یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: بسیاری پروژه‌ها تأیید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را دریافت نکنند، اما شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در هیچ یک از پروژه‌ها کوتاهی نخواهد کرد.
یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی از ساخت کیت آزمایش ادرار با قابلیت ارزیابی فوری ۱۱ پارامتر حیاتی بدن به کمک تلفن همراه خبر داد.
آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی در مرحله طراحی است و رونمایی و راه اندازی آن تا پایان سال جاری در پژوهشگاه ارتباطات انجام می‌شود.
مدیرکل حوزه ریاست و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت، دسترسی شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات را از حقوق شهروندی و مبارزه با فساد در جامعه می‌داند.
مطالعات و آزمایشات بالینی نشان داده‌اند که پیاده روی فواید جسمی و روحی دارد. پس از بررسی ۱۹۶ مطالعه با ۳۰ میلیون نفر جمعیت مورد ارزیابی محققان دریافتند که در مقایسه با بی‌تحرکی؛ ورزش متوسط تا ۳۰ درصد احتمال مرگ زودرس به هر دلیلی، ۲۹ درصد احتمال مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی و ۱۵ درصد احتمال فوت بر اثر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد.
مهران غلامی با اعلام انجام مطالعات جانمایی مراکز لجستیک با طراحی، اجرا نرم‌افزار تحت وب GIS از برنامه‌ریزی برای تکمیل تجهیزات تخصصی آزمایشگاه مرجع ریلی خبرداد.
رتبه آزمایشگاه فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (تحقیقات التراسونیک) به رتبه فعال شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتقا یافت.
قائمشهر-سرمربی تیم نساجی مازندران با انتقاد به وضعیت داوری بازی با گل گهر سیرجان گفت: نساجی آزمایشگاه داوران نیست.
مدیر اف‌بی‌آی گفت: اف‌بی‌آی برای مدت قابل توجهی به این ارزیابی رسیده که سرمنشاء همه گیری به احتمال زیاد یک حادثه بالقوه آزمایشگاهی بوده است.
مدیر اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) مدعی شد که طبق ارزیابی این اداره، به احتمال زیاد «نشتی آزمایشگاهی» در ووهان چین به همه‌گیری کووید -۱۹ منجر شده است.
مراسم افتتاحیه آزمایشگاه خط مشی مشترک میان مرکز نوآوری قوه مقننه و دانشگاه تهران در تالار امام خمینی مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.
مراسم افتتاحیه آزمایشگاه خط مشی مشترک میان مرکز نوآوی قوه مقننه و دانشگاه تهران در تالار امام خمینی مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.
پژوهشگاه رویان اعلام کرد حیوان مدل آزمایشگاهی تراریخته برای ارزیابی توده سلول های بتا ساخته شد.
پژوهشگاه رویان اعلام کرد حیوان مدل آزمایشگاهی تراریخته برای ارزیابی توده سلول های بتا ساخته شد.
نخستین آزمایشگاه جامع و مرجع معدن و صنایع معدنی شرکت ملی مس در شمال‌غرب کشور با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صمت ، دکتر خرم استاندار آذربایجان شرقی و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس افتتاح شد.
ایرباس و آزمایشگاه CERN در پروژه «ایرباس آپ نکست» بایکدیگر همکاری می کنند. هدف این پروژه ارزیابی آن است که چگونه قابلیت ابر رسانایی می تواند به از بین بردن کربن در سیستم های هواپیما کمک کند.
بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات نامبرده که باید آزمایش‌های دوره ای را برای ارزیابی وضعیت سلامت خود انجام دهد، مقرر شده پس از ارائه مدارک و مستندات پزشکی معتبر، وی به مرکز درمانی اعزام شود و آزمایشات لازم در خصوص او انجام گیرد
رئیس پژوهشگاه رویان گفت: با ایجاد آزمایشگاهی برای دانش‌آموزان، فرصت و زمینه‌ای فراهم می‌کنیم که دانش آموزان با سلول و کار در آزمایشگاه آشنا شوند.
هیئت روسیه در سازمان ملل می گوید که مسکو به تحقیق در مورد فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا در اوکراین ادامه خواهد داد و این فعالیت ها را زیر نظر خواهد داشت.
به دنبال ایجاد آزمایشگاه مرجع معدنی در شمال غرب و با رویکرد استان آذربایجان شرقی هستیم.
نازی معینی، فلوشیپ جراحی پستان و عضو هیأت علمی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی در پاسخ به این سوال که در ارزیابی اولیه توده‌های سرطانی پستان انجام چه آزمایش‌هایی ضرورت دارد، گفت: به غیر از سونوگرافی، ماموگرافی و نمونه برداری، بقیه آزمایش‌ها بنا به میزان پیشرفت بیماری متفاوت خواهد بود؛ برای مثال اگر بیماری با علائم پیشرونده به دیگر اعضای بدن همراه باشد، اسکن ریه و اسکن استخوان نیز درخواست خواهد شد.
آزمایشگاه مرجع آلودگی بویایی و تأمین تجهیزات آزمایشگاهی و تربیت نیروی متخصص در حوزه آلودگی بویایی، راه اندازی می‌شود.
راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع آلودگی بویایی، بر اساس تفاهم‌نامه معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست، دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران محقق می شود.
سمنان- رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان، گفت: در قالب اجرای مصوبه هیئت دولت در زمینه قطب دامپروری مهدی‌شهر، یک آزمایشگاه پایه مرکز به نژاد دامی در این شهرستان ایجاد و تجهیز خواهد شد.
مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: بر اساس اعلام نماینده سازمان حسابرسی در جلسه مجمع عمومی این شرکت، صورت‌های مالی طبق استانداردهای حسابداری، مطلوب ارزیابی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ