عملکرد موفق محصولات گروه بهمن در مقایسه با سایر محصولات خودروسازان دولتی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با وجود عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، همچنان به جذب یک مهاجم چشم دوخته است.
اراک- معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: استان مرکزی در سازش بین زوج‌ها از استان‌های موفق است.
رضا درویش با عملکرد مدیریتی خود توانسته کاملا اعتماد را در بین هواداران این تیم شکل دهد و این در حالیست که خود را مهیای چالش بزرگی می‌کند.
معاون بهداد فراجا با تاکید بر نقش مهم آموزش در عملکرد موفق یک مجموعه گفت: باید نقش آموزش را در تجارب موفق و ناموفق ماموریت ها بررسی و در جهت شناسایی نیازهای آموزشی جامعه هدف برنامه‌ریزی شود.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: عملکرد موفق پلیس فرودگاه های کشور در عملیات حج نشانگر مدیریت صحیح و قوی در در بدنه پلیس است.
محسن پورحمیدی که عملکرد بسیار خوبی در مصاف با آلومینیوم داشته، در دقیقه 57 موفق به مهار ضربه پنالتی امین قاسمی‌نژاد شد.
امید لطیفی در مصاف برابر صنعت نفت آبادان به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و بلافاصله موفق به کسب یک پنالتی شد.
زاکانی با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی و همکاری تلاش‌ها برای مدیریت برف، افزود: مهم‌ترین ویژگی اقدامات اخیر در حوزه برف‌روبی، «همکاری بین‌بخشی» بود. همین می‌تواند پایه‌ای برای سایر امور نیز باشد.
گلر سابق استقلال در چهارمین بازی خود با لباس پیکان با وجود عملکرد خوب موفق به ثبت کلین شد نشد.
در این حمله از سه فروند ریزپرنده از نوع کوادکوپتر پیشرفته مجهز به بمبلت استفاده شده است و عوامل حفاظت پیرامونی مجموعه پس از شنیدن صدای کوادکوپتر‌ها با تجهیزات در اختیار از جمله سلاح و سامانه‌های جنگ الکترونیک اقدام به مقابله با این پرنده‌ها می‌کنند که موفق به ساقط کردن یک فروند از آن‌ها می‌شوند.
رزمایش نیروی دریایی سپاه با نام سردار شهید نصرالله شفیعی با هدف آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس و عملکرد مطلوب سامانه موشک‌های کروز دریایی با موفقیت برگزار شد.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیران گروه خودروسازی سایپا با عملکرد مناسبی که داشته اند در اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق عمل کرده اند.
صدور فاکتور خودرو از جمله شاخص‌های مهم عملکردی خودروسازان در حوزه فروش محصولات است که بر این اساس، گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور فاکتور بیش از ۴۵۲ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری، موفق به افزایش ۴۵ درصدی این شاخص در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران یکی از بهترین هافبک های حاضر در این مسابقات از نظر آمار بازپس‌گیری توپ بوده است.
عملکرد یحیی گل‌محمدی در فصل نقل‌وانتقالات را می‌شود موفق ارزیابی کرد.
تورشاد با عملکرد خیره کننده ستاره ایرانی خود موفق شد فنرباغچه را شکست دهد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید مته های حفاری نانویی شدند که نسبت به نمونه های معمولی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کارایی را افزایش می دهد.
سرپرست پژوهشگاه فضایی ایران گفت: این موفقیت به مفهوم اطمینان از عملکرد بلوک انتقال مداری در انجام مأموریت خود است و امید است که در آینده نزدیک به مدار عملیاتی ارسال شود.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد موفق پرسپولیس درباره انتخاب کارلوس کی روش گفت: امیدوارم اتفاقات گذشته را هواداران هم فراموش کنند و با کی‌روش صعود کنیم.
عضور مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بانک مرکزی در یک سال گذشته، گفت: عملکرد موفق بانک مرکزی موجب امید آفرینی در جامعه شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بررسی عملکرد قانون برنامه ششم توسعه اهداف قانونگذار در ۳۰ درصد احکام محقق، در ۴۸ درصد احکام بخشی از اهداف محقق شده و در ۲۲ درصد احکام اهداف قانونگذار محقق نشده است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در بررسی عملکرد قانون برنامه ششم توسعه به این نتیجه رسیدیم که اهداف قانونگذار در ۳۰ درصد احکام محقق شده است.
با بهروز عطایی در آنتن پیرامون عملکرد موفق تیم ملی در لیگ ملت ها تا وضعیت تیم برای رقابت های قهرمانی جهان و مسائل دیگر صحبت کردیم.
امیرعلی صادقی یک بار دیگر در دیدارهای تدارکاتی استقلال موفق به گلزنی شد.
مدیرعامل شرکت دانش‌پایه جتکو، با بیان این‌که حوزه برق و الکترونیک از گلوگاه‌های اصلی در صنعت خودروسازی محسوب می‌شود که تاثیرات قابل توجهی در حوزه کیفیت، قیمت و امکانات خودرو دارد، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان تام ایران‌خودرو و جتکو می‌توانند با جوامع علمی و تحقیقاتی کشور، مسیرهای مناسبی را برای ایجاد فضای همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان با صنعت خودروسازی فراهم کنند و پیشرو در راهبری فناورانه شبکه برق و الکترونیک خودرو باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ