رئیس شورای عالی سیاسی یمن مذاکرات اخیر با هیئت سعودی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دور جدیدی از مذاکرات با ریاض پس از عید فطر برگزار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه چلسی با نیمار برای انتقال احتمالی به استمفوردبریج مذاکره می‌کند.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: گفت‌وگوها و مذاکراتی که با تلاش و میانجیگری اتحادیه اروپا و آقای بورل انجام شد ناظر بر بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات کامل در برجام است.
آغاز گفتگو‌های ایران و عربستان با میزبانی عراق، مبدأ روندی بود که در جریان آن تحولات قابل‌توجهی در خاورمیانه رقم خورد؛ امارات و کویت پس از ٧ سال سفرای خود را به تهران بازگرداندند، مذاکرات عربستان و انصارالله برای پایان بحرانی ٩ساله شروع شد و روابط دیپلماتیک تهران و ریاض از سرگرفته شد.
دولت مورد حمایت عربستان در یمن از فضای مثبت حاکم بر مذاکرات با انصارالله یمن خبر داد.
فرستاده سازمان ملل به یمن از برگزاری نشست میان نمایندگان انصارالله و دولت خودخوانده یمن برای بررسی روند تبادل اسرا میان دو طرف خبر داد.
انصارالله یمن از توافق با دولت یمنی وابسته به عربستان مبنی بر تعیین تاریخ ۲۰ مه جاری به عنوان موعد عملیات بازدید متقابل از زندان‌های طرفین، پیش از آغاز مذاکرات جدید برای مبادله اسرا خبر داد.
یک سیاستمدار یمنی از مذاکرات قریب‌الوقوع آتش‌بس میان انصارالله یمن و عربستان سعودی در صنعا، پایتخت یمن خبر داد.
رئیس کمیته امور اسرا در جنبش انصارالله یمن، آمریکا را به سنگ اندازی در مسیر مذاکرات تبادل اسرا با دولت خودخوانده یمن متهم کرد.
وزیر خارجه شورای ریاستی یمن از آمادگی این شورا برای نشستن بر سر میز مذاکره با جنبش انصارالله خبر داد.
جنبش انصارالله یمن به عربستان سعودی هشدار داد که درصورت شکست مذاکرات، بنادر و فرودگاه‌های یمن بسته خواهند شد.
در آستانه عید سعید فطر، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، در نطقی تلویزیونی، آمریکا را متهم به کارشکنی در تحقق مذاکرات صلح با طرف‌های درگیر در یمن کرد.
رئیس شورای ریاست یمن وابسته به عربستان در ریاض در جریان آخرین روند مذاکرات هیئت عربستانی با انصارالله قرار گرفت.
مقامات انصارالله یمن از فضای مثبتی که بر مذاکرات صنعا حاکم است، خبر دادند.
یکی از اعضای ارشد انصارالله یمن درباره عدم موفقیت مذاکرات جاری در صنعا به شدت هشدار داد و آنرا به منزله بازگشت جنگ با شدت بسیار بیشتر دانست.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه عربستان در روند مذاکره برای تمدید آتش بس در یمن میانجی نیست بلکه یک طرف درگیری است، بر آمادگی صنعا برای مذاکرات یمنی- یمنی تأکید کرد.
رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن گفت که توقف حملات، برداشته شدن کامل محاصره، پرداخت حقوق از درآمدهای نفت و گاز، خروج نیروهای خارجی از یمن و پرداخت غرامت و بازسازی از مطالبات ما است.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که در صورت شکست مذاکرات، نبرد سرنوشت سازی برای پایان دادن به حملات نظامی و لغو محاصره آغاز خواهد شد.
یک مقام وابسته به دولت نجات ملی یمن به تشریح روند مذاکرات میان انصارالله یمن و عربستان با میانجی گری مسقط پرداخت.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از منابع آگاه از ازسرگیری روند جدی مذاکرات محرمانه میان عربستان سعودی و جنبش انصارالله یمن در ارتباط با موضوع آتش بس و پایان دادن به بحران یمن خبر داد.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سفر هیئت عمانی و مذاکرات آنها در صنعاء مثبت بود.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه نقش مردم این کشور در تعیین روند سیاسی و مذاکرات بسیار مهم است، افزود: شرایط انسانی مهمتر از پرونده های سیاسی و مذاکرات است.
عبدالملک العجری مذاکره کننده ارشد جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی به محتوای مذاکرات اخیر با عربستان سعودی اشاره کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار با سخنگوی انصارالله و رئیس هیات مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت خود را از خواست و اراده مردم یمن اعلام داشته است.
رئیس کمیته نظامی جنبش انصارالله یمن، پرداخت حقوق کارمندان دولتی، رفع محاصره بندر الحدیده و افزایش پروازها از فرودگاه بین المللی صنعا را به عنوان سه شرط اصلی پیشرفت در مذاکرات نظامی مطرح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ