معاون سابق فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در متنی به صحبت های نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سابق سیاسی وزیر کشور طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور دانست و گفت: با وجود حادثه شوم تروریستی شیراز پیغام رسید که استیضاح به دلیل فشار نمایندگان توسط شخص قالیباف ۲۳ مرداد اعلام وصول می شود.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
ابلاغیه معاون سیاسی سابق وزیر کشور به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها مبنی بر عدم ورود نمایندگان در امور اجرایی در اوایل تیرماه با اعتراضات گسترده‌ای همراه شد و مجلسی‌ها با ایجاد فشار برای برکناری محمدرضا غلامرضا - معاون سیاسی وقت وزیر کشور - طرح استیضاح وحیدی را کلید زدند.
صادق زیباکلام، استاد سابق علوم سیاسی دانشگاه تهران نیز درباره راه‌اندازی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه گفت: «متاسفانه مسئولانی مانند رئیس‌دولت، وزیر علوم، معاون اول رئیس‌دولت، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، سخنگوی این شورا، رئیس دانشگاه تهران و... در مورد آزاداندیشی، کرسی‌های آزاداندیشی، احترام به نظرات اساتید، آزادی بیان اساتید در بیان اظهارنظرات‌شان و... طوری صحبت می‌کنند که انگار در کشور دیگری زندگی می‌کنند.»
معاون سابق وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نباید با کالایی شدن آموزش، تلاش معلمان مدارس دولتی نادیده گرفته شود، گفت: بسیاری از مدارس دولتی خوب ما که تلاش می‌کنند عمدتاً گمنام هستند.
بنابر این گزارش اتفاق رقم خورده برای معاون وزارت صمت هیچ ارتباطی با صنعت خودرو ندارد و فعالیت‌های اقتصادی متهم این پرونده نیز در این حوزه نبوده است. همچنین این حادثه در تاریخی اتفاق افتاده که هیچ انطباق زمانی با موضوع استیضاح وزیر سابق صمت ندارد.
با استیضاح فاطمی امین بازار گمانه زنی‌ها درباره شغل جدید وزیر سابق صمت، داغ شده است. روزنامه شرق در خبری تایید نشده به نقل از برخی منابع آگاه نوشت: «احتمالا فاطمی‌امین معاون اجرایی رییس جمهور خواهد شد»
در این دیدار که مهدی سبحانی سفیر ایران در سوریه و سید عباس عراقچی معاون سابق وزیر خارجه نیز حضور داشت، موضوعات مختلف از جمله تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای به ویژه تحولات جدید در روابط خارجی سوریه و همچنین برقراری روابط بین ایران و عربستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مواضع لندن علیه ایران به‌طرز چشمگیری پس از اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی- انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، تندتر شده است؛ روزنامه ساندی تلگراف روز ۲۵ دی‌ماه در گزارشی به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس نوشت که ممکن است در پس این اعدام، بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک دست بردارد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره‌ای از وزارت دفاع، سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام نمود: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
یک منبع آگاه گفت: وزیر نفت در مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور برای جلوگیری از خاموشی و قطع سراسری برق و گاز، خواستار تعطیلی کامل روزهای شنبه و یکشنبه تهران شد.
معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه «کاش زلنسکی رئیس جمهور نمی‌شد و به همان شغل سابق خود یعنی بازیگری ادامه می داد»، گفت که هر گونه پیش بینی در مورد تاریخ پایان بحران اوکراین قابل بحث نیست.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
پس از انتصاب محسن منصوری استاندار سابق تهران به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهور، احمد وحیدی وزیر کشور، علیرضا فخاری را به عنوان استاندار جدید به هیأت دولت معرفی کرد
در این شرایط که عده‌ای از سیاست‌گذاران فضای مجازی تصمیم گرفته‌اند چیز‌های زیادی را نبینند، این هم یکی از چیز‌هایی است که از آن غافل شده‌اند.
انتقادات عجیب فریاد شیران معاون سابق باشگاه استقلال را نسبت به حمید سجادی وزیر ورزش مشاهده می‌کنید.
معاون وزیر کشور گفت: ما اسناد مختلفی از اسناد پزشکی و نامه‌های اداری و فیلم‌های بیمارستان در زمان بستری شدن خانم امینی داریم. بازپرس به همراه پدرش آنجا حضور می‌یابد و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده بود را در اختیار داریم و این فیلم موجود است و پدرش تایید میکند که ضربه‌ای به سر او نخورده و سر او مشخص است.
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی که برای افتتاح طرح‌های انتقال آبیاری به خراسال شمالی رفته، به این شکل به سوال خبرنگار مهر درباره دلایل عزل و نصب استاندار سابق به عنوان معاون خود واکنش می‌دهد!
معاون سابق وزیر ارتباطات نوشت: یکی از اهداف انقلاب رسیدگی بیشتر به مستضعفان بود، نه سخن گفتن از جایگاه متمولین.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ