سرمربی پیکان در دقایق پایانی بازی با گل‌گهر فشار زیادی را تحمل کرد؛ او بسیار بابت گل نکردن فرصت ها ناراحت بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهور فراجا از وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران نسبت به سال‌های گذشته همزمان با برگزاری اربعین حسینی (ع) خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی امسال از مرز خسروی تردد کنند.
وزیر کشور گفت: در حوزه حمل و نقل ساماندهی روشنی برای مرزها وجود دارد و آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.
معاون وزیر کشور با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرز خسوری در ایام اربعین حسینی گفت: ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی کشور پاسخگوی حجم عظیم زائران نیست.
وزیر کشور عراق بازدیدی از مرز زرباطیه به عمل آورد و در جریان اوضاع این گذرگاه مهم عبور زائران اربعین حسینی قرار گرفت.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح خدمات این سازمان در ایام اربعین حسینی گفت: بیشترین خدمات امداد و اسکان زائران در مرز مهران ارائه شده است.
در طرح ملی اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی ریمدان و میرجاوه ۷۴۸ نفر خدمات درمان سرپایی را دریافت کردند،
دبیر ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب گفت: خدمات‌رسانی شرکت‌های نفتی عضو این ستاد تا ورود آخرین زائران اربعین حسینی از طریق مرز چزابه و شلمچه استمرار دارد.
نماینده ویژه معاون گردشگری در ستاد اربعین گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اربعین حسینی (ع) از مرز بین‌المللی باشماق مریوان و اسکان و خدمات‌دهی به آن‌ها در کردستان اندیشیده شده است.
تایباد ـ نخستین گروه زائران افغانستانی اربعین حسینی (ع) از طریق مرز زمینی دوغارون وارد کشور شدند.
زائران حسینی امسال هم می‌توانند از خدمات متنوع بنیاد برکت در مرز مهران بهره‌مند شوند.
به منظور خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی بانک ایران زمین با برپایی موکب از زائران آن حضرت استقبال و پذیرایی می‌کند.
چذابه- فرمانده کل سپاه گفت: با تلاش‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در پایانه چذابه شاهد تردد روان و خروج زوار حسینی به خاک عراق برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین هستیم.
مسئول تیم پزشکی اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش در مرز گفت: تیم پزشکی نیروی هوایی ارتش از ۱۷ شهریور ماه تاکنون به هزار و ۹۰۰ نفر از زائران خدمات پزشکی ارائه کرده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ از استقرار و راه‌اندازی ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی علیه السلام در دو کیلمتری مرز مهران خبر داد.
چذابه - وزیر کشور با حضور در مرز چذابه از پیگیری‌ها برای حل مشکلات تردد زائران اربعین حسینی در این مرز خبر داد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: همه مرزهای منتهی به معابر خروجی زائران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زائران تا اطلاع بعدی بسته شد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا به این لحظه مشکل اتباع افغانستانی و پاکستانی برطرف نشده و توصیه می‌شود این افراد به هیچ عنوان به مرز شلمچه مراجعه نکنند.
​همزمان با راهپیمایی اربعین حسینی، با حضور رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور و رییس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، باجه ارزی ویژه این بانک برای ارائه خدمات ارزی به زوار سیدالشهدا(ع) افتتاح شد.
فرمانده مرزبانی فراجا با بیان این که بر اساس تجربیات سال‌های گذشته با نزدیک شدن به اربعین حسینی تعداد مراجعه زائران به مرز مهران افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که به پایانه‌های مرزی دیگر مراجعه کنند در حال حاضر به غیر از مرز مهران زائران می‌توانند از پایانه‌های مرزی خسروی، چذابه، شلمچه، تمرچین و باشماق برای سفر به عراق تردد کنند.
رئیس ستاد اربعین حسینی با اشاره به مشکل تردد اتباع پاکستانی و افغانستانی در مرز عراق گفت: اتباع خارجی تا اطلاع بعدی از مراجعه به مرز شلمچه خودداری کنند.
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: اتباع افغانی مقیم ایران که به صورت قانونی در ایران زندگی می‌کنند، بدون ویزا می‌توانند از مرز شلمچه برای سفر به عراق تردد کنند، اما اتباع پاکستانی و افغانستانی غیر مقیم ایران که برای زیارت قصد سفر به عراق را دارند طبق آن چیزی که مقامات عراقی به تازگی به ما اعلام کرده اند آن‌ها نمی‌توانند از طریق خطوط زمینی از مرز ایران وارد عراق شوند و باید از مرز هوایی وارد این کشور شوند و امکان ورود زمینی به عراق از طریق مرز ایران را ندارند.
شهردار منطقه ۲۲ به عنوان مسئول ستاد اربعین حسینی در پایانه مرز خسروی از فراهم شدن ۶۰ هکتار جای پارک خودرو در این پایانه خبر داد.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: امیدواریم این مرز به زودی به روی مشتاقان حسینی بازگشایی شود و از این مرز نیز زائرین به عتبات عالیات مشرف شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ