با اعلام سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان، بازیکنان این تیم قبل از بازی با گل‌گهر شارژ مالی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس می‌گوید در مورد بازیکنانی که نمی‌شناسد از افرادی که کنارش کار می‌کنند مشورت می‌گیرد.
محمد صادق بارانی یک تقاضا از قانون گذاران قوانین جدید فوتبالی دارد که آن را به عنوان درد دل مطرح می کند.
لیست 19 نفره پرسپولیس تکمیل شده و بعید است یحیی گل محمدی بازیکنی از لیست را کنار بگذارد
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
ستاره تازه خریداری شده استقلال در تمرین امروز این تیم حضور یافت و با لباس استقلال همراه سایر بازیکنان مراحل آماده‌سازی اش را استارت زد
مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن مطرح وجوان لیگ برتری انجام داده‌اند.
مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن مطرح وجوان لیگ برتری انجام داده‌اند.
یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی شماره ۱۰۱ طعنه‌هایی به استقلالی‌ها و فشار آن‌ها روی داوری زد و این صحبت‌ها بی جواب نماند.
مهرداد و میلاد محمدی هرگز علاقه خود به پرسپولیس را کتمان نکرده‌اند. آن‌ها از معدود بازیکنان معروف فوتبال ایران هستند که هواداری‌شان از پرسپولیس را رسانه‌ای و علنی کرده‌اند. به همین دلیل و در سال‌های اخیر نیز چندین بار بحث حضور آن‌ها در پرسپولیس مطرح شده است
ابتلای 24 بازیکن و عضو کادر پاناتینایکوس به کرونا باعث شد دیدارهای هفته نهم پلی اف قهرمانی یونان به تعویق بیفتد.
بازیکنان و اعضای تیم فوتبال سپاهان در هنگام کردن به شکلی عجیبی متوجه شدند، که تیرک‌های عمومی و افقی یکی از دروازه‌های ورزشگاه بهنام محمدی کج است!
تیم فوتبال آاک تمام بازیکنان خود را برای دیدار مقابل پاناتینایکوس که حساسترین بازی سوپر لیگ یونان محسوب می شود، در اختیار دارد.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
بعد از یک روز مرخصی از سوی یحیی گل محمدی اکنون کادرفنی این تیم بازیکنان را آماده جدال با ملوان خواهند کرد.
آقای گل پیشین فوتبال ایران با اشاره به عملکرد مهاجمان پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر گفت: تفکرات گل محمدی برای تک تک بازیکنان ستودنی است و پرسپولیس خیلی زود به مسیر قهرمانی بر می گردد.
طی هفته‌های اخیر یحیی گل محمدی با اعتماد ویژه به بازیکنان جوانی که از آکادمی راهی تیم بزرگسالان شده، امیدواری بزرگی را در این بخش شکل داده است.
محمد ستاری می‌گوید مشکلات بین کادرفنی و مدیریت مس کرمان، تاثیری روی بازیکنان این تیم نگذاشته و آنها با انگیزه بالا به کار خود ادامه می‌دهند.
بازیکنان استقلال به حمایت از یحیی گل محمدی پرداختند و حالا همسر وریا غفوری با یک استوری اینستاگرامی گل محمدی را حمایت کرده است.
سرمربی پرسپولیس در گفتگویی کوتاه با ورزش سه درباره حواشی اخیر این تیم و عدم حضور بازیکنان برای انجام تمرینات به توضیح پرداخت.
لیست بازیکنان آ. ا. ک آتن برای دیدار مقابل آریس با حضور دو بازیکن ایرانی این تیم اعلام شد.
السیلیه در شرایطی برابر الاهلی قطر قرار گرفته که بازیکنان ایرانی در‌ این جدال حاضر نیستند.
هافبک اسبق تیم ملی و استقلال با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش در جدال با اروگوئه مدعی است که بازگشت این مربی پرتغالی باعث شده تا نظم بازیکنان کاملا مشهود باشد.
مدافع باتجربه آلومینیوم از تبعیضی که بین استقلال و پرسپولیس و تیم های شهرستانی می‌گذارند، دلخور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ