رئیس شورای ریاست یمن وابسته به عربستان در ریاض در جریان آخرین روند مذاکرات هیئت عربستانی با انصارالله قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمجید فدراسیون جهانی از یل گیلانی کشتی ایران
مهاجم جدید و اهل اسلوونی اتحاد کلباء به تمجید از فرهاد مجیدی پرداخت.
سر الکس فرگوسن استون با وجود شکست سنگین 5-1 استون ویلا از نیوکسل از این تیم تمجید می‌کند.
صدا و لحن صحبت گزارشگر قدیمی با وجود گذشت سالها از روزهای گزارشگری و بعد از گذراندن حادثه ای بزرگ، کماکان با خودش نوستالژی فوتبال‌های قدیمی را به همراه دارد.
مربی آرژانتینی اینتر میامی نقشی که لئو مسی در پیشرفت تیم ایفا کرده را با یک فیلم حماسی ورزشی مقایسه کرد.
وینگر چپ گل گهر سیرجان در اولین بازی برای تیمش با گرفتن یک پنالتی عملکرد قابل قبولی از خود بجا گذاشت.
قیمت نفت روز جمعه بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت و با تمدید کاهش تولید عربستان سعودی و روسیه، ششمین رشد هفتگی متوالی را رقم زد.
قیمت نفت روز جمعه در پی اعلام تمدید کاهش تولید داوطلبانه عربستان سعودی و روسیه، برای دومین روز متوالی افزایش یافت و به سوی ششمین رشد هفتگی متوالی پیش می رود.
لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید دلیل علاقه بازیکنان توماس توخل به او را فهمیده است.
فدراسیون جهانی هندبال در گزارشی از روحیه جنگنده بازیکنان ایرانی در دیدار مقابل سوئد تمجید کرد.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، از «رشد و جهش حرفه‌ای فوتبال و بازاریابی در لیگ عربستان» تمجید کرد.
در دومین جلسه مرکز رشد تجهیزات پزشکی توانبخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ۲۴ شرکت فناور در حوزه فناوری تمدید استقرار شدند و یک شرکت توانست تایید استقرار بگیرد.
بررسی آمار‌ها حاکی از آن است که برداشت زیاد محصول در روسیه موجب رشد صادرات تا حدود ۵۰ میلیون تن در سال بازاریابی جاری می‌شود. از طرفی انفجار سد کاخوفکا علاوه بر تاثیرگذاری منفی بر میزان تولید محصولات کشاورزی در این کشور، نگرانی در خصوص مسائل ژئوپلیتیک را نیز افزایش داده است؛ چرا که تشدید اختلاف بین روسیه و اوکراین احتمال تمدید قرارداد موسوم به اودسا را کاهش می‌دهد.
رئیسی در جلسه امروز شورای عالی جوانان که همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر فرزند رشید و قهرمان امام حسین (ع) و روز جوان برگزار شد جوانان را مهمترین سرمایه برای امروز و آینده کشور برشمرد و بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه، تسهیل ازدواج، از طریق تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن تاکید کرد.
عفت مرعشی نوشت: متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود.
متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود. متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب، آیت‌الله مطهری در میانسالی (حدود ۵۹ سالگی) توسط گروه انحرافی فرقان که این روز‌ها هم گروه‌هایی با همان افکار افراطی به صورت علنی دیده می‌شوند و مسموم کردن دختر مدرسه‌ای‌ها، می‌تواند از نمونه‌های آن باشد، شهید شدند.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تا ۳۰ آذرماه تمدید شد.
دبیر یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد از تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ دی‌ماه خبر داد.
رئیس انجمن مؤسسات آموزش گردشگری با بیان اینکه لازمه رشد صنعت گردشگری، نگاه پیشران به آن است خطاب به نمایندگان گفت:طرح معافیت مالیاتی در ازای تولید محتوای گردشگری را برای ۵ سال تمدید کنید.
مارتین کرابندم در واکنش به پیشرفت فوق العاده علیرضا جهانبخش گفت: شاید رشد فاینورد بیشترین بازتاب را در علیرضا جهانبخش داشته است.
دادستان کل کشور گفت: رشد درآمدهای مالیاتی بدون فشار بر مردم و افرادی که فعالیت شفاف دارند، هم درآمدهای دولت را تأمین می‌کند و هم فاصله طبقاتی را در جامعه کاهش می‌دهد.
سرمربی سپاهان از عملکرد بازیکنان خود و تماشاگران این تیم تمجید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ