رهبر انقلاب بی‌خبری از جهان را باعث هلاکت هر جامعه دانستند و خاطرنشان کردند: همانگونه که بار‌ها گفته شده، آحاد مردم و مسئولان باید شناخت اهداف، روش‌ها، سیاست‌ها و نقاط قوت و ضعف دشمن را کاملا جدی بگیرند که اگر اینگونه شود، سر کشور کلاه نمی‌رود که البته برخی جا‌ها کلاه رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل، بابیان اینکه راه مجاهدت و استقامت راهی است که ما باید برای هموار کردن آن تلاش کنیم، فرمودند: به هم ریختن خطوط توهمی بین مردم به برکت خون شهید سلیمانی بود.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تاکید رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان آن بود که در قانون‌گذاری منافع مردم مورد توجه باشد و لازم است از پیشنهادات آنان استفاده شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تاکید رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان آن بود که در قانون‌گذاری منافع مردم مورد توجه باشد و لازم است از پیشنهادات آنان استفاده شود.
تقدیر رهبر معظم انقلاب از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در این فیلم را مشاهده می‌کنید.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و دست اندرکاران نظام فرمودند: مشارکت دادن مردم از الزامات تحقق شعار سال است؛ با جلب عملی مشارکت مردم، رشد تولید قطعی خواهد بود.
رهبر معظم انقلاب در مراسم پیام نوروزی خود در حرم مطهر امام رضا(ع) فرمودند: یکی از عیوب اقتصاد کشور ما خود مردم هستند ؛ در مصرف نان و برق و آب و گاز اسراف می‌کنیم که این عیب بزرگی است.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: موضع گیری رهبر انقلاب نسبت به مسمومیت دانش‌آموزان نشان داد که امنیت مردم، سلامت دانش‌آموزان و دختران جامعه برای عالی‌ترین مقام جمهوری اسلامی مهم است.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
در سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال ۱۳۵۶، جمعی از مردم آذربایجان شرقی فردا (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب دیدار خواهند کرد.
رهبر انقلاب در دیدار با جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش فرمودند: برای برادران مصیبت‌زده‌مان در دو کشور سوریه و ترکیه متأسف هستیم.ازخدای متعال برای آن‌ها طلب، برای درگذشتگانشان طلب رحمت میکنم.
نماینده ای از دفتر مقام معظم رهبری با حضور در جمع مردم زلزله زده خوی سلام رهبر انقلاب را به این مردم زلزله‌زده ابلاغ کرد.
ارومیه - حجت‌الاسلام والمسلمین معزی که به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری گفت: در جمع شما حضور پیدا کرده‌ام تا پیام‌ محبت، صمیمیت و سلام مقام معظم رهبری را به مردم زلزله زده این منطقه برسان
نماینده ادوار مجلس گفت: دشمن تصور می‌کرد اگر عمود خیمه انقلاب را بزند استواری نظام از بین خواهد رفت و این امر به لحاظ سیاسی منشأ تغییراتی در جامعه می‌شود.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر عراق و هیئت همراه فرمودند: با تکیه بر مردم و نیروهای جوان و پر انگیزه در مقابل دشمنان پیشرفت عراق بایستید.
مشاور عالی رهبر انقلاب با بیان اینکه این فتنه‌ها تمام می‌شود، اظهار کرد: ما باید مشکلات‌ مردم را حل کنیم و انقلاب اسلامی هم آمده است که مشکلات مردم را حل کند.
در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب، شهادت را معامله با خدا و تأمین‌کننده مصالح ملی دانستند و گفتند: شهادت مایه همدلی، و همچون نخ تسبیحی است که مجموعه‌ای از قومیت‌ها و زبان‌های مختلف را در میهن به هم پیوند زده و در هر شهر نام شهیدانی برجسته است که با یک هدف و در یک صف با دیگر هموطنان خود برای عزت اسلام و عظمت جمهوری اسلامی و تقویت ایران به شهادت رسیده‌اند.
سراوان- رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان از انتقال مطالبات مردم سراوان به رهبر انقلاب خبر داد و تاکید کرد که در تأمین امنیت داخلی زیست قانونی مهم است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات روز گذشته رهبری هوشمندانه بود و ایشان یک بار دیگر مرزبندی بین مردم و آشوبگران را مشخص فرمودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ