وزیر امور خارجه کشورمان در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی گفت: تداوم چنین سیاه‌نمایی علیه دیگر ملت‌ها و ادیان، تهدیدی جدی برای صلح و امنیت در سراسر کره خاکی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سحابی حلقه، یک سحابی سیاره‌نمای بسط‌یافته است. این ابر گازی وقتی ایجاد می‌شود که ستاره‌ای خورشیدمانند تکامل می‌یابد، اتمسفر بیرونی خود را به بیرون پرتاب کرده و به یک کوتوله سفید تبدیل می‌شود.
در شرایطی که وزیر کشور صریحا تهدید امنیتی مهاجران افغانستانی را رد می‌کند، بعضی رسانه‌ها و افراد از سیاه‌نمایی و ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم ایران و افغانستان چه سودی می‌برند؟
اینگونه بازرسی‌ها با رعایت موازین قانونی، شرعی و حفظ حریم خصوصی افراد انجام می‌شود و بدیهی است که در این راستا بازرسی زندانیان زن صرفا توسط مامورین زن صورت می‌گیرد. همچنین برخلاف ادعا‌های مطرح شده، در این بازرسی‌ها، هیچگونه تصویری ثبت و ضبط نمی‌شود و با رعایت تمام پروتکل‌ها، بازرسی بدنی انجام می‌شود. طرح ادعا‌هایی مبنی بر روال بازرسی‌ها با برهنه کردن افراد در ادامه پروژه سیاه‌نمایی از ایران در خارج از کشور است که متاسفانه در داخل نیز عده‌ای با بیگانگان همنوایی می‌کنند و همان سخنان تکرار می‌شود.
روزنامه کیهان نوشت: با نگاهی کوتاه به صفحه اینستاگرامی نیلوفر حامدی، خبرنگار سرویس اجتماعی روزنامه شرق، روشن می‌شود که وی تا چه میزان به سیاه‌نمایی و انتشار مطالب تحریک‌آمیز در حوزه خود به ویژه مسائل زنان اهتمام داشته است.
مسئولان فدراسیون فوتبال اعتقادی به گزینه ایرانی ندارند و با مطرح کردن این گزینه‌ها قصد سیاه‌نمایی دارند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه برخی با بی‌انصافی اقدامات اساسی دولت تحول‌گرا را نادیده می‌گیرند، گفت: دشمنان با سیاه‌نمایی، جعل، تحریف و بزرگنمایی نقاط ضعف به دنبال ناامید کردن مردم هستند.
سخنگوی دولت با اشاره به تلفات طوفان آمریکا گفت: اگر این اتفاق در ایران رخ می‌داد بنگاه‌های رسانه‌ای تا ماه‌ها سیاه‌نمایی می‌کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود نوشت: سیاه‌نمایی علیه جمهوری اسلامی ایران، ماهیت واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را پنهان نمی‌کند.
فرد مترو خواب می گوید: اینجا تنها جای امن من است که مسافران همیشه تشر می‌زنند یا مأموران را خبر می‌کنند. بار‌ها هم مأمور مترو بیرونم کرده، اما من دوباره برگشتم تا شاید چند دقیقه بخوابم. مدتی است که مأمور مترو هم سراغم نمی‌آید. فکر کنم بی‌خیال شده یا دلش به حالم سوخته است.
مشهد ـ  رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: علت سیاه‌نمایی‌های برخی حتی نخبگان جامعه از عملکرد قابل دفاع دوره ششم مدیریت شهری این است که ما دچار جنگ شناختی شدیم.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌ همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.
معاون استاندار کردستان جمهوری اسلامی را مبرا از برخی شایعات خواند و گفت: چه کسی نسل‌کشی در کردستان که مطرح است، دیده‌، یا اینکه از نقشه کردستان خون می‌چکد، اینترنشال با تکنیک رسانه‌ای آتش‌زدن یک لاستیک در محله‌ای که فردی برای این رسانه ارسال کرده و پولش هم گرفته را سیاه‌نمایی می‌کند.
روزنامه ایران نوشت: رسانه‌های معاند با نمایش درگیری‌های سازمان یافته و جعلی با پلیس به سیاه‌نمایی و تخریب می‌پردازند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به مراسم اربعین،گفت :دولت و ملت عراق علیرغم سیاه‌نمایی دشمنان در ایجاد شکاف بین دو کشور ایران و عراق،از زائران خالصانه مهمان‌نوازی کردند.
نوع برخورد رسانه‌های جریان اصلی و بنگاه‌های خبرپراکنی نسبت به اربعین به عنوان اجتماع بزرگ انسانی بسیار جالب و قابل تامل است.
«دیپلماسی شهروندی» از جمله رویکردهای مدیریت شهری در دوره‌ای است که رسانه‌های فارسی‌زبان به‌ صورت شبانه روز در حال سیاه‌نمایی از کشورمان هستند.
عباس عبدی گفت: ما می‌ترسیم که واقعیت را به جامعه بگوییم. اگر رسانه‌ای گزارشی از وضع قرمز ذخایر آب همدان می‌داد متهم به سیاه‌نمایی می‌شد. در ماجرای اوکراین امریکایی‌ها اطلاعات دقیقی را به زلنسکی می‌دادند که روس‌ها حتما حمله خواهند کرد، ولی او یا باور نمی‌کرد یا حاضر به اعلام آن نبود.
خیلی از بچه‌های «بدوک» شهر را از نزدیک ندیده بودند، مثلاً وقتی بچه‌ها را به ساختمان آوردم، از پله‌ها که بالا آمدند؛ به دیوار چسبیدند چون فکر می‌کردند پله می‌ریزد، این فضای ساختمان برای آنها جذاب بود. طبیعت خشن در «بدوک» خودش یک کاراکتر است و کاربرد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ