رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: نشست فوق العاده روسای ۴ کمیسیون مجلس برای تعیین اعضای کارگروه ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان به زودی برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
با دستور رئیس جمهور مقرر شد کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه تا جلسه بعدی شورای‌ عالی فضای مجازی به بررسی کیفی شبکه ادامه دهد.
جلسه کارگروه توسعه نیروگاه های اتمی کشور ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی برای تامین ۲۰ هزار مگاوات برق هسته ای تا افق ۱۴۲۰ تاکید شد.
در جلسه اعضای شورای مرکزی خانه احزاب با معاون سیاسی وزارت کشور مقرر شد کارگروه مشترک دفتر سیاسی وزارت کشور و خانه احزاب برای تمرکز بر قوانین مرتبط با حوزه فعالیت سیاسی و انتخابات تشکیل شود.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تشکیل اولین جلسه تخصصی ایمنی و کارگروه امداد کوهستان در ارتفاعات شهر تهران خبر داد.
جلسه کارگروه رسیدگی به مسائل تأمین و خودکفایی کاغذ پیش از ظهر امروز (یکشنبه) و در آستانه برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
مصوبات جلسه کارگروه عالی نظارت بر مسابقات که با دستور ویژه رئیس فدراسیون فوتبال با محوریت دبیرکل برگزار شده بود، اعلام شد.
مصوبات جلسه چهل و یکمین کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی اعلام شد. در این مصوبه ایجاد دسترسی به برخی سرویس های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات تایید شد.
اخذ استعلامات کاغذی ایثارگری برای کلیه دستگاه های اجرایی در آخرین جلسه کارگروه تعامل پذیر دولت الکترونیکی، حذف شد.
مصوبات جلسه چهلم کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی اعلام شد. در این مصوبه ایجاد دسترسی به برخی سرویس های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات تایید شد.
سخنگوی کارگروه ویژه حقیقت‌یاب مجلس برای بررسی مسمومیت دانش آموزش گفت: مجلس این موضوع را تا حصول نتیجه و رفع نگرانی جامعه در تامین سلامت دانش آموزان دنبال می‌کنند.
قرار است صبح فردا و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس، اولین جلسه کارگروه رسیدگی به مسمومیت‌ دانش‌آموزان برگزار شود.
جلسه ویدئوکنفرانس کارگروه ملی مدیریت چرا برای تنظیم تقویم کوچ بهاره عشایر در سال ۱۴۰۲ و برنامه‌ریزی برای مدیریت چرای دام و ساماندهی کوچ در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برگزار شد.
عدم تشکیل جلسه از سوی کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران طی روزهای اخیر حاکی از این است که این کارگروه اهتمام لازم را در اتخاذ تصمیمات مربوطه در روزهای آلوده ندارد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
جلسه کارگروه کاهش تلفات جاده ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و تصمیماتی مهم برای برنامه ریزی در جهت کاهش تلفات جاده ای در نوروز اتخاذ شد.
سخنگوی دولت آخرین تصمیمات هیئت وزیران در جلسه امروز هیئت دولت را تشریح کرد.
اصفهان- کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان عصر امروز تشکیل جلسه می‌دهد.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
تشکیل کارگروه جام جهانی در شهرداری، تولید محتوا برای موضوع جام جهانی و بررسی طرح هفته فرهنگی جام جهانی فوتبال در اراضی عباس آباد محورهای جلسه شورای هماهنگی فرهنگی شهرداری تهران بود.
سران قوا در نشست مشترک، پیگیری رصد برخی شاخص‌های مهم در برنامه هفتم توسعه را به کارگروه مشترک بین دولت و مجلس سپردند.
سران قوا در نشست مشترک، پیگیری رصد برخی شاخص‌های مهم در برنامه هفتم توسعه را به کارگروه مشترک بین دولت و مجلس سپردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ