در چهار سال گذشته ابوعزیتر و دو برادرش توجه پادشاه را به خود جلب کرده بودند یا به تعبیر دقیق‌تر «انحصار توجه پادشاه به آنها بود». یکی از آگاهان و خودی‌های دربار می‌گوید که مشاوران تلاش کرده‌اند تا از نفوذ «عزیترها» بکاهند؛ اما بی‌فایده بود. حتی به نظر می‌رسد برخی از مقام‌ها در انتشار مقالاتی مبنی بر افشای گذشته‌ جنایتکارانه و زیاده‌خواهی‌های ادعایی عزیتر دست به تبانی زده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله دوم شاه اردن و عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، در شهر العلمین با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
«غذای بدون پلو و گوشت غذا نیست!» بله! خیلی‌ها اعتقادشان این است. کاری هم نمی‌شود کرد! پس برایتان یک غذای جدید داریم که هم پلو دارد و هم گوشت! اسمش هم جذاب است.
محمدعلی شاه هر کاری دلش خواست انجام داد و آزادی‌خواهان را کشت و خون‌ها ریخت و ظلم‌ها کرد که آن سرش ناپیدا! فقط مرور اتفاقات تلخ و خونبار دوره استبداد صغیر خودش چند جلد کتاب می‌شود. البته استبداد صغیر یک‌سال بیشتر طول نکشید و مشروطه‌خواهان تفنگ برداشتند و آمدند و تهران را فتح کردند و او را خلع کردند.
گلدان‌های اهدایی ناپلئون بعد از اجرای مراسم عروسی در دربار پهلوی ماندگار شد. تا اینکه بعد از شروع جنگ جهانی دوم و تبعید رضاخان به جزیره موریس و روی کارآمدن ولیعهد جوان، اوضاع دربار نابسامان شد. ایران به اشغال متفقین درآمد و این اوضاع به نابسامانی دربار دامن زد. این بهترین فرصت بود تا حاج حسین آقا ملک رسیدی را که بابت امانت دادن گلدان‌ها داشت به دربار بفرست و گلدان‌ها را از شاه جوان پس بگیرد. اکنون از این گلدان‌های در موزه ملک نگهداری می‌شود.
درخشش بی‌نظیر در دربی‌های پایتخت فرهاد مجیدی را به محبوب‌ترین استقلالی در قید حیات تبدیل کرد.
از تحقیقات محلی و کتب تاریخی چنین برمی‌آید که قسمت‌هایی از بنا از زمان احداث اولیه باقی مانده و قسمت‌هایی نظیر شبستان جدید از الحاقات سال‌های ۱۳۳۵ و ۱۳۳۶ هجری شمسی است.
محله عودلاجان میزبان خانه‌هایی بسیاری از این دست از جمله خانه موتمن الاطبا است؛ خانه‌ای در خیابان پامنار در کوچه‌ای به همین نام که متعلق به پزشک ناصرالدین شاه بوده است؛ خانه‌ای استثنایی در سه طبقه که در زمان خود، نادر و شاید جزو اولین خانه‌های چند طبقه تهران قدیم بوده است.
«بحران» و «نوستالژی» دو محوری هستند که ماجرای سریالی تاج‌وسلطنت‌خواهان از درون آن متولد شده است. بحران به وجود آمده از درون ناآرامی‌ها، موجب شده که گفتمان «سلطنت‌خواهی» بستر را برای عرض‌اندام مناسب ببینید. ذهنیت توهم‌گونه درباره دلتنگی جامعه ایرانی برای نظام پادشاهی نیز سبب شده که تصور کنند، از سوی جامعه مورد استقبال قرار می‌گیرند.
عبدالله دوم شاه اردن در سفر به دوحه پایتخت قطر، با امیر این کشور دیدار و رایزنی کرد.
عبدالله دوم شاه اردن در سفرهای خارجی خود به کشورهای قطر، کانادا و آمریکا می رود.
نمایش قلی‌زاده در ترکیب این فصل شارلروا کاری کرد تا او به مرور زمان جایگاهش در ترکیب این تیم را از دست بدهد.
عبدالله دوم پادشاه اردن در دیدار با مقام آمریکایی، احیای روند سازش و مذاکرات بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها بر اساس راهکار دو دولتی را خواستار شد.
شاه اردن و رئیس امارات متحده عربی در دیدار با یکدیگر پیرامون روابط دوجانبه و موضوعات دارای اهمیت مشترک رایزنی کردند.
سارق این جواهر با ارزش کسی نبود جز «محمدعلی شاه»، ششمین شاه قاجار! ماجرای این سرقت هم این بود که وقتی شاه قاجار در جریان انقلاب مشروطه، در برابر مشروطه‌خواهان شکست خورد و به سفارت روسیه پناهنده شد؛ صندوقچه‌ای از جواهرات که الماس دریای نور هم داخل آن بود را با خود برد و ادعا کرد که این جواهرات اموال شخصی او بوده است. اما در نهایت قبل از خروج شاه از ایران این جواهرات با تلاش مشروطه‌خواهان پس گرفته شد.
در صورتی که کار انگلستان در جام جهانی به پنالتی کشیده شود، کالوم ویلسون مهاجم باشگاه نیوکاسل برگ برنده گرت ساوتگیت خواهد بود.
شاه اردن تاکید کرد که مسئله فلسطین کلید صلح و ثبات در غرب آسیا است.
با تصمیم شاه‌طهماسب صفوی، پایتخت ایران از تبریز به قزوین منتقل شد که باید برای پایتختی قزوین برخی زیرساخت‌هایی از قبیل دولت‌خانه، کاخ‌های حکومتی و اقامتی شاه و همراهانش احداث می‌شد.
«گیلبرت گالوان» در سال ۱۹۸۴ از زندانی در ایالت میشیگان فرار می‌کند و خودش را به مرز کانادا می‌رساند. گیلبرت با کمک یکی از دوستانش به طور غیرقانونی وارد خاک کانادا می‌شود و تنها طی دو سال، ۵۹ فقره سرقت سریالی از بانک‌ها و جواهرفروشی‌های شهر‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت می‌کند و دست دیگر سارقان شهر را در پوست گردو می‌گذارد. در این بازه در زندگی شخصی او هم اتفاقاتی می‌افتد و ازدواج می‌کند. این دزد افسانه‌ای، در حالی که یک گروه ضربت از پلیس‌های کارکشته در تعقیب او هستند، ثروتی هنگفت و افسانه‌ای به دست می‌آورد، در نهایت با اشتباه یکی از دوستانش لو می‌رود و دستگیر می‌شود
پس از سفر ناصرالدین شاه به فرنگ و استقبالی که از او در خیابان شانزه‌لیزه شد، علیاحضرت به فکر افتاد شانزه‌لیزه‌ای با همان زیبایی و زرق‌وبرق در پایتخت ایجاد کند، برای همین خیابان لاله‌زار را در وسط باغی که به لاله‌زار معروف بود، ساخته و تاکنون به همین نام خوانده می‌شود.
پادشاه سعودی شامگاه یکشنبه طی سخنرانی در افتتاحیه سال سوم دوره هشتم مجلس شورا در این کشور پیرامون موضوعات مختلف منطقه و بین المللی اظهارنظر کرد.
از مجموع ۲ فروند هواپیمای شخصی و تشریفاتی محمدرضا شاه، یک فروند بویینگ ۷۲۷ (به جز جت شخصی اشرف پهلوی) از حدود سال ۱۳۷۲ در نمایشگاه و موزه هوایی تهران، نگهداری می‌شود. بویینگ ۷۲۷ با نام «شهباز» و ۳ موتور جت در واقع دومین هواپیمای شخصی و تشریفاتی خاندان شاه پهلوی دوم بوده که بعد از تبدیل به «وی‌آی‌پی» سلطنتی، به سیستم «اختلال فرکانس» با هدف عدم ردیابی و شناسایی و اجرای شگرد‌های امنیتی، مجهز شد.
فرهنگ حسینی گفت: به منظور بهبود وضعیت صنعت پتروشیمی در بخش متانول، بایستی قیمت‌گذاری خوراک گاز تعدیل و به منظور اقبال سرمایه‌گذاران به گروه اوره‌ساز، دولت بایستی مطالبات این شرکت‌ها را پرداخت و سازوکاری منطقی برای خرید اوره از این شرکت‌ها از جمله تهاتر با گاز طراحی کند.
«سوزان گلیزر» و «پیتر بیکر» دو نویسنده آمریکایی که قرار است بزودی کتاب جدید آن‌ها با عنوان «عامل تفرقه‌: ترامپ در کاخ سفید ۲۰۱۷-۲۰۲۱» به چاپ برسد، فاش کردند که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در دوره ریاست خود به «عبدالله دوم» شاه اردن پیشنهاد گرفتن کرانه باختری را به او داده است.
یک روانشناس، محبت را به عنوان شاه کلید رابطه سالم بین فرزند و والدین دانست و گفت: والدین با سرزنش کمتر، می توانند به قلب فرزند نوجوان خود نفوذ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ