بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: علاقمندان به تمدید گذرنامه که کمتر از ۲ سال از اعتبار گذرنامه شان گذشته است می توانند از امروز در سراسر کشور به دفاتر اداره گذرنامه مراجعه کنند.
وزیر خارجه لهستان اعلام کرد که ممنوعیت واردات غلات از اوکراین باید تمدید شود.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان رای‌گیری ماده ۱۴ طرح ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن بیان کرد: ۶۵ نفر از نمایندگان در رای‌گیری شرکت نکردند، بنده از همین جا به دوستان انفورماتیک اعلام می‌کنم که این دستور را به عنوان یک ابلاغیه اجرا کرده و از این پس کسانی که در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند حتما اسامی آن‌ها اعلام شود.
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
بررسی میدانی در محله بازار و 15 خرداد نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
محمدخانی با اشاره به مهلت ثبت‌نام برای طرح ترافیک در سامانه «تهران من»، بیان کرد: مهلت ثبت نام برای اخذ مجوز طرح ترافیک در این سامانه تا پایان ۳۱ فروردین‌ماه بود که با توجه به درخواست‌ها و استقبال متقاضیان برای دریافت طرح ترافیک، مهلت ثبت‌نام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
رونالدو کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند به اتفاقی مهم از دوران حضورش در بارسلونا اشاره کرد.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو در ساعت ۲۴ امروز ۲۹ اسفند، گفت: روزهای ۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۲ نیز برای ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو در نظر گرفته شد.
شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه خرابی‌های شاهوار سریعا باید ترمیم شود، گفت: اجاره تمدید معدن بوکسیت در شاهوار را نمی‌دهیم.
علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴۵۲ هزار داوطلب در آزمون استخدام معلم ثبت نام کردند، گفت: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: بهره برداران مراتع این استان تا پایان اسفند ماه امسال فرصت دارند نسبت به تمدید پروانه چرای دام اقدام کنند.
این معافیت‌های تحریمی که بخش باقیمانده از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ است، اجازه ادامه همکاری هسته‌ای ایران و روسیه در سایت‌های هسته‌ای ایران همچون فردو و نیروگاه هسته‌ای بوشهر را می‌دهد. از این‌رو، منتقدان می‌گویند که با ارائه این مجوز دولت بایدن به تهران اجازه توسعه برنامه هسته‌ای‌اش را می‌دهد و به مسکو نیز امکان بهره‌مندی اقتصادی از طریق تجارت با سازمان‌های تحت کنترل دولت، همچون روس اتم را می‌دهد.
قالیباف گفت: ما اجازه تمدید برنامه ششم توسعه را نداریم و بر اساس توافق صورت گرفته قرار شده دولت به سرعت در دی ماه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس کند و از آنجا که از ۱۵ آذر ماه نیز گذشته است، بودجه چنددوازدهم ضمیمه لایحه بودجه شود. برنامه ششم توسعه یک بار و برای یک سال تمدید شده است و ما اجازه نداریم که مجدداً برنامه را تمدید کنیم.
محمد باقر قالیباف گفت: با دولت توافق بر این شد که در دی‌ماه برنامه هفتم را به مجلس تقدیم کنند و با توجه به اینکه از ۱۵ آذر گذشته است، بعد از این زمان بودجه به اضافه چند دوازدهم را می‌دهد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه باید تبصره‌ها و جداول بودجه به مجلس ارائه شود، گفت: تمام دخل و خرج سالانه دولت باید در مجلس بررسی و تصویب شود.
سمنان- مدیرکل امور عشایری استان سمنان با اشاره به مشکلات عشایر در تامین نهاده‌های دامی گفت: عرضه نهاده شش ماهه و تمدید تسهیلات بانکی دو راهکار حمایت از عشایر استان است.
دبیرکل سازمان ملل متحد و سازما پیمان آتلانتیک شمالی بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین، از روسیه خواستند تا توافق غلات با کی یف را ازسربگیرد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خریداری ۱۰۸ هزار تُن برگ سبز چای از باغات شمال و پرداخت ۸۴ درصدی مطالبات چایکاران گفت: مهلت خرید تضمینی برگ چای تا ۱۰ آبان تمدید شد.
مهران- سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره آغاز موج بازگشت زائران از کشور عراق از بازگشت یک‌میلیون و ۹۶ هزار زائر تاکنون خبر داد.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: از شنبه هفته آینده زائرانی که گذرنامه آن‌ها اعتبار ندارد، به اداره گذرنامه استان‌ها مراجعه کنند تا مُهر اعتبار سفر به عراق روی گذرنامه آن‌ها زده شود.
وی با اشاره به برگزاری پویش نظامی خوانی و مسابقات متنوع در سایر سامانه ها و سکوهای پر مخاطب با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: سامانه شاد مسابقات متنوعی برای دانش آموزان با هدف آشنایی ایشان با حکیم نظامی شاعر نامدار ایرانی و آثار این شاعر فارسی زبان برگزار خواهد کرد. همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی و ارایه تخفیف به کتب حکیم نظامی از جمله اقدامات برنامه های سکوهای حوزه عرضه کتاب در فضای مجازی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ