تفاهم‌نامه همکاری بین بیمه کشاورزی با ۴ اتحادیه دامی کشور در راستای گسترش فرهنگ بیمه و توسعه بیمه فراگیر منعقد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
بیمه تعاون به منظور توسعه توانمندی های نمایندگان پرتلاش خود، از اندیشه مدرسان بین المللی بهره مند شده و مسیر بازاریابی خود را تعالی بخشید.
با حکم مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، معاون توسعه بازار و شبکه فروش و سرپرست معاونت فنی بیمه‌های اشخاص و مسئولیت این شرکت منصوب شدند.
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون بر ضرورت افزایش سهم بخش تعاون در صنعت بیمه کشور تأکید کرد و گفت: شرکت بیمه تعاون با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در ۳۱ استان کشور فعال است.
بیمه ملت در مسیر رشد و توسعه خدمت‌رسانی به مردم با هدف گسترش شبکه فروش و کسب سهم بیشتر از بازار بیمه کشور، شعبه جدیدش در استان هرمزگان را افتتاح کرد.
ماده ۱۴۷ برنامه هفتم توسعه بیمه دام و طیور را اجباری کرده است.
زمینه های همکاری میان صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور برای جبران خسارات وارد شده به تولیدات بخش کشاورزی توسعه می یابد.
بیمه البرز در سال مهار تورم و رشد تولید و‌ در راستای توسعه بیمه های زندگی، بزرگترین تفاهم نامه بانک و‌بیمه تحت عنوان " شوکا" را با بانک ‌قرض الحسنه مهرایران به امضا رساند.
بیمه سینا با حضور در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و ...در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور IFEEX۲۰۲۳ گامی در حمایت از این صنایع برداشت.
صورت‌های مالی منتشره بیمه سینا در فصل سوم سال 1401 نشان از تحقق اهداف پیش بینی شده دارد.
عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی گفت: اقتصاد کشاورزی پویا و قوی، قوانین پیشرو و فرهنگ‌سازی سه رکن اصلی توسعه بیمه هستند.
راهکارهای توسعه پوشش بیمه کشاورزی در بخش آبزیان در محل صندوق بیمه کشاورزی بررسی شد.
در راستای تحقق اهداف توسعه ای و چشم انداز بیمه سینا، رؤسای شعب و نمایندگان برتر با رأی هیئت داوران انتخاب و تقدیر شدند.
دوازدهمین هم‌اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.
دوازدهمین هم‌اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.
مشاور وزیر اقتصاد در امور دانش بنیان ها گفت:بیمه دانش بنیان ها از چالش‌های اقتصاد دانش بنیان است که در این زمینه برنامه‌هایی برای توسعه بیمه این حوزه در حال تدوین است.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی، ایجاد سامانه جامع درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی را نیازمند توسعه نسخه الکترونیک دانست.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی، ایجاد سامانه جامع درمان را نیازمند توسعه نسخه الکترونیک دانست.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی گفت: صندوق های بیمه ای باید به سمت استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات پیش بروند تا بتوانیم پاسخگوی بیمه شدگان باشیم.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: خدمات توانبخشی تحت پوشش بیمه از ۹ خدمت ستاره دار به ۵۹ خدمت ستاره دار یعنی تمامی خدمات درمانی توانبخشی رسیده است.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: صنعت بیمه وبیمه ایران می تواند باطراحی وگسترش بیمه‌های جدید درچارچوب برنامه هفتم توسعه به کاهش فقر درکشور کمک کند.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: تلاش می‌کنیم در کشورها عضو شانگهای مسئله بیمه‌ی قراردادهای تجاری را به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار جایگزین ال سی (اعتبار اسناد بانکی) جای بیندازیم.
برقراری بیمه هنرمندان صنایع دستی و راهنمایان گردشگری، توجه به صنایع دستی در ابلاغیه کلی سیاست های برنامه ششم و تهیه دستورالعمل اکوکمپها از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: پوشش بیمه اربعین از لحظه خروج زائران از کشور آغاز شده و تا یک روز پس از پایان سفر ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ