وزیر امور خارجه در دیدار با سخنگوی انصارالله و رئیس هیات مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت خود را از خواست و اراده مردم یمن اعلام داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
رئیس جمهور روسیه در نشست دیروز با هیئت آفریقایی که با هدف میانجی‌گری مذاکرات صلح بین مسکو و کی‌یف راهی روسیه و اوکراین شده است، از توافقی پرده برداشت که کی‌یف به آن پایبند نماند!
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور کشورمان در نیکاراگوئه، رئیسی پیش از آغاز مذاکرات در کاخ ریاست‌جمهوری ماناگوا، به دلیل اینکه اذان مغرب گذشته بود، درخواست می‌کند تا اورتگا و هیئت همراهش چند دقیقه‌ای منتظر بمانند تا نماز را بجا آورد و سپس مذاکرات آغاز شود. / جماران
پس از برگزاری نشست هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت، اعضای جدید تیم مدیریتی این باشگاه معرفی شدند.
رئیس شورای ریاست یمن وابسته به عربستان در ریاض در جریان آخرین روند مذاکرات هیئت عربستانی با انصارالله قرار گرفت.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نمایندگان این حق را دارند که بدانند در جلسات هیأت رئیسه مجلس چه مباحثی مطرح می‌شود.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن مذاکرات اخیر با هیئت سعودی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دور جدیدی از مذاکرات با ریاض پس از عید فطر برگزار شود.
رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن گفت که توقف حملات، برداشته شدن کامل محاصره، پرداخت حقوق از درآمدهای نفت و گاز، خروج نیروهای خارجی از یمن و پرداخت غرامت و بازسازی از مطالبات ما است.
منابع بحرینی می‌گویند که ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران قرار است به عربستان سفر کند و بعد از این سفر مذاکرات و سفر‌های متقابلی میان مسئولان ایرانی و بحرینی انجام خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد جلسه امروز انجام داد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد جلسه امروز انجام داد.
رئیس هیئت روسی در مذاکرات امنیت نظامی و کنترل تسلیحات در وین امروز اعلام کرد: آمریکا تمام تلاش خود را می کند تا درگیری در اوکراین ماهیت دیگری به خود بگیرد و خشونت آمیز تر شود.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که مذاکرات با هیئت عمانی مثبت و درباره پرونده مسائل انسانی بود.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سفر هیئت عمانی و مذاکرات آنها در صنعاء مثبت بود.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه نقش مردم این کشور در تعیین روند سیاسی و مذاکرات بسیار مهم است، افزود: شرایط انسانی مهمتر از پرونده های سیاسی و مذاکرات است.
رئیس هیات روسیه در مذاکرات رفع تحریم‌ها، امکان جمع‌بندی گفت‌وگوها برای ازسرگیری اجرای کامل برجام ظرف چند روز را «واقعی» توصیف اما تصریح کرد که ایالات متحده آمریکا برای ازسرگیری مذاکرات آماده نیست.
رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در گفتگو با هماهنگ کننده سیاسی اتحادیه اروپا تاکید کرد که ائتلاف متجاوز مسئول شکست مذاکرات آتش بس و تشدید اوضاع انسانی در یمن است.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی هیأت مذاکره کننده هسته ای را با خودش به آمریکا برد،‌ معنای این کار آن بود که اگر آمریکایی ها به شرایط ایران مخصوصا در حوزه تضمین ها تن می دادند، ایران آمادگی داشت در همین سفر آقای رئیسی به نیویورک مذاکرات به نتیجه نهایی خودش برسد. متأسفانه جنجالی را درست کردند که این جنجال مانع از این اتفاق شد.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به مهدی تاج ماموریت داده است روند مذاکرات با کارلوس کی روش را دنبال و گزارش توافقات صورت گرفته را به این اعضا اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی روند مذاکرات هسته‌ای خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی روند مذاکرات هسته‌ای خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما از مفاد مذاکرات و توافق آگاه نیستم اما توافق هرچه هست حتماً باید به مجلس بیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ