صدور مجوز سقط درمانی (قانونی) دارای شروطی است؛ سن بارداری نباید بالاتر از ۱۹ هفتگی (۴ ماه از لقاح) باشد و در صورتی که سن بارداری بالاتر از این حد باشد حتی با وجود احراز ناهنجاری در جنین، امکان صدور مجوز سقط وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، از پایان اعتصاب بازیکنان و بازگشت به تمرینات خبر داد.
ارائه طرح امنیتی برای تأمین مناسک حج و تعیین شروط اصلی صدور مجوز برگزاری این مناسک از مهم ترین اخبار مربوط به مراسم حج امسال در عربستان است.
ارائه طرح امنیتی برای تأمین مناسک حج و تعیین شروط اصلی صدور مجوز برگزاری این مناسک از مهم ترین اخبار مربوط به مراسم حج امسال در عربستان است.
دپارتمان مجوز باشگاهی فدراسیون بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده از طرف باشگاه‌ها را شروع کرد.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان مجوز پزشکی را برای شروع تمرینات حرفه‌ای در اردوی تیم ملی دریافت کرد.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان مجوز پزشکی را برای شروع تمرینات حرفه‌ای در اردوی تیم ملی دریافت کرد.
وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه ای از توافق با دمشق برای شروع بکار اماکن دیپلماتیک متقابل خبر  داد.
اتحادیه جهانی کشتی در حالی که شرایط سختی را برای صدور مجوز حضور کشتی‌گیران روس در مسابقات بزرگسالان و جوانان جهان و اروپا در نظر گرفته اما بدون پیش شرط خبر از بازگشت دو رده سنی پایه روس‌ها به رقابت‌ها داده است.
مدیرکل صدور پروانه سرویسهای رادیویی از حذف شرط «حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط برای کارشناس فنی» از دستورالعمل اجرایی مشاوره و طراحی شبکه ارتباطات رادیویی خبر داد.
مطرح کردن پیشنهادهایی خارجی از سوی مدیر برنامه های چند بازیکن باعث شده این باشگاه یک شرط مهم و البته تعیین کننده را برای صدور رضایت نامه این بازیکنان در نظر بگیرد.
روابط عمومی قوه قضاییه با صدور بیانیه حقوقی درباره شرایط جرم محاربه در قانون توضیح داد و تاکید کرد که شرط تحقق محاربه، قتل یا جرح نیست و مجازات محارب هم یکی از موارد چهارگانه در ماده ۲۸۲ قانون مجازات اسلامی و انتخاب آن به اختیار قاضی رسیدگی کننده است.
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۱۴۰۰ شرط صدور مجوز ناهنجار است، گفت: تقریباً حدود ۱۲۰۰ شرطی که رویه داخلی یا سندی نداشته را از شروط دریافت مجوز توسط مردم در هیأت مقررات‌زدایی حذف خواهیم کرد.
درگاه ملی مجوزها به سامانه شکایت مجهز شده و متقاضی در صورت تاخیر یا مطالبه شروط یا مدارک غیر از موارد مصرح، می‌تواند بطور غیرحضوری شکایت را مطرح کند که در صورت ذی‌حق بودن، مجوز صادر می شود.
رییس کل دادگستری گلستان گفت: کیفر خواست پرونده به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی این استان توسط افراد شرور و مسلح، صادر شد.
به گفته قنبرزاده تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران همچنان پابرجاست.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرد: امکان چاپ و پرینت آنی برگ تردد ویژه اربعین در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه وجود دارد، اما شرط صدور آنی برگ تردد ویژه در مرز‌ها ثبت نام در دفاتر پلیس +۱۰ است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا شرط صدور آنی برگ تردد ویژه اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه را اعلام کرد.
رهبر جریان صدر نوشت: «همه محبان اصلاحات و کسانی که علیه ظلم فساد انقلاب کردند. باید به سمت قبله اصلاح امور (کربلاء) و امام اصلاح امور، سرورم و مولایم حسین بن علی که جانم فدای او، حرکت کنند. . بله به سمت رهبر و سمبل عزت و به دور از ظلم و فساد.»
آلمان و فرانسه با ممنوعیت بی قید و شرط صدور روادید از سوی کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای اتباع روسیه مخالفت کردند.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به آغاز جوسازی‌ها علیه پرسپولیس در شروع رقابت‌های لیگ به بهانه شکایت بر سر بازیکن، اعتراض کرد.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه استقلال فعالیت‌های خود برای بازگشت به آسیا را شروع کرده است.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه ای به اخبار مربوط به پیش شرط جدید ریاض برای برقراری ارتباط با این جنبش واکنش نشان داد.
مجوز بازی دو بازیکن خارجی جدید تیم آلومینیوم اراک صادر شد.
روز گذشته آگهی آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۱ (مربوط به نوبت پذیرش سال ۱۴۰۰) در سایت سازمان سنجش منتشر شد. زمان شروع ثبت نام در این آزمون، از روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شده است و آزمون روز پنجشنبه ۳۰ تیر برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ