معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان جزئیات فروش و تخصیص بلیت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به تماشاگران ایرانی و مقامات و چهره‌های سیاسی را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان سنجش یادآور شد: نتایج به صورت دو مرحله اعلام می‌شود، نتایج اولیه به صورت نمرات کل آموزش و پرورش، نمرات آزمون نوبت دی ۱۴۰۱ و نمرات آزمون نوبت تیر ۱۴۰۲ را تا آخر هفته اعلام می‌کنیم.
ملکی با اشاره به اینکه تا این لحظه ۱۲ نفر در این حادثه نجات پیدا کرده‌اند، گفت: این ۱۲ نفر شامل ۷ مرد و ۵ زن هستند و همچنان عملیات در محل ادامه دارد.
در طرح جدید کالابرگ الکترونیک، سقف خرید ۳۲۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان تبدیل و کاهش یافته است و سوی دیگر سقف هم برداشته شده است چون مبنا، قیمتهای سال ۱۴۰۱ است
تعداد ۱۵ نفر از متهمان در اواخر سال گذشته کیفرخواست آن‌ها به دادگاه ارسال و احکام این افراد نیز صادر شده، اما در حال حاضر در مرحله تجدید نظر خواهی قرار داد و با توجه به اینکه هنوز نهایی نشده نمی‌توان احکام نهایی را اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از واریز سود سهامِ عدالت در سال ۱۴۰۲ طی دو مرحله خبر داد.
مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از ۱۳ خرداد ماه سال جاری برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اجرا می‌شود.
خودروهایی که قرار است در مرحله جدید (مرحله دوم) از سوی خودروسازان در سامانه یکپارچه عرضه شود، مشخص شدند.
زارع پور وزیر ارتباطات درخصوص جزئیات اتصال پیام‌رسان‌های ایرانی گفت: در مرحله اولیه، امکان ارسال پیام یا هر نوع فایلی بین چهار پیام‌رسان در حالت به روز شده وجود دارد.
زارع پور وزیر ارتباطات درخصوص جزئیات اتصال پیام‌رسان‌های ایرانی گفت: در مرحله اولیه، امکان ارسال پیام یا هر نوع فایلی بین چهار پیام‌رسان در حالت به روز شده وجود دارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت شروع می‌شود که متقاضیان باید ۱۰۰ میلیون تومان در حساب خود به نام سازمان حمایت مسدود کنند.
از امرور شنبه بیست اسفند مرحله اول طرح بزرگ عرضه یکپارچه خودروهای داخلی بر مبنای لیست نوبت دهی آغاز می‌شود.
غضنفرآبادی می‌گوید: در این رویکرد، در ابتدا برای فرد خاطی، پیامک ارسال می‌شود و به او اخطار می‌دهیم و در مرحله بعد و در صورت اصرار فرد بر بی‌حجابی، او را با جریمه روبرو خواهیم کرد. در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او مثل امکان بهره‌بردن از سیستم بانکی کشور و... را از او می‌گیریم.
وکلای سوئدی حمید نوری در مرحله تجدید نظر این پرونده طولانی، دفاعیات حقوقی و تاریخی مهمی از او کردند و به بیان برخی تناقضات موجود در ادله دادستان سوئد پرداختند. آنها معتقدند برخی شواهد تاریخی در این پرونده نادیده گرفته شده است.
فروش مجدد ربع سکه در بورس کالا در هفته جاری آغاز خواهد شد. در این مرحله ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه عرضه خواهد شد. جزییات و شرایط خرید ربع سکه چگونه است؟
روش‌های آگاهی از جزئیات واریز مرحله نخست سود سهام عدالت در سال جاری اعلام شد.
از دیدارهای باقیمانده از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، رقابت بین تیم‌های مراکش ـ پرتغال و انگلیس ـ فرانسه امشب (۱۹ آذر ماه) از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق اطلاعیه ای اعلام نمود که اولین عرضه خودروی پژو ۲۰۷ را در بورس کالا آغاز می‌کند. در اولین مرحله فروش، ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ سفیدرنگ در بورس کالا عرضه خواهد شد. این عرضه چه زمانی و به چه قیمتی می باشد؟
دومین تمرین تیم ملی فوتبال در نخستین روز از مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی برگزار شد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: این پرونده در مرحله تحقیقات است؛ اتهامات کسانی که در این پرونده دستگیر شدند؛ اجتماع و تبانی و اقدام علیه امنیت کشور و جاسوسی بوده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: مشکلات موجود در صنعت قوای محرکه نبود حلقه تجاری بازرگانی است و در چنین شرایطی سفارش دهنده قوای محرکه باید دیدگاه اقتصادی داشته باشد و در مرحله اول باید این حلقه مفقوده را اصلاح کنیم.
امروز مطالبی همچون بزرگترین ریسک حال حاضر بورس چیست؟، پیش بینی بورس در پاییز ۱۴۰۱ | بورس چگونه خواهد بود؟، دولت غول بورسی را واگذار می‌کند؟، افزایش سرمایه دو نماد بورسی، شاخص کل سبزپوش ماند، مجمع خاور ۱۴۰۱ | عرضه سلیم به بورس در چه مرحله ایست؟، جدیدترین لیست افزایش سرمایه ها، پیش بینی بورس روز‌های آینده، قیمت دلار توافقی افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بانک مرکزی با اشاره به جزئیات شانزدهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد که حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ ۲۲ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.
اورشلیم پست در گزارش خود نوشته که متن اتحادیه اروپا پیاده‌سازی توافق را در چهار مرحله طراحی کرده است. بر اساس گزارش این روزنامه کمیسیون مشترک برجام در «روز صفر»، روز امضای توافق، بدون حضور آمریکا تشکیل می‌شود و این کشور ۱۶۵ روز بعد می‌تواند به این کمیسیون بپیوندد.
عبدالرسول پورعباس درباره جزئیات برگزاری اولین مرحله کنکور سراسری ۱۴۰۲ گفت: اولین مرحله کنکور سراسری سال آینده در دی امسال برگزار می‌شود و به معدل داوطلب مربوط نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ