نخست وزیر انگلیس قرار است در نشست گروه هفت خواستار تشکیل جلسه فوق العاده ناتو در واکنش به حملات اخیر به اوکراین شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که علاقه‌ای به قبول ریاست وزارت دفاع این کشور ندارد.
باشگاه لیورپول خواستار برگزاری بازی افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خارج از خانه شد.
اوریانا ساباتینی، نامزد پائولو دیبالا، ظاهرا تمایل دارد که او بازی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کند.
تیتر یک روزنامه های امروز انگلیس یک سوژه ثابت داشت: درخواست 500 هزار یورویی رشفورد از یونایتد برای تمدید.
گری لینه‌کر که اخیرا به دلیل انتقادش از دولت انگلیس و کنار گذاشته شدن از اجرای برنامهMatch of the Day جنجالی شده بود از ایلان ماسک خواست برای محافظت از پسرش در شبکه اجتماعی توییتر شخصا مداخله کند.
نخست وزیر پیشین انگلیس ضمن مقاله‌ای در روزنامه تلگراف نوشت که غرب به راهبرد گسترده‌تری برای مقاومت در برابر روسیه با ارائه حمایت از قاره آفریقا نیاز دارد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، مدعی شده که درخواست خانواده‌اش باعث شده که پیشنهاد تمدید قرارداد با این تیم را بپذیرد.
باخت تیم اورتون مقابل ساوتهمتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی، خشم هواداران اورتون را از مدیران این باشگاه و مالک ایرانی آن به اوج رساند.
باخت تیم اورتون مقابل ساوتهمتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی، خشم هواداران اورتون را از مدیران این باشگاه و مالک ایرانی آن به اوج رساند.
کرن با بیان این‌که انگلیسی‌ها و دو تابعیتی‌ها باید «صد در صد» ایران را ترک کنند، خواستار آن شد که تمامی شهروندان غربی که در حال حاضر در ایران حضور دارند، از «امن‌ترین راه» این کشور را ترک کند.
اتفاقی که در دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و ایران در جام جهانی قطر رخ داد، گلایه سرمربی انگلیس و درخواست او از فیفا را به دنبال داشت.
جیمی کاراگر معتقد است که انتظارات از انگلیس بالاست، با این حال، ساوت‌گیت باید بعد از جام جهانی از سمتش کنار برود.
کالوم هادسون اودوی به درخواست غنا برای بازی در تیم ملی این کشور پاسخ منفی داده و معتقد است در آینده به تیم ملی انگلیس دعوت خواهد شد.
انگلیس و ولز اعلام کردند هیچ برنامه‌ای برای اقدام حمایتی از اتفاقات ایران در جام جهانی نخواهند داشت. فدراسیون فوتبال آمریکا نیز در پاسخ به این درخواست سکوت کرده است.
وزیر خزانه داری سابق انگلیس رسما درخواست خود را برای نامزدی نخست وزیری این کشور اعلام کرد.
آلمان، انگلیس و فرانسه روز جمعه در نامه‌ای جمعی که به دست اعضای شورای امنیت سازمان ملل و به رصد رویترز رسیده است، آورده‌اند: ما خواهان تحقیقات از سوی تیم دبیرکل سازمان ملل که مسئول نظارت بر اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است، هستیم و آماده‌ایم تا از کار دبیرکل در انجام تحقیقات فنی و بی‌طرفانه حمایت کنیم.
نشریه تلگراف انگلیس در گزارشی ضمن متهم کردن ایران به همدستی با روسیه در جنگ علیه اوکراین، مدعی شد که فیفا باید تیم ملی کشورمان را از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ محروم کند.
وزیر اول اسکاتلند امروز در سخنانی اعلام کرد: پس از استقلال از انگلیس، درخواست عضویت در اتحادیه اروپا را ارائه می‌دهیم.
پس از نتایج ضعیفی که انگلیس در ماه های اخیر کسب کرده، اکنون گرت ساوت‌گیت با خطر از دست دادن شغلش روبرو شده است.
هواداران انگلیس از اتحادیه فوتبال این کشور می‌خواهند که توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، را جانشین گرت ساوت‌گیت کند.
درخواست توماس توخل و چلسی در مورد آنتونی تیلور مورد توجه اتحادیه فوتبال انگلیس قرار نخواهد گرفت.
قتلی که با تمسخر لهجه مقتول کلید خورد
اقدام سیاسی کشورهای امریکا، انگلیس و کانادا درخصوص عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی را با جدیت ازطریق مجامع بین المللی پیگیری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ