وزیر خارجه عراق در جدیدترین موضع گیری درباره کویت با بیان اینکه روابط دوجانبه بین دو کشور حساس، مهم و مبتنی بر احترام متقابل است، بر لزوم ایجاد روابط اقتصادی میان دو کشور تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان داوری تاکید به تصمیم درست در اعلام پنالتی گل‌گهر مقابل فولاد داشتند.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا طلایه دار گسترش فساد در جهان است و رئیس جمهور این کشور از همجنس بازی حمایت سیاسی و قانونی به عمل می‌آورد.
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز در مصاحبه مطبوعاتی خود از این پرونده ۲۰ هزار میلیاردی سخن گفتند، افزود: آقای زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید کردند و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهند و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر کنند.
قهرمان کشتی امیدهای جهان تاکید کرد که در جام‌جهانی باکو مفت به الدانیز عزیزلی نفر اول رنکینگ 55 کیلوگرم باخته و به دنبال جبران این شکست در مسابقات پیش روست.
رهبر انقلاب در دیدار کارگران گفتند: اگر مسئولی جرات مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد، جرات مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت.
فواد انور، ستاره سابق تیم ملی عربستان، جدایی هروه رنار را عجیب و غیرقابل قبول توصیف کرد و تاکید کرد این تیم به مربی بزرگی در سطح زین‌الدین زیدان و کارلو آنچلوتی نیاز دارد.
سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان تاکید کرد که تیمش کار راحتی برابر فولاد ایران در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.
وزیر امور خارجه عراق تاکید کرد که این کشور حیاط خلوت هیچ کشوری نیست و موضع بغداد در این باره شفاف است.
فؤاد حسین تاکید کرد که عراق قبل از هر چیز امنیت، اقتصاد، سیاست و راهبردی خود را در نظر می‌گیرد و روابط خود را با سایر کشور‌ها بر اساس این منافع ایجاد می‌کند.
یک متخصص تغذیه با تاکید بر تصحیح الگوی غذایی در کشور، گفت: تنها ۱۲ درصد از مردم کشور سالم و سلامت تغذیه می‌کنند و حدود ۸۸ درصد از مردم، سبک تغذیه و عادات غذایی ناسالمی دارند.
تیم فولاد خوزستان در ادامه ماراتن فوتبالی خود، سه شنبه آینده در فولاد آره‌نا به مصاف سپاهان می رود.
وزیر امور خارجه عراق با بیان اینکه هیچ نیروی رزمی خارجی در این کشور وجود ندارد تأکید کرد که خاک عراق نباید مبدأ حملات به سایر کشورها باشد.
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه فساد باید در ابتدای امر شناسایی شود، گفت: نباید اجازه داد زمینه رشد فساد فراهم شود و در نهایت امر با آن مقابله کرد، در چنین شرایطی نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود.
«حسین راغفر»، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی می‌گوید: بانک‌ها در ایران منشا شر و مصیبت هستند و آنقدر مناسبات پرفساد و ... دارند که قدرتمند شده‌اند و شرایطی به وجود آمده که شاید امیدی به اصلاح ساختار نیست. حالا باید بگوییم که این دایره فساد که بر ربوی بودن فعالیت‌شان تاکید می‌کنند آنقدر گسترش یافته که دیگر مردم عادی و بازاریان نقشی در اقتصاد کشور ندارند.
از نظر مدیرعامل باشگاه فولاد، پرونده حضور نکونام در تیم ملی مختومه است.
طرح مجدد نام جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در برنامه جمعه "شب‌های فوتبالی" با واکنش قابل انتظار باشگاه فولاد مواجه شد.
پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: ساپینتو با قدری خویشتنداری می تواند نقطه ضعف خود را از بین برده تا تیمش با آرامش بیشتری امتیاز بگیرد.
فؤاد حسین ضمن تأکید بر روابط خوب کشورش با ایران، از پایان دور پنجم مذاکرات ایران و عربستان و زمینه سازی برای برگزاری دور جدید این مذاکرات خبر داد.
وزیر امور خارجه عراق، امنیت ایران و عراق را در هم تنیده دانست و تاکید کرد کشورش اجازه تهدید جمهوری اسلامی ایران از خاک عراق را نخواهد داد.
حسین میرزایی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه می‌گوید گزارش منتشر شده را تایید نمی‌کند.
عضو کمیسیون مبارزه با فساد اتاق تهران ضمن تاکید بر اینکه باید تحقیق و تفحص بیشتری در مورد شرکت ها انجام شود،گفت: قیمت گذاری دستوری، ارز چندنرخی و دولتی بودن از عوامل اصلی بروز فساد است.
عضو کمیسیون مبارزه با فساد اتاق تهران ضمن تاکید بر اینکه باید تحقیق و تفحص بیشتری در مورد شرکت ها انجام شود گفت: قیمت گذاری دستوری، ارز چندنرخی و دولتی بودن از عوامل اصلی بروز فساد است.
رئیس خصوصی‌سازی گفت: نماد استقلال هفته آینده در فرابورس دیده می‌شود تا مردم بتوانند خرید و فروش کنند، نماد پرسپولیس هم ۳ هفته آینده باز می‌شود.
پرونده پیچیده 400 میلیون یورویی حسن میرکاظمی معروف به «حسن رعیت» پس از تلاش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دادگاه بررسی و حکم وی و همدستانش صادر شد و حکم دادگاه بدوی به تایید دیوان عالی کشور رسید. دادنامه صادر شده در دیوان عالی کشور نکات مهمی در بر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ