رهبر انقلاب اسلامی با تشکر از فعالیت فشرده اعضا و دبیرخانه مجمع در ارائه نظرات و مشارکت فعال قوای سه‌گانه و سایر ارکان نظام، تهیه و تصویب قانون برنامه هفتم بر پایه این سیاستها را گامی دیگر در تحقق اهداف نظام خواندند و بر نظارت فعال بر حسن اجرای سیاستها تأکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل، بابیان اینکه راه مجاهدت و استقامت راهی است که ما باید برای هموار کردن آن تلاش کنیم، فرمودند: به هم ریختن خطوط توهمی بین مردم به برکت خون شهید سلیمانی بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه به کانونی عظیم و کاملاً مجهز و بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی جهان تبدیل شده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفتند.
بیست و چهارمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در قوه قضائیه به ریاست معاون اول قوه قضائیه و با حضور جمعی از معاونان و مسئولان قوه قضائیه برگزار شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از وجود احکام متعدد در برنامه هفتم توسعه با موضوع اصلاح ساختار بودجه‌ریزی بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب خبر داد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: عمل رذالت آلود قرآن‌سوزی توطئه‌ای نه فقط علیه مسلمانان بلکه علیه بشریت است و رهبر انقلاب اسلامی موکداً با چنین اقداماتی مخالفند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درخصوص وحدت این نکته را متذکر شدند که پیشروان سیاسی و فرهنگی کشور‌های اسلامی باید هماهنگ با یکدیگر خود را آماده شرایط نظم جهانی پیش رو کنند تا امت اسلامی جایگاه شایسته خود را بازیابد و تجربه تلخ مهندسی سیاسی و سرزمینی پس از جنگ جهانی اول تکرار نشود.
آذری جهرمی نوشت: حالا که شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد تعیین تکلیف تلویزیون‌های اینترنتی مصوبه داده است (مطابق سوابق قبلی، این مساله از طرف رهبر انقلاب بر عهده شورای عالی فضای مجازی گذاشته شده بود)، مناسب است شورای عالی اقتصاد هم در مورد حجاب و شورای عالی فضای مجازی هم در مورد سیاست‌های انتخابات مصوبه‌ای داشته باشند تا از قافله ابداعات دولت سیزدهم عقب نمانند.
رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات تاکید کردند: مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم را در همه سطوح پیاده کنید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: جمهوری اسلامی ایران توانایی این را دارد که ازبکستان را از طریق ترکمنستان و افغانستان، به راحتی به آب‌های آزاد متصل کند.
رهبر انقلاب بی‌خبری از جهان را باعث هلاکت هر جامعه دانستند و خاطرنشان کردند: همانگونه که بار‌ها گفته شده، آحاد مردم و مسئولان باید شناخت اهداف، روش‌ها، سیاست‌ها و نقاط قوت و ضعف دشمن را کاملا جدی بگیرند که اگر اینگونه شود، سر کشور کلاه نمی‌رود که البته برخی جا‌ها کلاه رفته است.
آیا واردات خودروی مستعمل، پس از گذشت ۴ سالِ بسیار سخت بر صنعت بویژه صنعت خودرو، این علامت را به کشور‌های تحریم‌کننده نمی‌دهد که تحریم‌های ایشان اثر خود را گذاشته و آیا این امر باعث تحقیر ملت ایران برای استفاده از کالای مستعمل ایشان نمی‌شود؟ این امر با کدام یک از اصول عزت و مصلحت، سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بیانیۀ گام دوم انقلاب همخوانی دارد. متاسفانه تدابیری چنین سطحی نه تنها مشکلی را از مشکلات مردم حل نخواهد کرد، صنعت و بویژه صنعت خودرو را با مشکلات جدیدی مواجه خواهد نمود.
کیهان نوشت: روشن است که رهبر انقلاب از نحوه اجرای نادرست سیاست‌های کلی اصل ۴۴ انتقاد کرده‌اند، نه اینکه به ادعای بی‌بی سی، شیوه اجرای خصوصی‌سازی را درست بدانند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رهبر انقلاب در خرداد ماه نسبت به اصلاح سیاست‌های کلی انتخابات تاکید داشتند و ما باید قانون فعلی انتخابات را که نواقصی دارد، اصلاح کنیم.
اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌ زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، چهار سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست هستند که در آنها تاکید شده هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌ زیست است؛ اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط‌ زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.
اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌ زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، ۴ سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست هستند که در آنها تاکید شده هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌ زیست است، اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط‌زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.
عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۲ آذر) هفتمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه‏ قضاییه و با حضور رئیس دیوان عالی کشور، رئیس حوزه ریاست قوه‏ قضاییه، دادستان انتظامی قضات، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه‏ قضاییه، معاون راهبردی قوه قضاییه، معاون مرکز آمار و فناوری قوه ‏قضاییه و سایر مدیران ستادی و سازمانی دستگاه قضا برگزار شد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: هدف قرارگاه این است که سیاست‌ها، تدابیر و فرامین رهبر انقلاب به طور دقیق پیگیری و در قالب سند تحول و برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه با اولویت و سرعت در تمام سطوح دستگاه قضایی پیگیری شود.
امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که در روز‌های اخیر رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی برنامه توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور را اعلام کردند؛ گفت: این اهداف مهم تحقق پیدا نمی‌کند مگر این‌که در حوزه‌های گوناگون مدیریتی کشور با یک تحول و تغییر روبه‌رو شویم.
سیاست‌های کلی برنامه هفتم در ۷ سرفصل «اقتصادی»، «امور زیربنایی»، «فرهنگی و اجتماعی»، «علمی، فناوری و آموزشی»، «سیاسی و سیاست خارجی»، «دفاعی و امنیتی»، «اداری، حقوقی و قضایی» و در ۲۶ بند تصویب شده است.
رهبر انقلاب سیاست‌های کلی برنامه هفتم را با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت تعیین شده است، به سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند.
دبیر کمیسیون مشترک مجمع تشخیص گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام، رهبری را در مورد نظر‌های مشورتی سیاست‌های کلی این برنامه، مرحله به مرحله و غیر رسمی در جریان می‌گذاشت، اما ارسال رسمی نظر مجمع این هفته انجام می‌شود.
عملکرد موفق محصولات گروه بهمن در مقایسه با سایر محصولات خودروسازان دولتی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار پوتین فرمودند: امروز آمریکا و غرب ضعیف‌تر از قبل شده و با وجود تلاش و هزینه زیاد، بُرد سیاست‌های آنها در منطقه ما از جمله در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین بسیار کم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ