پیشنهاد تمدید قرارداد رئال به مارکو آسنسیو با توقعات مالی بازیکن متناسب نیست و این بازیکن که از بارسا پیشنهاد دارد، ممکن است فصل بعد با پیراهن آبی و اناری به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویکتور اوسیمن، مهاجم تیم ناپولی، بعد از پیشنهاد پایین الهلال، به تمدید قرارداد با این تیم نزدیک شد.
سعید دقیقی می‌گوید رفیق نزدیک بازیکن شمس آذر که کارت پایان خدمت جعلی داشته اطلاعات این تیم را به مبلغ گزافی فروخته است.
خوان کوادرادو با پایان قراردادش از یوونتوس جدا شد و حالا باید به دنبال تیمی دیگر برای فصل بعد باشد.
قرارداد شجاع خلیل‌زاده با الاهلی در حالی به پایان رسیده که از پرسپولیس به عنوان اولین مقصد و مشتری طبیعی او یاد می‌شد اما...
محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از پایان همکاری با تیم الاهلی قطر با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، احتمالا به حضورش در فوتبال خلیج فارس ادامه دهد.
قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی پیرامون آینده این بازیکن شده است.
ژاوی پیشنهاد اول باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد را به خاطر دستمزد پایین رد کرده است.
شیخ جاسم میلیاردر قطری امیدوار است که پس از ارائه پیشنهاد جدیدش در پایان ماه آوریل، یونایتد را به طور کامل تصاحب کند. و نشریه «بیلد» ادعا می‌کند که شیخ جاسم در صورتی که تابستان امسال جایگزین گلیزرها شود، برنامه‌های بزرگی برای شیاطین سرخ دارد.
«می‌خواستم ماشینم را عوض کنم. رفتم نمایشگاه، اما قیمت کارشناسی خیلی پایین بود. من کارم خرید و فروش ماشین نیست که راه و چاه آن را بلد باشم. برای همین به پیشنهاد یکی از دوستانم تصمیم گرفتم آگهی فروش بنزم را در روزنامه چاپ کنم، اما همین آگهی باعث ماجرا‌های عجیب و غریبی شد که با دستگیری دزد خودروام شاید به پایان برسد».
به نظر می‌رسد مهدی طارمی با این پیشنهاد موافق است و شاید در پایان فصل جاری راهی تیم عربستان شود. به خصوص که حضور کریس در ریاض نظر خیلی از فوتبالیست‌ها را نسبت به لیگ عربستان تغییر داده است و شاید در آیندهای نزدیک مسی هم راهی ریاض شود.
به گفته یاسر المسحال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، تیم ملی زنان فرانسه مقصد بعدی هروه رنار است.
دکتر دیوید جنکینز از دانشگاه تورنتو برای کمک به بیمارانش، رژیم غذایی پیشنهاد می‌کند. خوردن این مواد غذایی به عنوان بخشی از رژیم غذایی وگان یا گیاه‌خواری مطلق برای کنترل کالری مصرفی است و شامل پرهیز از چربی‌های اشباع‌شده و نمک می‌شود. این رژیم غذایی سرشار از فیبر و میوه‌ها و سبزی‌هاست.
بیانیه میرحسین موسوی تلویحا این خواسته را با بیان «ساختار تناقض‌آلود و غیرقابل دوام نظام اساسی کشور» به عنوان «بحرانِ بحران‌ها» و تاکید بر «نیاز به تحولی بنیادین» و پیشنهاد سه محور برای نجات ایران مطرح می‌کند؛ سه خواسته‌ای که معمولا نتیجه انقلاب ها، اعم از انقلاب‌های از پایین یا از بالا هستند. مشاورین او نیز در روز‌های پیشین بین سطور این بیانیه را در اتاق‌های کلاب هاوس تشریح و تفسیر و طیف‌هایی از اقشار مختلف دیگر هم در حمایت از این خواسته‌ها نقطه نظرات خود را تبیین کرده اند.
زارع درباره پیشنهاد‌های نمایندگان در موضوع حقوق و دستمزد کارمندان در سال آینده گفت: برخی از نمایندگان پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی حقوق برای همه کارمندان در هر پایه‌ای را در سال آینده مطرح می‌کنند؛ برخی هم پیشنهاد افزایش ٢٠ درصدی و برخی دیگر پیشنهاد افزایش حقوق به صورت پلکانی را بیان می‌کنند که برای مبالغ بالا درصد کمتری افزایش لحاظ شود و برای مبالغ پایین مثلاً زیر ۱۵ میلیون تومان افزایش ۲۰ درصد اعمال شود و سقف افزایش هم همان ٢٠ درصد باشد؛ در نهایت کمیسیون فردا در مورد حقوق و دستمزد تصمیم گیری خواهد کرد.
دنی سبایوس که این روزها به ستاره خط میانی رئال تبدیل شده، در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود و از اتلتیکومادرید پیشنهاد دارد.
دنی سبایوس که این روزها به ستاره خط میانی رئال تبدیل شده، در پایان فصل قراردادش تمام می شود و از اتلتیکومادرید پیشنهاد دارد.
مارتین زوبیمندی که سخت مورد علاقه ژاوی و بارسلونا قرار دارد، پیشنهاد خوب باشگاه آرسنال را رد کرد و تا پایان فصل ماندنی خواهد بود.
طبق اعلام مدیرورزشی دورتموند، باشگاه پیشنهاد جذابی به موکوکو ارائه کرده است او همچنین از پایان قرارداد دو ستاره خبر داد.
مدافع مغضوب ملی‌پوش السد قطر با پیشنهاد باشگاه الوصل امارات مواجه شده است.
مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تا پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا نخواهد شد و هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب وی به باشگاه استقلال ارسال نشده است.
رئیس جمهور اوکراین به کرملین پیشنهاد داد تا با خروج نیروهایش از این کشور، باعث توقف جنگ بین کی‌یف و مسکو پس از سال نو میلادی شود.
مدت‌ها است که مباحثه‌ای در میان اقتصاددانان و سیاستگذاران در ایران بر سر نرخ بهره در جریان است. اقتصاددانان کم و بیش معتقد به رویه متعارف سیاستگذاری اقتصاد کلان و روش مرسوم کنترل تورم و همچنین جلوگیری از حمله‌های سفته‌بازانه به بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی، غالبا از پایین بودن نرخ بهره اسمی نسبت به تورم و منفی بودن نرخ بهره حقیقی (نرخ بهره اسمی منهای نرخ تورم) ابراز ناخشنودی می‌کنند و چاره کنترل تورم را افزایش نرخ بهره می‌دانند و معمولا کمتر تبصره‌ای به این پیشنهاد می‌زنند.
واگذاری بلوک مدیریتی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت حداقل سه ماه زمان خواهد برد.
لایحه اصلاح قانون اسقاط خودرو ۳ پیامد شامل تعارض منافع، عدم امکان جایگزینی فرسوده ها به دلیل پایین بودن مبلغ پیشنهادی بجای ارائه گواهی اسقاط و احتمال انحراف در منابع جمع شده را در پی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ