مسئولان باشگاه استقلال با وجود فرصت کم باقیمانده هنوز مدارک‌های موردنیاز برای صدور مجوز حرفه‌ای را بارگذاری نکرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
در ادامه تحولات لحظه‌به‌لحظه با تحولات روسیه؛ «جو بایدن» با سران کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس رایزنی کرد.
درگیری‌ها در سودان در پایان دومین هفته خود همچنان با وجود برقراری آتش‌بس‌های شکننده ادامه دارد، اما سوال اساسی این است که سرنوشت این اوضاع تنش‌آمیز به کجا خواهد رسید.
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با خبرنگاران گفت اسرائیل نمی‌تواند به این شرایط متشنج ادامه دهد.
خیبر خرم آباد به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر همچنان اوضاع عجیبی در دیدارهای خانگی خود دنبال می‎کند.
واکنش رسانه های رژیم صهیونیستی به سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم یادبود فرماندهان شهید حزب الله در حالی ادامه دارد، که این رسانه ها به بحرانی بودن اوضاع این رژیم اذعان کردند.
وزیر خارجه قطر گفت: اوضاع در رابطه با مذاکرات هسته‌ای با ایران پیچیده است، اما تلاش‌های دیپلماتیک باید ادامه یابد.
سخنگوی حماس با اشاره به ادامه نبرد شمشیر بیت المقدس برای دفاع از مسجد الاقصی، یادآور شد که مقاومت در غزه همچنان مترصد اوضاع و رخدادهاست.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری منطقه را به سمت انفجار و تشدید خطرناک اوضاع پیش می برد.
متهم گفت:درحالی که «ز» وانمود می‌کرد همسرش به شهر دیگری رفته و او را رها کرده است با یکدیگر ارتباط داشتیم. این ارتباط شیطانی حدود ۲ سال دیگر هم بعد از ارتکاب قتل ادامه داشت تا این که «ز» با مردی ازدواج کرد و به دنبال سرنوشت خود رفت. من هم که اوضاع را این گونه دیدم با دختری ازدواج کردم و دوران نامزدی را می‌گذراندم که پلیس به سراغم آمد و مرا دستگیر کرد.
طبق گزارشی جدید به نظر می رسد اوضاع مالی توئیتر وخیم است و این شرکت حتی اجاره دفاتر خود را پرداخت نکرده و همچنین اخراج نیروهای شرکت همچنان ادامه دارد.
واقعیت دوم اینکه اکثر مردم از وضع جاری زندگیشان ناراضی هستند. نماینده مقام معظم رهبری دریک مصاحبه علنی گفت که حدود ۸۰% مردم از اوضاع اقتصادی راضی نیستند. پس ادامه این شرایط هم نمیتواند پایدار باشد و حاکمیت باید اقدامات اساسی برای حل مشکلات کشور انجام دهد تا اوضاع مردم و کشوربهبود یابد.
در حال حاضر اوضاع در دموکراسی‌های غربی به قدری بد است که ما تمایل داریم این موضوع را نادیده بگیریم که وضعیت در نقاطی از جهان که می‌توان به صورت مودبانه آن را «غیر دموکراسی» نامید چقدر بدتر است.
سخنگوی کاخ سفید گفت که موضع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در قبال اوضاع اوکراین تغییری نکرده و واشنگتن به حمایت از اوکراین تا زمانی که ضروری باشد ادامه خواهد داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای بدون اشاره به ادامه انفعال بروکسل در قبال تعهدات برجامی خود و نیز خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای سال ۲۰۱۵، از «اوضاع برجام» انتقاد کرد.
اما اگر قرار باشد، این فیلترینگ همچنان ادامه داشته باشد، کسب و کار‌های ایرانی با ضرر بسیار هنگفتی روبرو می‌شوند که این موضوع اجتناب ناپذیر است، از سوی دیگر هرچند تاکنون آلترناتیو‌هایی برای این موضوع در نظر گرفته شده، اما اینکه این جایگزین‌ها بتوانند کاری که گوگل انجام می‌دهد را با این وسعت و حجم انجام دهند، خود باید مشخص شود، اما به هر حال در این زمینه باید دید که آیا فیلترینگ ادامه خواهد یافت یا اینکه با آرام شدن اوضاع می‌توان، دوباره این سرویس‌هایی که فیلتر شده‌اند، رفع فیلتر می‌شوند.
میرمعینی همچنین در پاسخ به این سوال که با شرط ادامه وضعیت فعلی آیا شاخص کل بورس به زیر یک میلیون واحد، سقوط خواهد کرد، پاسخ داد: «با توجه به شرایطی که وجود دارد به اعتقاد بنده خیلی بعید است که این اتفاق رخ دهد. به نظر بنده شاخص بورس تا پایان سال بین محدوده یک میلیون و ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار واحد در نوسان خواهد بود، البته به شرط اینکه شرایط به همین منوالی که الان است، ادامه پیدا کند. البته اگر می‌خواهیم وضعیت بورس تغییر کند، باید یک اتفاق خوب سیاسی رخ دهند تا اوضاع بورس نیز دگرگون شود.»
شاگردان فرهاد مجیدی در ادامه روند خوب خود توانستند میزبان خود شباب الاهلی را با تساوی بدون گل متوقف کنند.
طبق اخبار واصله از خبرنگار میدانی رجانیوز بازار تهران مطابق با روزهای عادی کار خود را آعاز کرده بود. با وجود تحریک بازاریان توسط ضدانقلاب جهت بستن مغازه‌ها، آنها به فعالیت عادی همچون قبل ادامه دادند.
وزیر کشور با اشاره به اینکه این ناآرامی‌ها از قبل برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: باید جلوی دشمن را برای توسعه توطئه بگیریم چرا که از این اوضاع فقط دشمن سود می‌برد.
این فعال سیاسی ادامه داد: قالیباف در مجلس توانسته فضای مسلطی را ایجاد و اوضاع را به دست بگیرد. جریان پایداری در اقلیت قرار دارد و نمی‌توانند تاثیر چندانی در فضای سیاسی مجلس داشته باشند. پایداری‌ها در مجلس بیشتر تک‌خوانی می‌کنند و آقای قالیباف با همراهان‌شان همخوانی می‌کنند.
قطعا اوضاع امروز بهتر از یک‌سال قبل است و طبق پیش‌بینی‌های این مراکز معتبر بین‌المللی، اوضاع رفته‌رفته بهتر هم خواهد شد. دولت سیزدهم هم نشان داده بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف می‌شود کار‌های بزرگی کرد. بنابراین، آن طرفی که باید عجله کند ما نیستیم. دو ماه! فقط دو ماه دیگر اگر اوضاع به همین شکل ادامه یابد، اوضاع زمین تا آسمان تغییر خواهد کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ