بارسلونا مذاکرات برای تمدید قرارداد بلند با مارک آندره تراشتگن را آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنسو فاتی از عدم اعتماد ژاوی هرناندز ناامید شده و خواستار ترک بارسلونا است.
آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، قبول کرده که در همین تابستان از این باشگاه جدا شود.
باشگاه الهلال تلاش می کند تا رضایت ژوائو فلیکس را برای انتقال قرضی یکساله جلب نماید.
ممکن است ویتور روکه به جای فصل بعد در همین فصل برای بارسلونا به میدان برود.
ال‌کلاسیکوی امشب می‌تواند برخورد مجدد رئالی‌ها با ایکای گوندوگان باشد. ستاره آلمانی فصل قبل به کابوس کهکشانی‌ها بدل شده بود.
درحالیکه بحث انتقال ژوائو فلیکس از اتلتیکو مادرید به بارسا داغ است رئیس باشگاه بنفیکا گفت این ستاره پرتغالی می‌تواند به باشگاهی که فوتبالش را با آن شروع کرده برگردد.
بارسلونا پیشنهادی را برای فروش رافینیا، ستاره برزیلی، از سوی یک باشگاه عربستانی دریافت کرده است.
آردا گولر، ستاره جدید رئال مادرید در واکنش به این سوال که چرا به بارسا نرفته؟ گفت وقتی رئال پا پیش گذاشت، بقیه تیم‌ها در نظرم بی‌ارزش شدند.
جدایی کلمنت لنگله از بارسلونا در مراحل پایانی خود است. این مدافع فرانسوی با تاتنهام به توافق رسیده و فقط منتظر تایید آخر بارسا است.
بارسلونا به ایلکای گوندوگان قول داده که در ثبت قراردادش مشکلی وجود نداشته و او فصل آینده را بدون مشکل آغاز خواهد کرد. اما آیا بارسا به راحتی قادر به ثبت قرارداد این ستاره خواهد بود؟
مارسلو بروزوویچ با وجود ابراز علاقه عربستانی‌ها، فقط یک تیم را می‌خواهد: بارسلونا؛ و حاضر نیست بارسا را با عربستان عوض کند، حالا هرچقدر هم که عرب‌ها پول بدهند.
پدری، ستاره جوان بارسا، می‌گوید بلوگرانا دوست داشت فصل گذشته در اروپا موفق‌تر باشد ولی قهرمانی لالیگا به این معنی است که بارسا فصل خوبی را پشت سر گذاشت.
طبق ادعای دیاریو اسپورت، رافینیا به دلایل ورزشی و ترس از دست دادن جایگاهش با بازگشت مسی تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفته است.
فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی بارسا، از اینکه تیمش توانست در دیدار حساس مقابل اتلتیکو مادرید به پیروزی برسد، ابراز خوشحالی کرد.
پدری امروز در فهرست بارسا برابر اتلتیکو قرار دارد و پس از هفته‌ها غیبت می‌تواند نیروی کمکی موثر ژاوی برای پیروزی در این بازی بزرگ باشد. او نیمه اول را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.
رودریگو به هیچ وجه نمی‌خواهد ال‌کلاسیکوی پنجشنبه را از دست بدهد و این روزها سخت در تلاش است وارد فهرست نهایی تیم شود.
برناردو سیلوا مهمترین هدف نقل و انتقالاتی تابستان بارسلوناست و بازیکنی است که ژاوی به او علاقه زیادی دارد ولی بارسا تنها باشگاه خواهان ستاره پرتغالی نیست.
بارسلونا می‌تواند یانیک کاراسکو، ستاره اتلتیکو مادرید، را تنها با 20 میلیون یورو در تابستان به خدمت بگیرد.
فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی، به اریک تن‌هاخ اعلام کرده که قصد دارد به منچستریونایتد ملحق شود.
بارسا تمرکزش را روی اوناحی گذاشته تا بلکه بتواند او را در ژانویه به خدمت بگیرد.
میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی، هرگز تصور نمی‌کرد که در بارسلونا ناکام باشد و خیلی زود مجبور به جدایی شود. پیانیچ گفت که ژاوی مخالف جدایی او بود.
هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، از پیروزی این تیم برابر بارسلونا بسیار خوشحال است.
مارتین برایثویت، بازیکن دانمارکی بارسلونا، به این باشگاه اطلاع داده که تنها در صورت افزایش قابل توجه دستمزدش با انتقال به مایورکا موافقت خواهد کرد.
مارتین برایثویت، بازیکن دانمارکی بارسلونا، به این باشگاه اطلاع داده که تنها در صورت افزایش قابل توجه دستمزدش با انتقال به مایورکا موافقت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ