دو خرید جدید ایرانی متالورگ از ابتدا در ترکیب تیمشان برابر صدرنشین لیگ ازبکستان حضور داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی صنعت در صفحه شخصی‌‌اش نوشت نه با یک باخت مغلوب می‌شویم نه با یک برد مغرور.
جشن و پایکوبی موکب عراقی‌های مقیم تهران پس از پایان جشن عید غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بازیکنان تیم سیتی تماشاگر شکست امروز آرسنال بودند و در لحظه به صدا در آمدن سوت پایان جشن قهرمانی گرفتند.
دروازه‌بان آلومینیوم پس از گل دوم تیمش به همراه مهاجک گلزن تیمش در میانه زمین با یزله به پایکوبی پرداختند.
تیم فوتبال ناپولی با پیروزی برابر فیورنتینا در ورزشگاه خانگی خود قهرمانی را شیرین تر کرد.
صنعت نفت در حالی که هواداران پرشور آبادانی در طول این فصل در حسرت دیدن برد تیم‌شان در خانه بودند سرانجام در هفته بیست و پنجم به پیروزی خانگی رسید.
بازیکنان پرسپولیس بعد از پایان بازی جشن و پایکوبی مفصلی را برپا کردند.
در اسناد قدیمی سرپل تجریش محلی برای به جا آوردن آداب و رسوم تهرانی‌ها و شمیرانی‌ها بود. قدیمی‌ها می‌گویند میان اهالی تجریش و حتی تهرانی‌ها رسم بود بعد از مراسم عروسی با ماشین عروس به سرپل تجریش می‌رفتند و بخشی از مراسم پایکوبی و شادی شب عروسی در این محل انجام می‌شد.
در جشن و پایکوبی بازیکنان آرژانتین در رختکن شعارها علیه برزیل و انگلیس داغ داغ بود.
بعد از صعود آرژانتین به فینال جام جهانی 2022 جشنی چند ده هزار نفری در خیابان های بوئنوس آیرس برپا شد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس پس از برتری مقابل سنگال و صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی قطر به جشن و شادمانی پرداختند.
تبریز- مردم تبریز بعداز پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی به خیابان‌ها آمدند و جشن و پایکوبی کردند.
اهواز - مردم اهواز بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در خیابان‌های این شهر به جشن و پایکوبی پرداختند.
مردم اکوادور بعد از اولین پیروزی تیم خود در جام جهانی به خیابان ها ریخته و جشن گرفتند.
نیمار ستاره برزیلی در یکی از تمرینات تیم ملی برزیل توانایی بالای خود در کنترل دریافت توپ از ارتفاع بالا را نشان داد. در ویدئوی منتشر شده توپ از ارتفاع ۳۵ متری توسط پهپاد به پایین پرتاب می‌شود و نیمار آن را کنترل می‌کند. بلافاصله پس از موفقیت شماره ۱۰ برزیل، دیگر بازیکنان دور او حلقه زده و به جشن و پایکوبی پرداختند.
همشهری نوشت: اساسا گفتمان باطل در پس ادعای آزادی زن، به دنبال برهنگی و تحجر دوران پهلوی است. شک نکنید در حکومت غیردینی که طاغوت حاکم می‌شود؛ دیگر ورود آقایان به آرایشگاه زنانه، ممنوع نیست. تمامی استخر‌ها مختلط می‌شود و هیچ سانس بانوانی وجود ندارد. پناه به خدا، چقدر وحشتناک.
مردم در شهر خرسون در جنوب اوکراین با خواندن "Chervona Kalyna" یک آهنگ میهن پرستانه اوکراینی دور آتش می‌رقصند و ورود نیرو‌های مسلح کشورشان به شهر را پس از عقب نشینی روسیه جشن می‌گیرند. مسکو روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۳۰۰۰۰ سرباز را در منطقه جنوبی خرسون به ساحل شرقی رودخانه دنیپرو خارج کرده است. روسیه حدود دو ماه پیش با برگزاری رفراندوم، چهار منطقه از شرق و جنوب اوکراین از جمله خرسون را به خاک خود ضمیمه کرد. نیروهای روسیه اکنون به سوی کرانه شرقی رودخانه دنیپرو که خرسون را به دو قسمت تقسیم می‌کند، عقب‌نشینی کرده‌اند.
بعد از خروج نیرو‌های روسیه از خرسون، مردم شهر کی‌یف با پرچم اوکراین، در خیابان‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند. روسیه روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۳۰ هزار سرباز خود در منطقه خرسون در جنوب اوکراین را خارج و به سمت کرانه شرقی رودخانه دنیپرو منتقل کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ