حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: جمهوری اسلامی ایران توانایی این را دارد که ازبکستان را از طریق ترکمنستان و افغانستان، به راحتی به آب‌های آزاد متصل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بیانیه روسیه آمده است: آمادگی خود برای افزایش بیشتر همکاری‌ها با شرکای ایرانی در مبارزه با تروریسم تاکید می‌نماییم.
سفارت روسیه در ایران در بیانیه ‌ای حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد.
رهبر انقلاب اظهار داشتند: هرکه ایران رو دوست دارد، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد، از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برد و می‌خواهد آنرا اصلاح کند، هرکه به دنبال جایگاه با عزت ایران در نظم جهانی پیش‌رو است، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند.
رهبر انقلاب: هرکه ایران رو دوست دارد ، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد ، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد ،از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج میبرد ومیخواهد آنرا اصلاح کند،هرکه به دنبال جایگاه با عذت ایران در نظم جهانی پیش رواست ، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند .
رهبر انقلاب: هرکه ایران رو دوست دارد ، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد ، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد ،از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج میبرد ومیخواهد آنرا اصلاح کند،هرکه به دنبال جایگاه با عذت ایران در نظم جهانی پیش رواست ، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند .
ایران پس از احیای روابط‌اش با عربستان مناسبات سیاسی خود با مصر را به عنوان یکی از مهم‌ترین کشور‌های عربی_آفریقایی بهبود می‌بخشد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.این دیدار در آستانه برگزاری گردهمایی سراسری روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور انجام شد.
رئیس‌ جمهور عراق و هیئت همراه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
روزنامه ایران نوشت: هیچ نظام سیاسی، موجودیت خود را به معرض رأی‌گیری دوباره نمی‌گذارد؛ این مسأله اساساً مسأله‌ای عجیب و نامتعارف است که از سوی برخی طرح می‌شود.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نخست‌ وزیر ارمنستان امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام‌ های تبریکی را خطاب به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌ جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.
رئیس خانه احزاب ایران با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو گسترده محکومان اغتشاشات گفت:‌ اقدام امروز مقام معظم رهبری نقطه پایان و میخی بر تابوت اغتشاشات بوده و تکمیلی بر تعامل هوشمندانه ایشان با حوادث داخلی است.
در متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران آمده است: درگذشت بانوی محترم و صبور، همسر گرامی شهید عزیز آیت‌الله آقای سید محمدباقر حکیم رضوان الله علیهما را به فرزندان مکرم و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
رهبر انقلاب فرمودند: خیال می‌کردند ملت ایران به خاطر مشکلات اقتصادی که وجود دارد با نقشه‌ براندازی و تجزیه‌طلبی دشمن همراهی خواهند کرد. یک محاسبه است دیگر، این محاسبه غلط بود.
روایت فرمانده کل سپاه پاسداران از پیام وزیر خارجه یکی از کشورهای همسایه از عصبانیت و کلافگی آمریکایی‌ها از رهبرانقلاب و ایران اسلامی را مشاهده می‌نمایید.
رهبر انقلاب با اشاره به سخنان نخست‌وزیر عراق مبنی بر اینکه طبق قانون اساسی به هیچ طرفی اجازه استفاده از خاک عراق برای برهم زدن امنیت ایران را نمی دهیم، گفتند: متأسفانه اکنون این اتفاق در برخی مناطق عراق روی می‌دهد و تنها راه‌حل آن این است که دولت مرکزی عراق اقتدار خود را به آن مناطق نیز گسترش دهد.
صفحه مجازی رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتشار کلیپی به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل تیم ملی ولز واکنش نشان داد.
بیانات رهبر معظم انقلاب از دشمنی دیرینه روسای جمهور آمریکا با ایران؛ در دیدار با مردم اصفهان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: نگاهی که قدرتمندان غربی به ایران داشتند، نگاهی سلطه‌طلبانه بود. در این میان شخصیتی مانند امام خمینی(ره) قیام کرد و ملت ۳۵ میلیونی آن زمان پشتیبان او بودند.
در این فیلم روایت رهبر انقلاب از پیش‌بینی حمله صدام به ایران را مشاهده می‌نمایید.
برادرکشی پای بساط مشروب خواری!
سخنگوی جبههٔ اصلاحات ایران از رهبر انقلاب درخواست کرد برای انتخاب جایگزین مرحوم دعایی در موسسهٔ اطلاعات درنگ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ