منابع عراقی از نشست فوق العاده مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با فرماندهان نیروهای امنیتی در مقر عملیات مشترک به منظور بررسی تحولات اخیر و ورود تظاهرات کنندگان به نهادهای دولتی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه با تاکید بر اهمیت سینما در برقراری گفتمان در دیپلماسی عمومی، بر آمادگی دستگاه دیپلماسی جهت ارائه تسهیلات لازم در ورود سینمای کشور به بازارهای کشورهای هدف تاکید کرد.
معاون وزیر خارجه سوریه در بیستمین نشست آستانه اعلام کرد که تنها راه برقراری روابط میان ترکیه و سوریه، عقب‌نشینی نیروهای ترکیه از اراضی سوریه است.
وزیر دفاع آمریکا در نشستی امنیتی تأکید کرد جنگ و درگیری احتمالی در تنگه تایوان ویرانگر خواهد بود و در عین حال مدعی شد آمریکا خود را متعهد به برقراری صلح در منطقه می‌داند.
احمد وحیدی در حاشیه نشست روز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت مرز‌های ایران و افغانستان اظهار کرد: اکنون وضعیت در مرز‌های ایران و افغانستان آرام بوده و تردد‌ها در حال انجام است.
تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی پنجشنبه سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست، با این حال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات با احتمال گسیل گردوخاک در مناطق مستعد همراه خواهد بود.
چابهار- نخست وزیر پاکستان با تأکید بر تقویت روابط دو کشور ایران و پاکستان در همه بخش ها گفت: برای برقراری امنیت در مرزهای دو کشورها از همه ظرفیت های استفاده می شود.
نخست وزیر پیشین پاکستان پس از آزادی از بازداشت در مصاحبه با شبکه الجزیره قطر، برگزاری انتخابات را تنها راه برقراری ثبات در کشورش دانست.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات سودان بر آمادگی مسکو برای کمک به خارطوم به منظور برقراری صلح تأکید کرد.
مذاکرات هیئت سعودی و یمنی با میانجی‌گری عمان در صنعا آغاز شده، مذاکراتی که هدف از آن برقراری آتش‌بس و رفع محاصره یمن است.
وزارت بازرگانی پاکستان با صدور بیانیه ای شایعات اخیر مبنی بر برقراری روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تکذیب و تاکید کرد: پاکستان هرگز خواهان مبادله تجاری با رژیم صهیونیستی نیست.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ، پیام این رزمایش را به کشورهای دوست و برادر منطقه ، حفظ و تقویت برادری و همکاری هم افزا و مؤثر بیان کرد و گفت: ما با توان هم افزای همدیگر می توانیم امنیت خلیح فارس و تنگه هرمز را برقرار کنیم و اصلأ حضور نیروی بیگانه فتنه انگیز در این منطقه توجیه پذیر نیست.
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که کشورش به برقراری ارتباط با روسیه ادامه می دهد و واشنگتن نمی خواهد با مسکو وارد جنگ شود.
شکی نیست که امروزه فناوری نقش بسزایی در کسب و کار‌ها دارد. از اتوماسیون (خودکار سازی) وظایف گرفته تا برقراری ارتباط با مشتریان و کارمندان فناوری نحوه عملکرد کسب و کار‌ها را متحول کرده است. همان طور که به سمت آینده پیش می‌رویم کسب و کار‌ها هم چنان برای رقابتی ماندن بر فناوری تکیه خواهند کرد. انتظار می‌رود ۲۰۲۳ سال بزرگی برای رشد باشد، زیرا رباتیک و هوش مصنوعی رواج بیش تری پیدا خواهند کرد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در سخنانی اعلام کرد: ناتو به دنبال برقراری آتش بس در اوکراین بر اساس شرایط روسیه نیست.
منابع عراقی از دیدارهای نخست وزیر این کشور با سفیران کویت، مصر و ترکیه و محورهای این دیدارها خبر دادند.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری گفت: در ساعات ابتدایی زندانیان بند سارقان زندان اوین در جای مناسب منتقل شدند و در همان ابتدا با خانواده تماس برقرار کردند.
مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: در راستای تحقق برنامه ۵ ساله سوم توسعه شهر تهران گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه در حوزه برقراری انضباط مالی در ۶ ماهه نخست احصا شده است.
نمی‌توان پذیرفت وقتی حتی اجازه بردن یک بطری آب‌معدنی ساده به داخل ورزشگاه داده نمی‌شود، چطور باید نگران سناریوی خطرناک‌تر بود؟ آیا از چنین اظهاراتی تعبیر به وجود مشکل در برقراری تأمین امنیت برای رقابت‌های ورزشی نخواهد شد؟ اصولا بیان این جملات با اینکه عده‌ای از مسئولان دلخوش به میزبانی از تماشاگران جام جهانی فوتبال در ایران هستند، در تضاد نیست؟
رئیس کمیسیون قضایی با بیان اینکه ابتدا باید در طرف سعودی نشانه‌ای از تمایل به برقراری مجدد ارتباط دیپلماتیک با ایران باشد، عنوان کرد: شیوه گفت‌وگو این نیست که با یک دست خنجر در پهلوی ایران بزنند و دست دیگر را با هدف حسن نیت به سمت ایران دراز کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی به مناسبت آغاز هفته فراجا، گفت: اقتدار توأم با رأفت و مهربانی پلیس و تلاش بی وقفه در جهت برقراری آسایش و امنیت در کشور بر کسی پوشیده نیست.
بحرینی در این نشست، گفت: در حالی که دولت در تلاش برای برقراری نظم عمومی و بررسی روند است، درخواست داریم تا از صدور اعلامیه یا بیانیه عجولانه توسط دیگران خودداری به عمل آید.
«واسیلی نبنزیا» در نشست شورای امنیت برای بررسی همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به خاک روسیه گفت که این همه پرسی شفاف برگزار شد و به زودی جزئیات آن منتشر خواهد شد.
استاندار ایلام و فرماندار مهران ساعتی پیش در خبری اعلام کردند مرز مهران برای تردد زوار بازگشایی شده که هم اکنون در این اطلاعیه بر مسدود بودن مرز تا برقراری کامل امنیت تاکید شده است.
نخست وزیر پاکستان امروز در سخانی با تأکید بر لزوم برقراری روابط مطلوب با کشور چین گفت: خواهان صلح پایدار از طریق مذاکره با هند هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ