کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری بازی با اوسر به سوالی راجع به احتمال پیوستن برناردو سیلوا به تیم پاریسی پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حین زایمان، گورخر ماده به دلیل دردهای شدید زایمان ناگهان بیهوش می‌شود، و گورخر نر سعی می‌کند مادر را احیا کند تا اجازه ندهد او و فرزند داخل شکمش از دست بروند. خوشبختانه مادر به هوش آمده و پدر با کمک فوق العاده به او در طول مبارزه خود کمک می‌کند تا مادر نوزاد را به دنیا بیاورد. منبع: خبرفوری
نیکلاس جکسون، خرید جدید چلسی، می‌گوید سادیو مانه در صحبت با او بسیار از مائوریسیو پوچتینو تمجید کرده است.
به نظر می رسد عملکرد فوق العاده ستاره صربستانی تیم دنور در جریان قهرمانی این تیم، او را تبدیل به یکی از بزرگترین ستاره های حال حاضر بسکتبال جهان کرده است.
باید حج برود و ازدواج را تأخیر بیندازد مگر آنکه تأخیر ازدواج برای او دشوار بوده و زحمت فوق العاده داشته باشد که عادتاً تحمل ناپذیر است، در این صورت ازدواج را مقدم بدارد.
درخشش کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد، تحسین و تمجید اریک تن‌هاخ از این بازیکن را در پی داشت.
عملکرد فوق العاده کاپیتان تیم ملی در دیدار شب گذشته برابر المپیاکوس او را در زمره برترین بازیکنان این هفته سوپرلیگ یونان قرار داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که بایرن امشب تیم او را به دردسر انداخت.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: قربان بردیف با بازیکنان سنگین رفتار می‌کرد اما بدنسازی او فوق العاده بود و هنوز هم نان آن بدنسازی را می‌خوریم.
آلوی روم، دروازه‌بان تیم ملی کوراسائو، علیرغم دریافت 7 گل از آرژانتین با لبخند رضایت ورزشگاه را ترک کرد.
"اودوس" سرآشپز فرانسوی در توکیو می‌گوید تیزی فوق العاده تیغه‌های ژاپنی تفاوت ایجاد می‌کنند. او گفت: "عالی برش می‌دهند. مستقیم می‌برد. تقارن دارد". وی افزود: "کیفیت پخت و پز را تغییر می‌دهد".
مربی برزیلی تیم پرسپولیس می‌گوید از اظهارنظر یک پیشکسوت در مورد امیری شوکه شده است.
رضا شکاری با حرکت فوق العاده خود، زمینه ساز تک گل تیم گل گهر مقابل استقلال شده است.
محمد صلاح شب فوق العاده و تاریخی برابر منچستر یونایتد داشت و اخطاری که دریافت کرد، شاید شیرین تر کارت زرد دوران بازیکنی او باشد.
سادیو مانه، ستاره سنگالی، می‌گوید کریستیانو رونالدو به خاطر پیوستنش به بایرن مونیخ به او تبریک گفته است.
رامون دیاز سرمربی الهلال گفت که تیم او به دنبال ارائه یک مسابقه عالی مقابل رئال مادرید است.
سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو مهدی طارمی را یک بازیکن کاملا متواضع می داند.
مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان جوان پرسپولیس در امر گلزنی عملکرد فوق العاده ای داشتند، گفت: غیبت لوکادیا حس نمی‌شود چون جوانان جای او را پر کردند.
کوروش احمدی نوشت: سفر شی و استقبال فوق‌العاده سعودی‌ها از او در شرایطی انجام شد که روابط بین عربستان و امریکا با سردی بی‌سابقه‌ای مواجه است. سعودی‌ها طی چند سال اخیر پیوسته واشنگتن را متهم کرده‌اند که عربستان را تنها از لنز حقوق بشر، قتل قاشقچی و جنگ یمن می‌بیند.
استعداد فوتبالی کریستیانو علیرغم فقر فوق العاده بود و پدرش با وجود شرایط سخت به او کمک کرد به همین دلیل در سن ۷ سالگی به تیم آندورینیا پرتغال پیوست و با وجود سختی‌ها فوتبالش را آغاز کرد و خودش آن دوران را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «۱۲ ساله بودم و زندگیم خیلی سخت بود، چون پول نداشتم، هر وقت احساس گرسنگی می‌کردم به یک همبرگر فروش معروف که نزدیک ما بود، می‌رفتم و پسماند همبرگر‌ها را می‌خوردم».
مربی نیوکسل معتقد است رونالدو خرید خوب و موفقی برای منچستریونایتد بوده ولی گفت که فوق ستاره پرتغالی را برای تیم خود جذب نخواهد کرد.
فدریکو والورده می گوید که روند خوب گلزنی‌اش با توجه به شرایط بدنی عالی‌ای که دارد، نمی تواند عجیب باشد. او از نقش پاس‌های فوق العاده مودریچ در رئال هم گفت.
علیرضا جهانبخش می گوید که دیدار برابر اشتورم گراتس شب فوق العاده ای را رقم زده است؛ هم برای فاینورد و هم برای خود او.
علیرضا جهانبخش می گوید که دیدار برابر اشتورم گراتس شب فوق العاده ای را رقم زده است؛ هم برای فاینورد و هم برای خود او.
کارلو آنچلوتی در پایان بازی با لایپزیش، ضمن تمجید از فدریکو والورده، به شوخی گفت که او باید حداقل 10 گل در فصل جاری بزند و درغیر این صورت، مربیگری را کنار خواهد گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ