وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد که برای بررسی لایحه قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در ۱۸ نشست فوق العاده و در سه شیفت با حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت ۵۸ ساعت کار کارشناسی صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرعامل آبفا خراسان رضوی گفت: ۵۷ پروژه بخش آب در ۲۴ شهرستان خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت افتتاح و یک پروژه هم کلنگ زنی می‌شود.
وانت تویوتا لندکروزر در بازار‌های دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد و انواع آن را در نقاط مختلف خصوصا مناطق جنگی دیده‌اید.
یک روزنامه عبری زبان اذعان کرد که بیش از ۵ ساعت طول کشیده تا ارتش رژیم صهیونیستی متوجه تخریب دوربین‌های نصب‌شده در مرز لبنان شود.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از توقیف ۲ دستگاه تریلر حامل ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
بیشینه سرعت وزش باد در هامون ازشهرستان‌های شمالی سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۹ متر برثانیه معادل ۶۸ کیلومتر بر ساعت رسید. همچنین بیشینه باد در زابل نیز به حدود ۵۸ کیلومتر بر ساعت رسید.
الهام السادات اصغری شنای ۵ کیلومتری را با کشیدن قایق کایاک در ۱ ساعت و ۵۸ دقیقه و ۴۰ ثانیه سپری کرد.
واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر با توان تولید ۱۰۰۰ مگاوات الکتریکی، از زمان شروع بهره‌برداری صنعتی در سال ۱۳۹۲ تاکنون با رسیدن به مرز تولید ۵۸ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، نقش مهمی در تامین مطمئن بخشی از انرژی الکتریکی موردنیاز کشور به ویژه در استان‌های جنوبی و کاهش خاموشی ایفا کرده است.
مشروبات الکلی از جرائم اولویت‌دار استان یزد است و برخورد با خاطیان این حوزه با نهایت سختگیری انجام خواهد شد.
تبریز- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۵۸ درصد ظرفیت سدهای استان خالی است.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسید.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۵۸ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۵۸ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
در پی ادامه اعتراض‌ها و درگیری معترضان و نیروهای پلیس در شهرهای مختلف کشور پرو، ده‌ها نفر زخمی شدند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قمه کشی در تاکسی اینترنتی/ قتل به خاطر مستی/ رازی در نیم قرن سکوت!/ رهایی مرد طلافروش از چنگ آدم ربایان/ دختر ۱۲ ساله پدر قاتلش را لو داد/ مسمومیت ۵۸ دخترتیزهوش اردبیلی با گاز سمی/ ساخت پلاک‌های جعلی برای موتورسیکلت‌های سرقتی/ دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: هیچ کدام از مصدومان این حادثه بدحال نیستند و هم اکنون جهت مراقبت بیشتر در مراکز درمانی حاضرهستند و همه آن‌ها تا ساعتی دیگر از مراکز درمانی مرخص می‌شوند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ۵۸ نفر از نمایندگان خواستار استیضاح وزیر بهداشت و درمان هستند که هیئت رئیسه موظف است آن را به کمیسیون ذیربط ارجاع دهد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۵۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۵۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
محمد رنجبران کارشناس نجوم گفت: کل گرفت در تهران ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه است که شروع آن به وقت ایران ۱۳:۴۱ بوده و تا ۱۶:۰۹ دقیقه قابل رؤیت است. زمان اوج گرفت با قدر ۶۴ درصد در ساعت ۱۴:۵۸ خواهد بود. برای دیگر نقاط کشور هم نزدیک همین بازه زمانی اتفاق می‌افتد.
محمد رنجبران کارشناس نجوم گفت: کل گرفت در تهران ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه است که شروع آن به وقت ایران ۱۳:۴۱ بوده و تا ۱۶:۰۹ دقیقه قابل رؤیت است. زمان اوج گرفت با قدر ۶۴ درصد در ساعت ۱۴:۵۸ خواهد بود. برای دیگر نقاط کشور هم نزدیک همین بازه زمانی اتفاق می‌افتد.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند هفته گذشته، وضعیت کرونایی در ایران بهبود یافته است تا جایی که تنها چند نقطه از نقشه به رنگ قرمز باقی مانده و شاهد افزایش گستره رنگ آبی هستیم که کم خطرترین وضعیت کرونایی را روایت می‌کند.
دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه دشمن اشغالگر نتوانست هیچ شرطی را بر ما تحمیل کند، گفت: ۵۸ شهرک صهیونیستی به طور همزمان زیر باران موشک‌های گروهان‌های قدس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ