رئیس جمهور با پیشنهادات رئیس ستاد اقامه نماز مبنی بر پیگیری آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و برگزاری شورای عالی اقامه نماز موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا زاکانی شهردار تهران با موافقت هیئت وزیران طی زمان تصدی شهرداری تهران به‌عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد.
پس از دریافت جواب ایران، رئیس‌جمهور عراق طی نامه دیگری در ۲۹/۲/۱۳۶۹ با پیشنهاد ایران مبنی بر مذاکره بدون واسطه سفیران دو کشور در ژنو (مقر اروپایی سازمان ملل) موافقت کرد.
سید حمید سجادی وزیر ورزش به‌دلیل عارضه ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان، دوبار تقاضای استعفای خود را تقدیم رئیس‌جمهور کرده بود.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد.
رئیس‌جمهور ترکیه بار دیگر بر شرط موافقت با عضویت سوئد در ناتو تاکید کرد.
عضو دفتر محسن رضایی گفت: به دلیل حضور تمام وقت ایشان (محسن رضایی) در دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، آقای رئیس‌جمهور با استفعای وی موافقت کرده است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: معرفی وزیر بازرگانی منوط به موافقت مجلس با تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکیل وزارت بازرگانی است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: اکنون وزیر کشاورزی، صنایع و معادن و بازرگانی معرفی خواهند شد البته این به شرطی است که مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کند تا به جای وزیر صنعت، معدن و تجارت، دو وزیر با عنوان وزیر صنایع و معادن و وزیر بازرگانی به مجلس پیشنهاد شوند.
احمدی دیپلمات سابق ایران در سازمان ملل گفت: گویا آقای شمخانی بدون اطلاع دولت و رئیس شورای امنیت ملی که رئیس‌جمهور بود، مذاکراتی با مجلس و شورای نگهبان داشته یا شاید نامه‌ای دال بر موافقت شورای عالی امنیت ملی به شورای نگهبان نوشته باشد که تصویب قانون راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها توسط مجلس و تایید سریع آن توسط شورای نگهبان را ممکن کرد.
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی از موافقت روسای جمهور روسیه و اوکراین با پیشنهاد گفتگو با هیاتی از سران آفریقایی در زمینه صلح، در پایتخت‌های دو کشور خبر داد.
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی از موافقت روسای جمهور روسیه و اوکراین با پیشنهاد گفتگو با هیاتی از سران آفریقایی در زمینه صلح، در پایتخت‌های دو کشور خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بابت موافقت مجلس با دو لایحه دولت، از نمایندگان تشکر کرد.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
در پی استعفای وزیر آموزش و پرورش، رئیس جمهور با پذیرش این استعفا « رضا مراد صحرایی» را به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب کرد.
آمریکا می‌گوید این کشور از موافقت رئیس‌جمهور اردوغان برای الحاق فنلاند به ناتو استقبال می کند.
رئیس‌جمهور روسیه با اعطای تابعیت این کشور به دو بازیکن مشهور برزیلی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ موافقت کرد.
رئیس‌جمهور با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمین و محکومین حوادث اخیر کشور، گفت: این نگاه به اعضای جامعه به خصوص جوانان آن پس از فروکش کامل غبار اغتشاشات، از موضع اقتدار و البته از موضع یک نگاه پدرانه است.
با موافقت رئیس‌جمهور و تصویب هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی، میزان سرمایه این صندوق در طی ۵ سال به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
متاسفانه از حدود دو ماه قبل بیماری ایشان تشدید شد که همان زمان از رئیس‌جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند
رئیس جمهور با استعفای وزیر راه و شهرسازی به دلیل تشدید بیماری موافقت کرد.
رئیس‌جمهور لبنان اعلام کرد پس از مشورت و رایزنی با نخست‌وزیر و رئیس پارلمان این کشور، نسخه نهایی توافق مرزی با رژیم صهیونیستی را پذیرفته است.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: وزیر کشور و رئیس جمهور به صورت شفاهی به ما گفته‌اند که با طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان موافق هستند.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق اعلام کرد: اساسا هیچ دستوری مبنی بر عزل یا نصب مدیرعامل شرکت‌های اقتصادی و یا مخالفت و موافقت با آن از سوی رئیس‌جمهور سابق و یا دفتر ریاست‌جمهوری صادر یا اعلام نشده است.
وزیر کشور در دیدار مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با استخدام اهل‌تسنن در سمت‌های مناسب موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ