یکی از بخش‌های مهم محورهای بیانیه‌ای که پس از اتمام این نشست منتشر شد، باقی ماندن ایران در لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی بود. به این ترتیب ایران در کنار کره شمالی و میانمار در این لیست باقی ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مسائلی که به تشدید گاز ازن کمک می‌کند تبخیر بنزین و فرآورده‌های نفتی است. برای جلوگیری از این وضعیت در ایران طرحی به نام «کهاب» در دستور کار شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی قرار دارد که به نظر می‌رسد آن‌طور که باید مورد توجه قرار نگرفته است. کهاب در واقع مخفف شده «کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین» است که هدف آن از دست رفتن بخار بنزین در مراحل مختلف سوختگیری است.
غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی اظهارداشت: این توله‌ها در مرکز نگهداری یوزپلنگ‌های شاهرود شرایط خوبی دارند. وی افزود: هم تغذیه هم وضعیت نگهداری از این دو توله خوب است و در حال حال حاضر هیچ خطری جان آن‌ها را تهدید نمی‌کند.
با توجه به جلسات برگزار شده مخابرات و رگولاتوری وضعیت تمدید یا عدم تمدید پروانه شرکت مخابرات ایران تا ۲۷ تیرماه مشخص می‌شود.
برمن در ادامه افزود: این وضعیت به خوبی معضل اسرائیل در قبال ایران، به ویژه در زمینه «روابط ویژه» دراز مدت آن با آمریکا را برجسته می کند. آمریکا توانایی مقابله با تهدید هسته ای ایران را دارد، اما اراده سیاسی برای انجام آن را ندارد. بر عکس، اسرائیل، اراده کافی دارد، اما فاقد توانایی مقابله با ایران به شکلی پایدار است.
بنابراین توافق دوجانبه ایران و عربستان نشان داد که سعودی‌ها با ارزیابی از وضعیت بلاتکلیف برجام و تخفیف دادن آثار آن به سمت تجدید روابط با ایران حرکت کرده و طبیعتا انتظار بحرانی شدن آن را نیز از نظر دور نگه نداشته‌اند. اما در این میان خوش‌بین بوده که با تنش‌زدایی فراگیری که در منطقه در حال اتفاق افتادن است، زمینه برای بازگشت طرفین به میز مذاکره مجددا فراهم شود
مرحله نخست و ۶ ماهه همکاری سرمربی کره‌ای تیروکمان ایران در حالی رو به پایان است که تمدید قرارداد و در مجموع ادامه همکاری او در وضعیت مبهم و پیچیده‌ای قرار دارد.
مرحله نخست و ۶ ماهه همکاری سرمربی کره‌ای تیروکمان ایران در حالی رو به پایان است که تمدید قرارداد و در مجموع ادامه همکاری او در وضعیت مبهم و پیچیده‌ای قرار دارد.
مرحله نخست و ۶ ماهه همکاری سرمربی کره‌ای تیروکمان ایران در حالی رو به پایان است که تمدید قرارداد و در مجموع ادامه همکاری او در وضعیت مبهم و پیچیده‌ای قرار دارد.
متاسفانه سیاست خارجی ما اکنون به ضعیف‌ترین و خطرناک‌ترین مرحله خود در ۴۴ سال اخیر رسیده است. این وضعیت بهیچوجه شایسته نظام جمهوری اسلامی و ملت مسلمان و انقلابی ایران نیست. منافع ملی کشور ایجاب می‌کند این سیاست به صورت بنیانی مورد تجدید قرار گیرد و سیاستی پایه‌ریزی شود که در خور شان ملت مقتدر، مسلمان و انقلابی ایران باشد.
به سرانجام نرسیدن پرونده هسته‌ای، تشدید تنش‌ها با غرب بر سر مساله همکاری با روسیه و افزایش قابل توجه فشار‌های حقوق بشری علیه ایران، تهران را در وضعیت سختی در حوزه سیاست خارجی قرار داده است.
در پی تشدید همه‌گیری کرونا در چین و ابتلا و بستری شدن سفیر و ۶ تن از همکاران سفارت ایران، وزیر امور خارجه در تماس با سفیر کشورمان، وضعیت سلامت او و همکارانش جویا شد.
در حالی که هنوز وضعیت ادامه کار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران و حضور در جام ملت‌های آسیا مبهم است، یکی از دستیاران او درباره تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی جزئیات مهمی ارائه کرد.
در حالی که هنوز وضعیت ادامه کار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران و حضور در جام ملت‌های آسیا مبهم است، یکی از دستیاران او درباره تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی جزئیات مهمی ارائه کرد.
فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه (۱۸ آبان/ ۹ نوامبر) اعلام کرد وضعیت اضطرار ملی در قبال ایران را به مدت یک سال دیگر تمدید کرده است.
کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا وضعیت اضطراری در رابطه با ایران را برای یکسال دیگر تمدید کرد.
نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه بر اساس گفته‌های وزیر نفت، برای سرمایه‌گذاری در بخش گاز نیاز به ۷۰ میلیارد دلار منابع است، بیان داشت: قدر مسلم این کار باید از طریق سرمایه گذاری خارجی انجام شود، زیرا توانایی این سرمایه‌گذاری در داخل با این مبلغ وجود ندارد، اما با توجه به تشدید تحریم‌ها و وضعیت مبهم برجام انجام چنین سرمایه‌گذاری ممکن نخواهد بود با توجه به شرایطی که وجود دارد.
نشریه آمریکایی پولیتیکو مدعی شد در نامه ارسالی به سفرای اتحادیه اروپا گفته شده است که مجازات ایران «تاثیر زیانباری بر روابط ایران و اروپا که در حال حاضر در شکننده‌ترین وضعیت است خواهد داشت.»
وبگاه وزارت امور خارجه کانادا با انتشار توصیه‌نامه‌ای از شهروندانش خواست به دلیل آنچه «وضعیت امنیتی متشنج، تهدید تروریسم منطقه‌ای و احتمال بازداشت خودسرانه» خوانده شده، از هرگونه سفر به ایران خودداری کنند.
واکنش گسترده به قطع رابطۀ تیرانا با تهران، گسترش تحریم‌های آمریکا به چند نهاد امنیتی و بیانیۀ به نسبت تند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دربارۀ میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده در ایران را هم می‌توان به عنوان شواهد دیگری از آغاز دور تازه‌ای از تشدید فشار‌ها علیه ایران به شمار آورد
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
تهدید و برخورد با مسافران ایرانی بلغارستان، افزایش ۴۰ درصدی گردشگری داخلی بعد از کرونا، انتقاد مدیران پایگاههای میراثی از وضعیت موجود خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ