مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت که به تیم ازبکستان تبریک می گوید و اینکه تماشاگران فقط تیم خودشان را تشویق کرده اند، قابل تقدیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از مشکلات جسمانی متعدد، به نظر می‌رسد بازیکن بارسلونا برنامه ویژه‌ای برای فصل آینده خود دارد.
نیمه نخست فینال تورنمنت کافا با وجود مصدومیت های بازیکنان دو تیم بدون به ثمر رسیدن گل به پایان رسید.
دو بازیکن جوان و آینده دار که در فوتبال ایران موفقیت خوبی داشتند، به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در لیست نهایی تیم امید قرار بگیرند.
سیمونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی لحظات ناراحت کننده ای را در جریان تقابل یوونتوس تجربه کرد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، به دلیل مصدومیت بازیکنانش مجبور به انجام دو تعویض در نیمه اول شد.
یک وب سایت روسی نوشت که داستان مصدومیت دو ستاره مطرح تیم ملی این کشور مشکوک و شبیه به توطئه است.
دونده اسپانیایی در مسابقه ۶۰ متر قهرمانی اروپا پس از برخورد به مانع نهایی و برخورد سرش به زمین، در پیست بی‌حرکت ماند.
یکی از بازیکنان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس با بهبودی کامل به تمرینات گروهی این تیم اضافه شد.
ستاره پاری سن ژرمن، به مصدومیتی که باعث شد تا ادامه فصل را از دست بدهد، واکنش نشان داد.
تیم ملی فوتسال در دو بازی باقی مانده خود در تورنمنت 6 جانبه تایلند قادر به استفاده از یکی از بازیکنان کلیدی خود نیست.
پس از گل لیموچی که اختلاف را در سیرجان به حداقل رساند، داور مسابقه برای جلوگیری از دعوای بازیکنان دو تیم پادرمیانی کرد که با مصدومیت او همراه شد.
در شرایطی که بازی با توجه به مصدومیت ترابی لحظاتی با وقفه همراه شده بود، حضور دو جیمی جامپ در زمین اتفاقات عجیبی را رقم زد.
مصدومیت دو بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان در آستانه بازی با فولاد ایران به پایان رسید.
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
محمدمهدی نظری و شاهین طاهرخانی به علت مصدومیت و دوری طولانی مدت از لیست نساجی خارج شدند.
با مصدوم شدن دو ستاره چلسی در دیدار دیشب مقابل منچسترسیتی، آبی‌های لندن حالا به فهرستی 10نفره از بازیکنان مصدوم روبرو هستند.
نیمار بدشانس دو بازی آخر مرحله گروهی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد اما حالا با تب دست به گریبان است.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: شب گذشته (سه‌شنبه ۲۴ آبان) تجمع‌هایی در محیط پیرامونی خوابگاه دختران شکل گرفته بود. این تجمع‌ها با ورود سرویس دانشجویان به خوابگاه همزمان می‌شود و هنگامی که دانشجویان از سرویس پیاده شده و در محیط قرار می‌گیرند، شلوغی فضا موجب ترس و تشویش آن‌ها می‌شود. تعجیل دانشجویان برای ورود به خوابگاه، منجر به آسیب‌دیدگی برخی می‌شود. یکی از دانشجویان نیز دچار استرس شده و حال عمومی وی نامساعد می‌شود. دانشجویی دیگر نیز به درب ورودی برخورد می‌کند و آسیب می‌بیند.
بازیکنانی هم هستند که تغییرات در کادرفنی تیم ملی کاملا به ضرر آنها تمام شد.
هافبک ملی پوش پرسپولیس پس از مصدومیت در بازی های لیگ برتر همچنان یکی از بازیکنان حاضر و فعال در اردوی شاگردان کارلوس کی روش است.
دو بازیکن استقلال برای دیدار هفته هشتم برابر فولاد با مصدومیت مواجه هستند که مصدومیت مهاجم این تیم برای آینده نامشخص است.
بیرانوند به دلیل مصدومیت جای خودش را به نیازمند داد. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در گفتگو با مربی دروازه‌بان‌ها به او اعلام کرد از ناحیه کمر دچار مشکل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ