رهبر انقلاب در دیدار کارگران گفتند: اگر مسئولی جرات مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد، جرات مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بیانیه روسیه آمده است: آمادگی خود برای افزایش بیشتر همکاری‌ها با شرکای ایرانی در مبارزه با تروریسم تاکید می‌نماییم.
رهبر انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است.
جامعه روحانیت مبارز به دنبال دیدار رهبر انقلاب با جمعی از طلاب و مبلغین حوزه‌های علمیه، بیانیه‌ای صادر و بر لزوم گسترش کیفی و کمی تبلیغات دینی و تحقق دغدغه‌های رهبری تاکید کرد.
رهبر معظم انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تاکید کردند: امروز اگرچه در راس این دو دستگاه تفاهم به طور جدی وجود دارد، اما مجاهدت واقعی این است که این همکاری و تفاهم را در همه‌ی سطوح پیاده کنند.
رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات تاکید کردند: مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم را در همه سطوح پیاده کنید.
رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از اقدام گروه‌های مبارز فلسطینی برای وحدت عمل در عرصه سیاسی و میدانی، آن را بسیار مهم ارزیابی و بر استمرار حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم و گروه‌های مبارز فلسطین تاکید کردند.
رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از اقدام گروه‌های مبارز فلسطینی برای وحدت عمل در عرصه سیاسی و میدانی، آن را بسیار مهم ارزیابی و بر استمرار حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم و گروه‌های مبارز فلسطین تاکید کردند.
ایشان با تاکید براینکه جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت فلسطینی کلید اصلی مبارزه با رژیم صهیونیستی را یافته اند، افزودند: اقتدار روز افزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری کلید اصلی به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی است که این مسیر باید ادامه یابد.
رهبر انقلاب اسلامی گسترش روابط را به نفع دوکشور دانستند و با اظهار خوش‌بینی نسبت به آینده روابط، تاکید کردند: همکاری بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان زمینه ساز ارتقاء جایگاه دو کشور در دنیای درحال تحول خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تاکید رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان آن بود که در قانون‌گذاری منافع مردم مورد توجه باشد و لازم است از پیشنهادات آنان استفاده شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تاکید رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان آن بود که در قانون‌گذاری منافع مردم مورد توجه باشد و لازم است از پیشنهادات آنان استفاده شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش با انجام عملیات دریانوردی در پهنای اقیانوس حضور یافت تا اثبات کند ایران و ایرانی انزواگریز و تحریم ناپذیر است.
آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: خلوص که شما مطرح می‌کنید - که ما بایست از فرصت استفاده کنیم و حالا که غربال شد، یک عده‌ای را که ناخالصی دارند، از دائره خارج کنیم - چیزی نیست که با دعوا و کشمکش و گریبان این و آن را گرفتن و با حرکت تند و فشارآلود به وجود بیاید؛ خلوص در یک مجموعه که اینجوری حاصل نمی‌شود؛ ما به این، مأمور هم نیستیم.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه آمریکایی‌ها دوست عراق نیستند، افزودند: آمریکایی‌ها با هیچکس دوستی ندارند و حتی به دوستان اروپایی خود هم وفادار نیستند.
زواوی گفت: بر دو مساله تاکید دارم؛ یکی اهمیت ولایت فقیه است نه فقط از لحاظ مذهبی بلکه از نظر متحد کردن این مملکت و رهبریت که یکدست هستند و دوم نهاد‌ها و موسسه‌های دینی و نقش آن‌ها در ایجاد وحدت ملی و وحدت تصمیم‌گیری‌ها و موضع‌گیری‌ها بر سر مسائل بین‌المللی.
رئیس‌جمهور با قدردانی از هدایت‌های و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت، تاکید کرد: دولت در سال جدید با همه توان، بهبود اقتصاد و معیشت مردم و تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد.
رهبر انقلاب در پیامی به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، تاکید کردند: هر تلاش فکری و عملی برای نشان دادن ارزش نماز و بزرگداشت این فریضه مبارک، کاری در جهت نورانی کردن دل انسانهاست.
دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی با هزینه عظیم داعش را بوجود آورد اما با درایت رهبر معظم، سرباز رهبری و پاسدار انقلاب اسلامی آن چنان درسی به آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها داده شد که هنوز نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده است
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
رهبر انقلاب فرمودند: هرگز شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد.این را بدانند. حرفی زدیم ، پای آن حرف ایستاده ایم و در وقت و جای خودش انجام خواهد گرفت.
شورای نگهبان در بیانیه ای تاکید کرد: بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر بار دیگر نقشه‌های دشمنان را برملا و صحنه فتنه‌انگیزی آنها در کشور را روشن کرد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئات‌ عزاداری استان تهران تاکید کردند: سینه‌زنى عزاداران حسینى، همان وسیله‌اى است که می‌تواند محبّت و ولایت اهل‌‌بیت را از نسلى به نسل دیگر برساند.
دبیر کمیته راهبری و سامان‌دهی استفاده از ظرفیت‌های نخبگی و دانش‌بنیانی گروه صنعتی ایران‌خودرو، با بیان این‌که صنعت خودرو برای رشد به برنامه‌های نوآورانه نیاز دارد، گفت: ایجاد مراکز نوآوری در سطح گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگان و شرکت های دانش بنیان کشور دنبال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ