سازمان همکاری اسلامی در روز سه شنبه هفته جاری درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، نشست فوق العاده برگزار می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از لغو تعطیلات هفتگی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نشست اضطراری وی با وزیر جنگ این رژیم پیرامون آخرین شرایط امنیتی خبر می‌دهند.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که متشکل از هشت وزیر و رئیس سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم است امروز یکشنبه نشستی فوق العاده برگزار می‌کند.
شرکت کنندگان در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی تاکید کردند که سوئد و دانمارک با اعطای مجوز به عاملان هتک حرمت قرآن کریم، قطعنامه شورای امنیت درباره صلح و امنیت جهانی را نقض می‌کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی گفت: تداوم چنین سیاه‌نمایی علیه دیگر ملت‌ها و ادیان، تهدیدی جدی برای صلح و امنیت در سراسر کره خاکی است.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
نشست فوق‌العاده و مجازی سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای خارجه کشورهای عضو جهت بررسی هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد و دانمارک آغاز شد.
در پی هتک حرمت چندباره به ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک، سازمان همکاری اسلامی با درخواست عراق در خصوص برگزاری نشست فوق‌العاده در این‌باره موافقت کرد.
در سومین شب اعتراضات متوالی در فرانسه نیروهای پلیس ضمن سرکوب شدید معترضان دستکم ۶۶۷ نفر را بازداشت کردند.
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی امروز در جده یک نشست فوق العاده برای بررسی تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی برگزار می‌کند.
کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری بازی با اوسر به سوالی راجع به احتمال پیوستن برناردو سیلوا به تیم پاریسی پاسخ داد.
وزیران خارجه کشورهای عربی در جریان نشست فوق العاده خود در روز یکشنبه در قاهره درباره بازگشت سوریه به این اتحادیه تصمیم گیری خواهند کرد.
پس از جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی نشست فوق العاده ای با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید در محل کمیته برگزار شد.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: نشست فوق العاده روسای ۴ کمیسیون مجلس برای تعیین اعضای کارگروه ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان به زودی برگزار می‌شود.
سازمان همکاری اسلامی در نظر دارد طی نشستی فوق العاده موضوع تشدید تجاوزات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست را مورد بررسی قرار دهد.
منابع عبری از برگزاری نشستی فوق العاده تحت عنوان نشست امنیتی عقبه خبر می دهند که قرار است با مشارکت آمریکا، رژیم صهیونیستی، اردن، مصر و تشکیلات خودگردان برگزار شود.
سی و یکمین نشست فوق العاده کمیته اجرایی اتحادیه بین المجالس عرب امروز جمعه در بغداد پایتخت عراق گشایش یافت.
رئیس جمهور سوریه در نشست هیات وزیران این کشور که به طور فوق العاده با دستور کار زلزله شدید بامداد امروز برگزار شد، دستور انجام هفت اقدام فوری را صادر کرد.
در پی وقوع زلزله در مناطق شمال‌غربی سوریه، هیئت وزیران این کشور با ریاست رئیس‌جمهور نشست فوق‌العاده برگزار می‌کند.
سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد که به منظور بررسی تعرضات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی نشست فوق العاده برگزار می کند.
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد که برای بررسی لایحه قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در ۱۸ نشست فوق العاده و در سه شیفت با حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت ۵۸ ساعت کار کارشناسی صورت گرفت.
کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دولت باید به فکر سامان دادن به مخارجش باشد، گفت: وضعیت فعلی شفاف نیست و پرداخت‌ها مستقیم از خزانه انجام نمی‎شود برای همین شاهد فساد و نابرابری هستیم؛ برخی از مجموعه‌ها را می‌شناسیم که عدد حقوق و دستمزدی که به کارکنان خود پرداخت می‌کنند فوق‌العاده رقم پایینی است و از طرفی دیگر برخی از دستگاه‌ها حقوق بالایی به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
ژاوی هرناندز در نشست خبری بازی با بیلبائو تایید کرد که در غیاب عثمان دمبله از لحاظ تاکتیکی نظم بیشتری دارند و بهتر بازی می کنند.
نخست وزیر انگلیس قرار است در نشست گروه هفت خواستار تشکیل جلسه فوق العاده ناتو در واکنش به حملات اخیر به اوکراین شود.
منابع عبری اعلام کردند که نشست فوق العاده مقامات رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از افزایش درگیری ها و وقوع انتفاضه سوم در کرانه باختری برگزار شده است.
منابع عراقی از نشست فوق العاده مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با فرماندهان نیروهای امنیتی در مقر عملیات مشترک به منظور بررسی تحولات اخیر و ورود تظاهرات کنندگان به نهادهای دولتی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ