سی و یکمین نشست فوق العاده کمیته اجرایی اتحادیه بین المجالس عرب امروز جمعه در بغداد پایتخت عراق گشایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، در نشست خبری امروز ۲۹ مرواد ۱۴۰۲ بیان کرد: تا قبل از پاییز ایرانی‌ترین ایستگاه تقویت فشار گاز کشور افتتاح می‌شود و پایداری تامین گاز در استان‌های شمالی و شمالی شرقی تضمین می‌شود.
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
در نشست وزیر دفاع بلاروس با رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، پیشنهاد افتتاح دفتر وابستگی نظامی در سفارتخانه‌های دو کشور و همچنین تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی بین دو ایران و بلاروس توسط دو مقام عالی‌رتبه نظامی مورد بررسی قرار گرفت.
افتتاح دفتر نوآوری و فناوری ایران در اوگاندا، بازدید از مزرعه کشت فراسرزمینی ایران در این کشور، نشست با فعالان اقتصادی ایران و اوگاندا و شرکت در نشست گفتگوی ادیان در مسجد ملی کامپالا بخش‌های دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به اوگاندا بود.
منابع عراقی از نشست سفیر ایران در عراق با استاندار بصره برای افتتاح طرح ریلی میان عراق و ایران خبر دادند.
اصفهان- فاز نخست مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش در پارک ملی و پناهگاه حیات کلاه قاضی استان اصفهان به حضور مجازی رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور افتتاح شد.
وزیر ارتباطات گفت: فاز اول فیبر نوری منازل و کسب و کارها امروز با پوشش دهی ۳ میلیون خانوار در ۱۰۰ شهر افتتاح خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: یکی از پروژه‌هایی که امروز کلید خواهد خورد افتتاح فاز اول پروژه فیبر نوری است که حدود سه میلیون خانوار تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح فاز نخست پروژه فیبر نوری برای سه میلیون خانوار خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین در یک نشست خبری گفت که پیشروی ناتو در منطقه آسیا و اقیانوسیه بدون شک صلح و ثبات را تضعیف خواهد کرد.
ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر به صورت رسمی در نشستی با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر، دبیرکل و معاونین جمعیت افتتاح شد.
رئیس‌جمهور در افتتاح مرکز جامع سرطان بیمارستان برکت گفت: فقر با وجود چنین ظرفیت‌های گسترده‌ و نیروی کارآمد، زیبنده کشورمان نیست.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، به صورت آنلاین، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: طرح آبرسانی سنندج به بهره‌برداری رسید. در فصل پاییز شاهد افتتاح طرح آبرسانی ۱۵۰۰ روستا بودیم.
هفته ای که گذشته هفته حمل و نقل بود که با افتتاح نمایشگاه حمل و نقل آغاز شد و با نشست رئیس انجمن صنفی شرکت‌های ریلی مسافری به پایان رسید.
خادمی در نشست خبری نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: در بخش کلان در دو بخش آزادراهی و ریلی و بزرگراهی هرکدام ۵ پروژه برای بهره برداری آماده است
همزمان با هفته پژوهش، نشست تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده در دانشگاه علم و صنعت برگزار و مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند این دانشگاه افتتاح می شود.
علیرضا زاکانی ماه پیش از افتتاح دو کارخانه آسفالت تا پایان سال و تبدیل ۲۰۰هکتار از بوستان ولایت به بوستان فناوری خبر داد و حتی در نشست با نمایندگان مجلس اعلام کرد: «در حال آماده‌سازی دو کارخانه بزرگ ۲۵۰تنی آسفالت هستیم که تا پایان سال افتتاح می‌شود.»، اما این خبر، نگرانی‌های بسیاری در پی داشت چراکه به نظر بسیاری از کارشناسان، این کارخانه علاوه بر شرق تهران، شهر‌های پردیس، لواسان و دماوند را هم به آلودگی می‌کشاند.
هفدهمین نشست کمیته میراث ناملموس یونسکو در حالی فردا افتتاح می شود که ایران در ۶ پرونده مشارکت داشته و در نظر دارد آنها را به صورت پرونده‌های چند ملیتی برای ثبت جهانی ارائه کند.
هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک توسط آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و چابا کوروسی، رئیس مجمع عمومی افتتاح شد.
مرحله نخست بوستان ۱۶ هکتاری ایرانیان در منطقه ۱۹ تهران با حضور زاکانی شهردار تهران افتتاح شد.
افتتاح بزرگترین طرح آبرسانی خوزستان، سی و دومین نشست اوپک پلاس و نشست خبری شرکت توانیر و برق حرارتی از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی در هفته اخیر بود.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق شهری در اواخر مهرماه سال جاری در محل کارخانه سیمان ری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ