یکی از نمادهایی که ابتدای اسفندماه تاکنون سود تقریبا خوبی را نصیب سهامداران خود کرده است، نماد ساذری است. بررسی های نبض بورس نشان می دهد که دو سهامدار عمده حقیقی دو سبر روی این سهم فعال شده اند و مشغول خرید هستند. با سهامداران ساذری آشنا شوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، در انتقادی کم‌سابقه از بازیکنان این تیم گفت دو بازیکن در تیم فعلی شیاطین سرخ هستند که حضورشان او را عصبی و نگران می‌کند.
دو خرید جدید ایرانی متالورگ از ابتدا در ترکیب تیمشان برابر صدرنشین لیگ ازبکستان حضور داشتند.
باشگاه استقلال با استخدام دو بازیکن رده سنی امید، امروز تحرک تازه‌ای در فصل نقل و انتقالات به نمایش گذاشت.
مهدی طاهری از مشاهده دو قلاده خرس در ارتفاعات الموت خبر داد و اظهار کرد: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست الموت شرقی دو قلاده خرس در ارتفاعات منطقه حفاظت شده الموت را مشاهده و تصویربرداری کردند.
فهرست بزرگسالان تراکتور با جذب دو بازیکن دیگر تکمیل خواهد شد و این باشگاه در تدارک رونمایی از خریدهای بعدی تا حداکثر روز دوشنبه است.
براهیم دیاز معتقد است رئال بهترین خریدها را داشته و فصل خوبی در انتظارشان خواهد بود.
دو بازیکن سابق پرسپولیس، خریدهای سرشناس ذوب‌آهن در پنجره تابستانی به شمار می‌روند.
الاتحاد عربستان در معادلات پیش از فصل نقل و انتقالات با خریدهای فضایی جایی نداشت، ولی حالا بنزما و کانته اسکواد این تیم را رویایی کرده‌اند تا زنگ خطر برای دو غول دیگر عربستانی به صدا دربیاید.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
در چهار سال گذشته ابوعزیتر و دو برادرش توجه پادشاه را به خود جلب کرده بودند یا به تعبیر دقیق‌تر «انحصار توجه پادشاه به آنها بود». یکی از آگاهان و خودی‌های دربار می‌گوید که مشاوران تلاش کرده‌اند تا از نفوذ «عزیترها» بکاهند؛ اما بی‌فایده بود. حتی به نظر می‌رسد برخی از مقام‌ها در انتشار مقالاتی مبنی بر افشای گذشته‌ جنایتکارانه و زیاده‌خواهی‌های ادعایی عزیتر دست به تبانی زده‌اند.
اگر با ارز نیمایی حساب کنیم، نیاز ما بیش از هزار میلیارد تومان بودجه است. و اگر با ارز 42 هزار تومانی حساب کنیم نیاز بودجه ای ما دو هزار میلیارد تومان است. در حال حاضر با ارز نیمایی هم حساب کنیم  900 میلیارد و خرده‌ای کسری داریم.
خرس‌های قطبی و خرس‌های قهوه‌ای تنها ۵۰۰ هزار سال پیش از یکدیگر جدا شدند. اگرچه این امر کمی نامعمول است، اما جفت‌گیری بین این دو گونه گاهی می‌تواند منجر به بدنیا آمدن فرزندانی شود که قابلیت باروری دارند.
سرمربی سابق استقلال برای تقویت خط دفاعش در لیگ امارات دست به کار شد.
مارکوس آلونسو و هکتور بیرین امروز رسما به هواداران بارسلونا معرفی شدند. این دو بازیکن، آخرین خریدهای تابستانی بارسا بودند.
هکتور بیرین و مارکوس آلونسو، آخرین خریدهای تابستانی بارسلونا بودند و هر دو با قراردادی یک‌ساله به باشگاه کاتالان پیوستند.
تصاویر ضبط شده از دو قلاده خرس در محدوده حفاظت شده زیستگاه و ذخیره‌گاه کره ارژن-پریشان در شهرستان کازرون استان فارس، نشان دهنده حال خوب خرس‌های ساکن در این منطقه است که در این فیلم می‌بینید.
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز در دومین مسابقه خود در لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که تقابل این دو تیم مدعی با خریدهای پر سر و صدا نوید بازی جذابی را می‌دهد.
در صورت ثبت‌ نشدن قرارداد خریدهای جدید بارسلونا تا روز شنبه، دو ستاره‌ که امسال تابستان جذب شدند ممکن است به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کنند.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی، دو خرید جدید رئال مادرید، فعلا جایی در ترکیب ثابت تیم نخواهند داشت.
هافبک دفاعی فصل گذشته پرسپولیس، یکی از خریدهای مهم تراکتور در مارکت تابستانی امسال است.
هافبک دفاعی فصل گذشته پرسپولیس، یکی از خریدهای مهم تراکتور در مارکت تابستانی امسال است.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ