«توسعه فرهنگ ورزش» کلید واژه ای است که در پیام تبریک  مقامات شورای المپیک آسیا به محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک تکرار و تاکید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، گفت: شهدا قهرمانان فراموش نشدنی روزگار هستند.
هم‌اندیشی تدوین طرح اقتصاد فرهنگ به میزبانی ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم برگزار شد.
انتظار می‌رود دست‌کم دورنمایی برای توسعه اماکن فرهنگی و افزایش سرانه اماکن ورزشی نیم تا یک متر و تنظیم بودجه عمرانی برای متولیان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد برای تحقق این ماموریت بزرگ، در نظ گرفتن یارانه فرهنگی برای مناطق کمتر برخوردار به قصد افزایش عدالت فرهنگی و مجموعه دیگر از اقدامات زیربنایی دارای آثار ملموس در نظر گرفته شود.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه ۸ هزار خانه ورزش در کشور تجهیز شده است، گفت: ۸۰ درصد از مردم ایران ورزش نمی‌کنند.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه ۸ هزار خانه ورزش در کشور تجهیز شده است، گفت: ۸۰ درصد از مردم ایران ورزش نمی‌کنند.
رئیس جمهور با پیشنهادات رئیس ستاد اقامه نماز مبنی بر پیگیری آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و برگزاری شورای عالی اقامه نماز موافقت کرد.
برای اجرایی شدن مفاد و اهداف «سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» ستادی با عنوان «ستاد توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» تشکیل می‌شود که ریاست آن به «مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور یا قائم مقام او» محول می‌شود.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در جلسه تخصصی ورزش عامل همکاری پایدار بین روسیه و جهان اسلام درباره اهمیت نقش ورزش در توسعه روابط بین فرهنگی  روسیه و جهان اسلام صحبت کرد.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: ترویج فرهنگ گذشت و صلح، تقویت کننده روحیه همبستگی در جامعه است.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با همراه سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی با شهردار کازان دیدار و گفتگو کردند.
تفاهم‌نامه همکاری بین بیمه کشاورزی با ۴ اتحادیه دامی کشور در راستای گسترش فرهنگ بیمه و توسعه بیمه فراگیر منعقد شد.
مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با تاکید بر ضرورت توجه جدی به مقوله آمادگی جسمانی، گفت: در راستای برگزاری انتخابات فدراسیون آمادگی جسمانی باید چرخش نخبگان مدنظر قرار گیرد.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی بر برگزاری باشکوه مسابقات مینی فوتبال محلات به عنوان بزرگترین رویداد ورزش همگانی کشور تاکید کردند.
معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
وزیر بهداشت گفت: مسئله فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت بسیار مهم است و در برنامه هفتم توسعه به خانواده محوری و جمعیت توجه شده است.
دزفول- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ادبیات پایداری را می‌توان به عنوان یک نسخه شفابخش برای توسعه فرهنگ و امر تربیت در کشور تجویز کرد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!
معاون پیشین فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مشاور وزیر ورزش از تصمیم اخیر این وزارتخانه مبنی بر جداسازی انجمن آمادگی جسمانی از ورزش همگانی انتقاد کرد.
معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان جزئیات فروش و تخصیص بلیت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به تماشاگران ایرانی و مقامات و چهره‌های سیاسی را تشریح کرد.
معاون سابق فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در متنی به صحبت های نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
این اراده حاکمیتی به این معناست که همه گروه‌های سیاسی با هر جهت‌گیری فکری، بر لزوم توسعه زیرساخت فرهنگی به ویژه سینما اتفاق نظر داشته باشند و هر دولتی سر کار آمد، این مسیر را ادامه دهند؛ رویکردی که مصداق واضحش را در توسعه اماکن ورزشی در چهار دولت اخیر می‌توان مشاهده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ