوباره از روی نقطه پنالتی نشان داد شانه‌های تنومندش تاب تحمل هر فشاری در طول بازی را دارد.
چه در پنجره تابستانی و چه در پنجره زمستانی برخی از بازیکنان با فسخ قرارداد خود راهی تیم جدید می شوند و این گاهی موجب طرح پرونده های جدیدی در کمیته وضعیت می شود.
در شرایطی که وزارت ورزش یا هدف بهبود شرایط استقلال دست به تغییرات مدیریتی زد، درباره وضعیت قرمز این روزهای آبی ها سکوت کرده است.
مهدی رسول پناه که با ارائه مستنداتی خواهان دریافت مبلغی از این باشگاه که در دوران حضورش هزینه کرده شده بود، در این مسیر با شکست مواجه شد.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوت کبری که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
روزنامه رکورد پرتغال با انتشار مطلبی در روز تولد ریکاردو ساپینتو به بیان برخی مسائل درباره سرمربی استقلال پرداخته است.
مدیرپیشین ورزشگاه آزادی جزییات ماجرای قطعی برق قبل از مسابقه پرسپولیس و تراکتور را اعلام کرد.
پنجره نقل و انتقالات استقلال به صورت موقت به دلیل طلب میلیچ بسته شده و ربطی به پرونده استراماچونی ندارد.
استقلال و ملوان عصر روز پنجشنبه برای پنجاه و نهمین بار در طول تاریخ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
با توجه به اقدامات باشگاه پرسپولیس در تعیین وضعیت ۲۱ پرونده داخلی، پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ