اگر با ارز نیمایی حساب کنیم، نیاز ما بیش از هزار میلیارد تومان بودجه است. و اگر با ارز 42 هزار تومانی حساب کنیم نیاز بودجه ای ما دو هزار میلیارد تومان است. در حال حاضر با ارز نیمایی هم حساب کنیم  900 میلیارد و خرده‌ای کسری داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جو بایدن در نامه‌ای به مجلس نمایندگان کنگره آمریکا خوستار تصویب بودجه اضافی برای کمک نظامی چند میلیارد دلاری به اوکراین شد.
چندی قبل محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم در توییتی گفت که با انتشار ۳۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دو سال بیش از ۸ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی منتشر کرد. این اظهارات با واکنش وزیر اقتصاد و به رو شد. حالا معاون رئیس جمهور در زمان دولت حسن روحانی با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور نوشت: با وجود ادعا‌های مشابه در دو سال گذشته، جهت خاتمه دادن به این وضعیت، مقرر فرمایید در رسانه ملی، نماینده دولت و اینجانب در حوزه اقتصاد پاسخگوی مردم باشیم.
نامه سپاهان که درخواست افزایش سقف بودجه برای حضور در رقابت‌های این فصل را داشت، ممکن است تاثیرات دامنه‌داری در این باشگاه طلایی‌پوش داشته باشد.
کمیته ویژه جهت راستی آزمایی و بررسی سقف بودجه ابلاغی در باشگاه‌های لیگ برتر به درخواست سازمان بازرسی کل کشور مستقر می‌شود.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارگروهی که برای سقف بودجه درنظر گرفته شد من درآوردی نیست بلکه خواسته خود باشگاه ها بود که سقف بودجه تعیین شود.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارگروهی که برای سقف بودجه درنظر گرفته شد من درآوردی نیست بلکه خواسته خود باشگاه ها بود که سقف بودجه تعیین شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کار هست، اما کارگر نیست، از ما مجوز خواستند تا کارگر از کشور‌های دیگر بیاوریم.
یک مقام مسئول گفت: درخواست افزایش قیمت گندم زودتر از زمان موعد و سال زراعی داده شده است بنابراین باید یک متمم به لایحه بودجه افزوده و به تصویب نمایندگان مجلس برسد.
نشریه پولیتیکو اعلام کرد که دولت جو بایدن قصد دارد به دلیل کمبود تسلیحات در پی ارسال سلاح به اوکراین، بیشترین بودجه نظامی تاریخ آمریکا را از کنگره درخواست نماید.
روابط عمومی صداوسیما خطاب به مجلس نوشت: «صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد. دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. به بودجه ما حمله می‌شود، چون می‌دانند باطل‌السحر نقشه‌های شوم هستیم.» این درخواست یادآور این ضرب المثل عامیانه است که «گفتی باور کردم، قسم خوردی شک کردم»
عین‌اللهی با تاکید بر لزوم افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه تولید داروهای دانش‌بنیان گفت: وزارت بهداشت تلاش می‌کند در حد توان خود برای تولید محصولات دارویی دانش‌بنیان بودجه تخصیص دهد، ولی ما نیاز داریم که به سمت مردمی کردن پژوهش‌های حوزه سلامت برویم و از مردم درخواست کنیم سرمایه‌های خود را به جای این که برای خرید دلار و سکه هزینه کنند، به طرح‌های تحقیقاتی حوزه دارو اختصاص دهند و مطمئن باشند که این طرح‌ها می‌تواند سودآور باشد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: بررسی بودجه سال آینده در کمیسیون‌ها درحال انجام است و درخواست معاونت فرهنگی و اجتماعی افزایش میزان بودجه است.
سران سه قوه بر لزوم تسریع در تقدیم برنامه هفتم توسعه کشور از طریق سازمان برنامه و بودجه به دولت و مجلس اسلامی تأکید کردند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه موافقت رهبری با درخواست دولت برای برداشت از صندوق توسعه ملی خبر داد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه از موافقت مقام معظم رهبری با درخواست دولت مبنی بر برداشت ۱۰ درصد از منابع صندوق توسعه ملی خبر داد.
مسعود میرکاظمی اظهار کرد: دولت از اول شهریور گفته بود حقوق‌ها افزایش یابد که در مجلس قرار بر اول مهر شد که اینجا صرفه جویی شد. بخش‌هایی در صحن اضافه شد که مورد مخالفت ما و کمیسیون (برنامه و بودجه) بود و درخواست دولت این بود که حذف شود.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه برای برنامه هفتم و لایحه بودجه سال آینده این تقاضا را داریم، گفت: برابر ماده۴۹ قانون وظیفه عمومی حقوق سربازان وظیفه حداقل ۶۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری است که با توجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل تهیه شده و به تصویب فرماندهی کل می‌رسد.
کیهان نوشت: از دولت و مجلس محترم درخواست می‌کنیم، با تخصیص بودجه مناسب و استخدام و مشورت گرفتن از نخبه‌هایی که بحمدالله در جامعه کم نیستند، ضمن بهبود عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی قوانینی تصویب شود که، این فضا که به قول رهبر انقلاب «حقیقتا [تبدیل]به قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است» سر و سامان یابد.
با توجه به برگزاری بازی های آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک در سال 2023، کمیته ملی المپیک درخواست بودجه 500 میلیاردی دارد.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: درخواست کرده ایم که برای حمایت اولیه، امسال ۵۰ میلیارد تومان به ما بدهند تا دانشگاه یک سری از قطعات هواپیما جت ۷۲ نفره را تا خرداد ۱۴۰۲ تحویل بدهد.
ایمانیه بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه نوشتن بودجه هستیم و شهریور موقع نوشتن بودجه‌هاست، درخواست ما این است که مسئولان ذیربط با تمام قوا به بحث بودجه ۱۴۰۲ ورود کنند و به شکل جدی به مسائل فرهنگی هم از نظر نرم‌افزاری و هم سخت افزاری توجه شود.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
در مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانمارکی به انجام رسیده، ارتباط عجیبی میان برخی از انواع سرطان و ابتلا به دیابت مشاهده شد که می‌تواند علت مرگ برخی مبتلایان را توجیه کند.
دبیر ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر کشور در نشست دبیران ستاد‌های استانی امر به معروف سراسر کشور در مشهد گفته است: درخواست چهار هزار میلیارد ریال بودجه در سال ۱۴۰۱ داشتیم که بیشتر آن هم برای فعال کردن ستاد‌های ۴۲۶ شهرستان کشور بود. سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی افزود: دولت، بودجه ما را به میزان ۵۸۰ میلیارد ریال تقدیم مجلس کرد و مجلس نیز بودجه را ارتقا داد و در نهایت توانستیم برای امسال هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بودجه بگیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ