هافبک دفاعی فصل گذشته پرسپولیس، یکی از خریدهای مهم تراکتور در مارکت تابستانی امسال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا که ظاهراً وحید جلیلی و دوستانش تصمیم گرفته‌اند کمی در رویه‌شان تجدیدنظر کنند و دست کم با برگرداندن چهره‌هایی چون رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار در قالب دو برنامه سرگرمی به تلویزیون، کمی ویترین مخاطب پسندتری را شکل دهند، همان چهره‌هایی که خودشان به تلویزیون تزریق کرده‌اند، یقه‌شان را گرفته‌اند و امثال وحید جلیلی را متهم به پایمال کردن خون شهدا می‌کنند
در حالی که سهم تیم قهرمان تنها یک طلا در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان بود، روس‌ها که به‌عنوان تیم بی‌طرف در این رقابت‌ها شرکت داشتند، دو طلا و مجموعاً هشت مدال را از آن خود کردند.
رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در حالی از روز جمعه به میزبانی مالزی آغاز می شود که تیم ملی ایران اسب خود را برای بازگشت به سکوی قهرمانی و جبران دو عنوان چهارمی سالهای اخیر زین کرده است.
سرمربی پرتغالی سپاهان پس از بازگشت طلایی‌پوشان از اردوی ترکیه به مدت دو سه روز آنها را به حال خود رها کرده است.
رضا اسدی و حسین کنعانی با بازگشت به ایران، حالا باید سرنوشت باشگاهی خود را مشخص کنند.
در حالی که تلاش‌های ایران و آژانس برای حل‌وفصل این اختلاف بار‌ها به بن‌بست خورد، اما سفر اسفندماه رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران به نقشه راهی منتهی شد که دو طرف در سایه آن بر سر ابزار لازم برای حل‌وفصل این اختلاف‌ها تفاهم کردند. گروسی پس از بازگشت از این سفر اعلام کرد دوربین‌های نظارتی آژانس در برخی تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی که فعالیت آن‌ها در واکنش به تشدید تحریم‌های امریکا متوقف شده بود دوباره نصب خواهند شد.
متهم در پی‌جوئی‌های انتظامی اظهار کرد که پس از بازگشت همسرش از خرید، حالت روحی و روانی مساعدی نداشته و با خشونت به سمت همسر و دو فرزند خردسالش حمله‌ور می‌شود که در نهایت پس از درگیری فیزیکی با همسرش به دلیل نداشتن تعادل روانی با سوزاندن بدن طفل یک‌ساله و وارد کردن ضربه به کودک، وی را مجروح می‌کند و بعد از آن مانع اطلاع‌رسانی همسرش به اورژانس می‌شود که همین امر باعث می‌شود تا کودک یک‌ساله با گذشت چند ساعت و عدم کمک‌رسانی به موقع به قتل برسد.
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم پالما اسپانیا هم با حضور دو ملی پوش فوتسال ایران به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود و برای صعود به فینال تلاش می‌کند.
دو هواپیمای نظامی مصری برای انتقال سربازان مصری عازم سودان شدند که در حال حاضر یکی از آن‌ها به قاهره بازگشته است.
مردی که سال‌ها محبوب جامعه بوده و در محافل مختلف مورد تقدیر قرار گرفته، با طرح چند پرسش از یک بازیکن تیم ملی، «بازجو» و «آزارگر» نامیده شده است. حالا با دو روایت پیرامون «آقای گزارشگری فوتبال ایران» مواجه هستیم. یکی، صدایی از درون جامعه و برای جامعه و دیگر، بازجو خبرنگاری علیه خواست جامعه. این که کدام‌یک از این تفسیر‌ها صحیح است را هر شخص می‌توان از دریچه قضاوت خود بنگرد
اتحادیه جهانی کشتی در حالی که شرایط سختی را برای صدور مجوز حضور کشتی‌گیران روس در مسابقات بزرگسالان و جوانان جهان و اروپا در نظر گرفته اما بدون پیش شرط خبر از بازگشت دو رده سنی پایه روس‌ها به رقابت‌ها داده است.
مخالفان اردوغان یک ائتلاف شش نفره با عنوان «ائتلاف ملت» میان شش حزب مخالف اردوغان تاسیس کرده‌اند. دو هفته قبل زمانی که این ائتلاف، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری‌خواه خلق را به عنوان نامزد نهایی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرد، مرات آکشنر، رهبر حزب خوب اعلام کرد که از این ائتلاف کناره‌گیری می‌کند. با این حال زمانی که مقرر شد اکرم امام‌اوغلو و منصور یاواش معاونان او باشند، آکشنر از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و بار دیگر به ائتلاف موسوم به میز شش نفره بازگشت.
وزیر امور خارجه: بازگشت روابط ریاض با تهران را به حالت طبیعی هم به نفع دو کشور و هم به نفع منطقه می‌دانیم. جمهوری اسلامی ایران همواره از گفت‌وگو و تعامل با عربستان سعودی استقبال کرده و با نقش‌آفرینی عراق پیشرفت خوبی در پنج دور گفت‌وگوهای قبلی داشته‌ایم و اکنون در حال تنظیم مرحله جدیدی از گفت‌وگوها هستیم.
توماس توخل که در سال 2020 از هدایت پاری‌سن ژرمن برکنار شد، حالا تمایل به بازگشت به این تیم دارد.
سعید صادقی در بازی دور رفت، دو گل مقابل هوادار به ثمر رساند و حالا امیدوار است در بازگشت از مصدومیت دوباره برای تیمش بدرخشد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: از جمله اهداف غربی‌ها از اغتشاشات اخیر امتیازگیری در مذاکرات هسته‌ای بود، ما بر اصولمان در مذاکرات هسته‌ای پایبند مانده‌ایم.
پایگاه آکسیوس گزارش داد جارت بلانک قرار است در وزارت انرژی روی موضوعات مرتبط با سیاست هسته‌ای کار کند. این رسانه با طرح این سوال که چرا این تغییر مهم است، می‌نویسد: خروج بلانک نشانه دیگری مبنی بر این است که دولت بایدن معتقد است در حال حاضر هیچ راهی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران وجود ندارد. آکسیوس بلانک را یکی از بازیگران اصلی مذاکرات غیرمستقیم کاخ سفید با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور در دو سال گذشته ارزیابی کرده است.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
فصل جدید رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی با برگزاری ۱۲ دیدار آغاز شد که دو تیم از صنایع مس کشور قدرت خود را به رخ رقبا کشیدند اما یکی از مدعیان حرفی برای گفتن نداشت.
قیمت دلار در روز گذشته حدود ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد که از قله تاریخی خود که در ۱۱مهر به ثبت رسیده بود ۸۲۰ تومان کمتر بود و به قیمت تقریبی ۱۹ خرداد ماه بازگشت. مشاهدات از بازار نشان می‌دهد که اگرچه پتانسیل افزایشی بودن بازار وجود دارد، اما بازارساز با تزریق بیشتر ارز در حال کنترل قیمت دلار در بازار آزاد است. در این میان دو نگاه کلی در میان معامله‌گران وجود دارد.
شاگردان مورایس پس از چهار هفته دوباره به برتری رسیدند و در جمع سه تیم بالانشین قرار گرفتند.
شاگردان مورایس پس از چهار هفته دوباره به برتری رسیدند و در جمع سه تیم بالانشین قرار گرفتند.
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
هافبک دفاعی فصل گذشته پرسپولیس، یکی از خریدهای مهم تراکتور در مارکت تابستانی امسال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ