هافبک تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید با قضاوت ضعیف داور، طبیعی است هواداران واکنش نشان بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سوختگی‌های درجه سوم که شدیدترین سوختگی است، عمیق‌ترین بافت زبان آسیب می‌بیند. قسمت‌هایی از زبان که دچار سوختگی درجه سوم شده‌اند ممکن است سیاه یا حتی سفید شوند. این نوع سوختگی می‌تواند باعث بی‌حسی یا دردی طاقت‌فرسا شود.
محققان یک پروتئین به نام «فان زور» در بدن حیوانات کشف کرده اند که می توان از آن برای اصلاح ژنتیک استفاده کرد و به نظر می رسد عملکرد آن در آینده بهتر از کریسپر باشد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت که به تیم ازبکستان تبریک می گوید و اینکه تماشاگران فقط تیم خودشان را تشویق کرده اند، قابل تقدیر است.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان از تکثیر طبیعی ماهیان استخوانی در پره های صیادی این استان خبر داد و گفت: فعالیت بازسازی ذخایر استان رشد ۳۰ درصدی داشته است.
رشت- با حضور رئیس فدراسیون فوتبال چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت به بهره برداری رسید.
توماس توخل فاش کرد که از دیروز مطلع شده بود که تحت هر شرایطی الیور کان و صالح حمیدزیچ شغل خود در بایرن را از دست خواهند داد.
میلاد خدایی معتقد است اشتباهات داوری بیشتر از مسائل فنی روی نتایج مس کرمان و حضور این تیم در رتبه چهاردهم تاثیر داشته است.
مهدی هاشم‌نژاد، وینگر تیم تراکتور، می‌گوید ترافیک شدید در راه استادیوم باعث تاخیر در این بازی شد.
محققان معتقدند بربرین ممکن است پتانسیل کمک به درمان ام اس را داشته باشد.
فرقی نمی‌کند از چه موادی برای ماسک خانگی‌تان استفاده می‌کنید؛ به هر صورت باید ابتدا آن را روی قسمت کوچکی از پوستتان تست کنید؛ چون هر کسی پوست خاص خودش را دارد و ممکن است مواد مختلف روی پوست افراد واکنش‌های متفاوتی نشان بدهند.
گل‌محمدی می‌گوید پرسپولیس با گل دوم می‌توانست پیچیدگی بازی را حل کند.
همه انسان‌ها در زندگی خود دچار استرس می‌شوند که اگر در طولانی مدت کنترل نشود، به استرس مزمن تبدیل خواهد شد و بدن را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. در این مطلب با معرفی هشت نمونه از عوامل طبیعی کاهنده استرس همراه ما باشید.
راهکار‌های طبیعی می‌توانند بهترین درمان برای عوارض تنفسی باشند.
پاپایا ترکیب منحصر به فردی دارد که به عنوان میوه زیبایی شناخته می‌شود. انزیم پایین موجود در این میوه خاصیت ضد پیری، لایه برداری و ترمیمی دارد. پاپایا همچنین شامل ویتامین‌های دوست داشتنی پوست از جمله ویتامین C، A، و E می‌باشد. ویتامین A برای سالم نگه داشتن پوست مفید است. ویتامین C در تولید کلاژن کمک و ویتامین E با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند.
کم انرژی بودن سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب‌آهن امری مشهود بود.
تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که ساختار ناخن از ماده‌ای به نام کراتین و مویرگ‌های اپیدرمی تشکیل می‌شود. ناخن‌ها برای رشد خود به مقدار کافی ویتامین آ، ب، ث، ای، آمینواسید‌ها و مواد معدنی نیاز دارند.
ولادیمیر ماکی روز شنبه در سن ۶۴ سالگی به طور ناگهانی درگذشت. برخی گزارش‌ها می‌گویند که این دیپلمات کهنه‌کار درخصوص مسئله جنگ اوکراین به طور مخفیانه با غرب در ارتباط بود و قصد جلوگیری بلاروس از مشارکت در جنگ ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه را داشت.
رحمانی از رایگان شدن گاز طبیعی برای حدود یک میلیون و ۱۱۹ هزار مشترک که ۸۷۳ هزار مشترک مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.
تعداد جان باختگان بلایای طبیعی از ابتدای سال تاکنون بدون احتساب قربانیان موج گرما در اروپا و سایر مناطق به ۷ هزار و ۲۳ نفر رسیده است.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در نامه‌هایی جداگانه به استاندار مازندران مراتب ثبت ملی شش میراث طبیعی این استان را ابلاغ کرد.
طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس؛ میراث طبیعی مدنظر قانونگذار قرار نگرفته چون در هیچ بخش از قانون؛ واژه میراث طبیعی به کار برده نشده و عملاً مفاهیم ذیربط برای قضات قابل اجرا و استناد نشده است.
سروش رفیعی می‌گوید طبیعی است که با نمایش دفاعی فولاد، موقعیت کمی ایجاد شود.
سرمربی ذوب آهن در مورد اتهام نمایش فوق دفاعی در دیدار مقابل پرسپولیس واکنش تندی نشان داد.
سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به واسطه شیوع کرونا مداوم به تاخیر افتاده بود، بالاخره از ۵ خرداد آغاز شد تا امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور سینما تداوم داشت؛ رویدادی که آغاز آن، دوره تازه‌اش با پیوستن این جشنواره به فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (FIAPF) به عنوان نهاد بین المللی ناظر بر جشنواره‌های بین المللی همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ