اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز نظارت بر تیم‌های ملی طی مکاتبه با فدراسیون‌ها، بر لزوم حضور ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی در تست آمادگی جسمانی موردنظر این مرکز تاکید کرده است.
رافا یوسته، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، یک بار دیگر تاکید کرد که تلاش می کند لیونل مسی را به نوکمپ برگرداند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که مناسب‌ترین گزینه برای سرمربیگری این تیم ریکاردو ساپینتو است.
مدیرعامل گل‌گهر سیرجان یکبار دیگر تاکید کرد که این باشگاه آمادگی تجهیز ورزشگاه اختصاصی‌اش به سیستم VAR را دارد.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره روند جلسه تخصصی درباره انتقال شرکت کنترل ترافیک، تاکید کرد: «بنده با تشکیل چنین کمیته‌ای مخالف بودم و اعتقاد داشتم که شهرداری توضیحات خود را ارائه کند، اما شورای شهر باید حرف آخر را بزند. با این حال به احترام آقای چمران، پذیرفتیم که در این کمیته حضور پیدا کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار شد و شهرداری توضیحاتی داد. البته تنها دو نفر از معاونان شهرداری همراه مدیرعامل سازمان فاوا و مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک نیز در جلسه حضور یافتند.»
هیات فوتبال استان کرمان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تا این لحظه هیچ مجوزی از سوی مقامات استانی برای حضور تماشاگران در دربی استان صادر نشده است.
باشگاه استقلال تاکید کرد مطالبات مربی ایتالیایی اسبق خود را پرداخت کرده است.
باشگاه پیکان بار دیگر اعلام کرد که بازی‌های خانگی این تیم در ادامه لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
رییس فدراسیون کشتی در جلسه‌ای خطاب به کشتی گیران تاکید کرد: حق اظهار نظر درباره مسائل سیاسی و یا مدیریتی را ندارید و تنها باید به فکر تمرین و مبارزه باشید تا تمرکزتان را از دست ندهید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز تاکید کرد که تیمش برای پیروزی دوباره برابر استقلال آماده است.
مدیرکل امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که با جود وضعیت نگران کننده کرونا در چین، مبنا و اراده شورای المپیک آسیا و برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی، برگزاری قطعی این بازی‌ها است.
رئیس هیئت کشتی استان لرستان تاکید کرد که درگیری ایجاد شده در مسابقه استانی، ربطی به مسابقه روی تشک نداشت و دو مربی روی سکو آغازکننده جنجال بودند.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر این‌که بخش خانگی و تجاری، اولویت نخست گازرسانی است، از ابلاغ دستورعمل مصوب شورای عالی امنیت ملی درباره برخورد با مشترکان پرمصرف دولتی و مصارف غیرضروری و تجملاتی در بخش‌های دولتی و خصوصی خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر این‌که بخش خانگی و تجاری، اولویت نخست گازرسانی است.
صدر اعظم اتریش تاکید کرد که این کشور آمادگی دارد برای برقراری صلح در اوکراین با رئیس جمهور روسیه گفتگو کند.
وزارت گردشگری عربستان سعودی بار دیگر تاکید کرد که این کشور هیچ پیشنهاد رسمی برای میزبانی جام جهانی فوتبال ارائه نکرده است.
قهرمان سنگین وزن کشتی جهان در سال 2021 تاکید کرد که مشتاق است بار دیگر با طاها آکگول کشتی بگیرد.
کریم بنزما، برنده توپ طلای 2022، می‌گوید در سال 2009 باشگاه‌هایی مثل بارسا، یونایتد، اینتر و میلان به دنبال جذبش بودند ولی او با چشم‌های باز رئال مادرید را انتخاب کرد.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید براینکه هم‌تیمی و رفیق قدیمی‌اش تجربه سرمربیگری تیم جوانان و تیم ملی مراکش را دارد، گفت که او برای هدایت تیم ملی ایران چیزی کم ندارد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید که ۸ باشگاه دیگر نیز باید اطلاعات خود را در کدال افشا کنند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد که شاگردانش تنها به منظور کسب پیروزی به مصاف ژاپن می‌روند و برای کسب امتیاز کامل از این دیدار، شانس هم دارند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تایید ضمنی مذاکره با شیخ دیاباته، درباره مشکل مرتضی پورعلی گنجی مدافع این تیم توضیحاتی داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تایید ضمنی مذاکره با شیخ دیاباته، درباره مشکل مرتضی پورعلی گنجی مدافع این تیم توضیحاتی داد.
با اعلام مدیرعامل باشگاه فولاد مبلغ قرارداد احسان پهلوان با این تیم، ۱۲ میلیارد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ