رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه نقش مردم این کشور در تعیین روند سیاسی و مذاکرات بسیار مهم است، افزود: شرایط انسانی مهمتر از پرونده های سیاسی و مذاکرات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی پای کار آمده‌اند، اما مهم‌تر از این مجموعه‌ها مردم هستند که نقش بسزایی دارند و کمک شایانی به برگزاری «مهمونی ۱۰ کیلومتری» کرده‌اند.
مهمترین مشکل بانک‌ها عدم رعایت حاکمیت شرکتی است و مجموعه نظام باید به بانک مرکزی کمک کند. علاوه براین برخورد با بانک‌های ناتراز نباید به شکلی صورت گیرد که مردم آسیب ببینند و باید بانیان و سهامداران عمده آن بانک‌ها جریمه شوند.
توضیحات عطریانفر روزنگار و فعال سیاسی را در خصوص نقش ویژه مردم در نگاه امام خمینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
با وجود توطئه‌ها و فشارهای داخلی و خارجی وجود اصل ولایت فقیه و پیوند مردم با رهبری، عامل اتحاد ملی در کشور بوده و موجب تولید قدرت و ایستادگی نظام در برابر فتنه‌ها و سختی‌ها شده است.
با وجود توطئه‌ها و فشارهای داخلی و خارجی وجود اصل ولایت فقیه و پیوند مردم با رهبری، عامل اتحاد ملی در کشور بوده و موجب تولید قدرت و ایستادگی نظام در برابر فتنه‌ها و سختی‌ها شده است.
بجنورد- رئیس مجلس با تاکید بر لزوم افزایش نقش مردم در مسائل اقتصادی گفت: حضور مردم در صحنه عامل حل مشکلات است.
توانمندسازی و توجه به نقش مردم و جوامع محلی در حفاظت از منابع طبیعی موجب می شود آنها چشم انداز و سیاست ها و ماموریت های کلان کشور را درک کنند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جامعه باید به این سمت هدایت شود که حفظ محیط زیست و منابع طبیعی تضمین کننده امنیت غذایی است.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: مردم ایران هرگز نقشی را که کشورهای غربی در کمک به رژیم صدام در استفاده سیستماتیک از سلاح های شیمیایی علیه مردم ایران ایفا کردند را فراموش نمی‌کند.
وزیر کشور نقش محله در افزایش سرمایه اجتماعی را مهم دانست و گفت: محله اسلامی در امتداد مردم سالاری دینی است.
مکارم شیرازی گفت: مردم انتظار دارند قم شهری معنوی و روحانی باشد و چنانچه مفسده‌ای در آن رخ دهد، اهمیت بیشتری دارد.
در نشستی نقش دولت فرانسه در کشتار مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی بررسی و ابعاد حقوقی این پرونده از منظر حقوق بین‌الملل مورد بازخوانی قرار گرفت.
کمک به مردم آسیب دیده شهر خوی سبب شده تا امروز ستارگان دنیا هنر و فوتبال گرد هم بیایند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: سینما و تلویزیون می‌تواند به عنوان دارویی اجتماعی در ترویج پیوند بین مردم و فرهنگ گذشت و همدلی نقش پررنگ در جامعه ایفا کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان تلاش‌ فراوانی کردند تا مردم ایران را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین کنند اما ملت با حضور گسترده خود این بار هم نقشه آنان را نقش بر آب کردند.
وکلای ملت در نشست امروز صحن مجلس ضمن تعیین نرخ مالیات بر انتقال دارایی‌ها و ساز و کار محاسبه سنوات خدمتی کارکنان نیروهای مسلح پس از دوره نمایندگی، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عفو جمع کثیری از متهمان اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عفو مجازات برخی از محکومان و متهمان باعث شد که توطئه دو قطبی سازی کشور توسط دشمنان خارجی و دلدادگان داخلی آنها نقش بر آب شود.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اصرار انگلیس در تشدید رنج مردم یمن و مانع تراشی لندن در مسیر صلح را محکوم کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت:مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش به سزایی دارد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه برای حاج قاسم امنیت داشت امنیت مردم و رضایت رهبری بود لذا به جریانات سیاسی چندان اهمیتی نمی‌داد.
دبیر شورای نگهبان گفت: جایگاه مهم دانشگاهیان نزد مردم و نقش مهمی که دانشجویان در پیشرفت کشور ایفا کرده، باعث نگرانی دشمنان شده و آنها را واداشته تا برای تغییر اولویت‌های جریان دانشجویی و انحراف دانشگاه و دانشجو از مسیر خدمت به جامعه، برنامه‌ریزی کنند.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: در حوادث اخیر کشور نیروی انتظامی، سپاه و بسیج قوی وارد میدان شدند، سینه سپر کرده و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: درست است که «فراجا»، وزارت کشور و سپاه و ارتش می‌توانند در خنثی سازی اغتشاشات نقش داشته باشند، اما نقش اصلی در این شرایط باید به دست مردم باشد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نقش مردم و سمن های محیط زیستی در حفظ و صیانت از محیط زیست کشور، گفت: حفاظت از محیط زیست بدون حضور مردم دست نیافتنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ